Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua
Liikkumisdata on uusi ja vielä vähän hyödynnetty mahdollisuus kasvattaa asiakasymmärrystä. Sen avulla voi kehittää palveluita, joille sijainti on tärkeä.
14.10.2021
Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttivat tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä.
7.10.2021
Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
Uusien asiakkaiden hankkiminen on kalliimpaa kuin nykyisten pitäminen. Onko yritykselläsi käytössä kaikki keinot asiakaspoistuman (churn) minimoimiseksi?
30.9.2021
5 vinkkiä onnistuneeseen IoT-projektiin
IoT on jo osa arkipäiväämme kehittyen jatkuvasti. Kokosimme yhteen viisi keskeistä vinkkiä, joiden avulla onnistut yrityksesi IoT-projektissa paremmin.
29.6.2021
Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!
27.4.2021
Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja
23.2.2021
IT-resurssit liiketoiminnan kehittämiseen – Case Nordkalk
Yli 10 maassa toimiva, kalkkikivipohjaisia tuotteita louhiva, jalostava ja toimittava Nordkalk uudisti IT-ratkaisunsa sekä strategiansa yhdessä Elisan kanssa.
12.6.2020
Uusasiakashankinnan haasteet ja miten ratkaista ne systemaattisesti
Uusasiakashankinta on aina haasteellisempaa, kuin nykyasiakaskunnan säilyttäminen tyytyväisenä – olettaen, että jälkimmäiseen on panostettu.
27.5.2020
Asiakaspoistuman ennakointi
Uuden asiakkaan hankkiminen on merkittävästi kallimpaa kuin nykyisen asiakkaan pitäminen. Asiakaspoistuman minimointi on siis asia, johon kannattaa panostaa.
Tekoäly, koneoppiminen ja data yritysten liiketoiminnassa
Tekoäly on erinomainen suurten datamäärien nopeassa käsittelyssä, analysoinnissa ja päätösten tekemisessä, tiivistää Elisan CTO Ville Rautio.
17.5.2019
Data on digitalisaation ja tekoälyn perusta
Kaikesta datasta on tullut digitalisaation ansiosta arvokasta. Data on se perusta, jolle kaikki yritykset rakentavat digitalisaation ja tekoälyn hankkeitaan.
2.11.2018
Miten kyberturvallisuus on muuttunut?
Hyökkäyksiä ei voi estää, mutta nopea havainnointi ja tehokas palautuminen on mahdollista, sanoo kyberturvallisuuspalveluiden liiketoimintajohtaja Torkkola.
28.9.2018