Data

Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua
Blogit

Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua

Liikkumisdata on uusi ja vielä vähän hyödynnetty mahdollisuus kasvattaa asiakasymmärrystä. Sen avulla voi kehittää palveluita, joille sijainti on tärkeä.

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
Blogit

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?

Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttivat tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä.

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
Blogit

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin

Uusien asiakkaiden hankkiminen on kalliimpaa kuin nykyisten pitäminen. Onko yritykselläsi käytössä kaikki keinot asiakaspoistuman (churn) minimoimiseksi?

5 vinkkiä onnistuneeseen IoT-projektiin
Vinkit

5 vinkkiä onnistuneeseen IoT-projektiin

IoT on jo osa arkipäiväämme kehittyen jatkuvasti. Kokosimme yhteen viisi keskeistä vinkkiä, joiden avulla onnistut yrityksesi IoT-projektissa paremmin.

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
Blogit

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?

CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!

Yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Blogit

Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti

Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja

IT-resurssit liiketoiminnan kehittämiseen - Case Nordkalk
Case

IT-resurssit liiketoiminnan kehittämiseen – Case Nordkalk

Yli 10 maassa toimiva, kalkkikivipohjaisia tuotteita louhiva, jalostava ja toimittava Nordkalk uudisti IT-ratkaisunsa sekä strategiansa yhdessä Elisan kanssa.

Uusasiakashankinnan haasteet
Blogit

Uusasiakashankinnan haasteet ja miten ratkaista ne systemaattisesti

Uusasiakashankinta on aina haasteellisempaa, kuin nykyasiakaskunnan säilyttäminen tyytyväisenä – olettaen, että jälkimmäiseen on panostettu.

Asiakaspoistuman ennakointi
Blogit

Asiakaspoistuman ennakointi

Uuden asiakkaan hankkiminen on merkittävästi kallimpaa kuin nykyisen asiakkaan pitäminen. Asiakaspoistuman minimointi on siis asia, johon kannattaa panostaa.

Tekoäly, koneoppiminen ja data yritysten liiketoiminnassa
Yleinen

Tekoäly, koneoppiminen ja data yritysten liiketoiminnassa

Tekoäly on erinomainen suurten datamäärien nopeassa käsittelyssä, analysoinnissa ja päätösten tekemisessä, tiivistää Elisan CTO Ville Rautio.

Data on digitalisaation ja tekoälyn perusta
Blogit

Data on digitalisaation ja tekoälyn perusta

Kaikesta datasta on tullut digitalisaation ansiosta arvokasta. Data on se perusta, jolle kaikki yritykset rakentavat digitalisaation ja tekoälyn hankkeitaan.

Miten kyberturvallisuus on muuttunut?
Yleinen

Miten kyberturvallisuus on muuttunut?

Hyökkäyksiä ei voi estää, mutta nopea havainnointi ja tehokas palautuminen on mahdollista, sanoo kyberturvallisuuspalveluiden liiketoimintajohtaja Torkkola.