Blogit Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa – näitä ovat puhebotin hyödytPuhelin on edelleen monelle asiakkaalle mieluisin asiointikanava. Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa tukee puhebotti monine hyötyineen. 13.6.2023 Lukuaika 2 min
Tapahtumat Elisa mukana Sosiaali- ja terveydenhuollon ATK-päivillä 22.-24.5.2023 5.4.2023 Lukuaika 2 min
Blogit Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen Puheentunnistuksella voidaan ratkaista asiakaspalvelun polttavimmat ongelmat eli pitkät jonotusajat sekä arvokkaan asiakastiedon valuminen hukkaan. 25.3.2021 Lukuaika 3 min
Yleinen Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille 12.3.2021 Lukuaika 2 min