Tervetuloa Digitaalinen työpaikka HR:n silmin -tapahtumaan tiistaina 18. huhtikuuta!
Hybridityö, etätyö, monipaikkainen työ – miten digitaalinen työpaikka rakennetaan?
Miten digitaalista työpaikkaa johdetaan? Entä miten parannetaan työtyytyväisyyttä sekä vaikutetaan positiivisesti työmotivaatioon ja sitoutumiseen?
Näihin kysymyksiin saat vastauksia tapahtumassamme 18.4.2023. Nappaat mukaasi myös konkreettisia vinkkejä ja inspiraatiota digitaalisen työpaikan rakentamiseen ja kehittämiseen.
Aika: Tiistai 18.4.2023 klo 8.15–11.00
Paikka: Elisa Showroom, Ratavartijankatu 5, Helsinki
Digitaalinen työpaikka HR:n silmin -tapahtumassa on mukana keskustelemassa ja puhumassa Aktialta Lotta Borgström, Elisalta Merja Ranta-aho, Ari Ojala ja Outi Asmi. Tapahtuman lopuksi pääset tutustumaan digitaalista työpaikkaa tukeviin demoihin Elisa Showroomissa.
Demo-osuudessa esitämme muun muassa, miten varmistetaan työntekijälle laadukkaat yhteydet ja mitä ne mahdollistavat? Pääset myös kokemaan ratkaisuja, jotka edistävät tasa-arvoista kokousosallistumista. Lisäksi esitämme konseptin, joka mahdollistaa laadukkaan viestimisen isolle yleisölle etätyöpisteisiin.
Ohjelma
Klo 8.15 Ovet auki
Klo 8.30 Aamiaista tarjolla
Klo 9.00 Tervetuloa, Ari Ojala, johtaja, Elisa
Klo 9.05 Luottamukseen perustuvat työtavat – henkilöstön sitoutuminen ja johtaminen pandemian jälkeisessä tietotyössä, Merja Ranta-aho, henkilöstöjohtaja, Elisa
Klo 9.30 Case Aktia: Vahva viestintä hybridityön mahdollistajana, Lotta Borgström, sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja, Aktia
Klo 9.55 Miten Elisa voi auttaa hybridityön ja digitaalisen työympäristön käytäntöön viemisessä? Millaisin ratkaisuin tämä onnistuu? Outi Asmi, myyntijohtaja, Elisa
Klo 10.15 Tutustuminen Elisa Showroomin hybridityön demoihin
Klo 11.00 Tilaisuus päättyy