Kohti tuottavuusloikkaa – ota talteen Business Talk -webinaarin vinkit työn tehostamiseen
Tässä blogissa esittelemme viisi työn tehokkuuteen ja tuottavuuteen liittyvää huomiota. Ota talteen vinkit, joilla nostat ne uudelle tasolle.
13.9.2024
Business Talk: Digitaalinen työpaikka 12.6.2024
Katso tallenne Business Talk -webinaarista, jossa Isak Rautio keskustelee asiantuntijavieraiden kanssa digitaalisesta työpaikasta.
8.5.2024
Digitalisaatio, datatalous ja tekoäly muuttavat työn tekemisen tapaa
Tänä päivänä työnteon keskipiste on digitaalisessa maailmassa sijaitseva tiedon ja yhteistyön paikka. Miten työ muuttuu ja mitä se vaatii?
2.10.2023
Näin Fortum digitalisoi työpaikkaa moderniksi
Fortumilla vahvaa digitaalisen työnteon kulttuuria on eletty jo kauan. Pandemian myötä työpaikan digitalisointi ja työtavat kehittyivät yhä.
18.9.2023
Digitaalinen työpaikka HR:n silmin 18.4.2023
Hybridityö, etätyö, monipaikkainen työ – miten digitaalinen työpaikka rakentuu? Tervetuloa aiheeseen keskittyvään tapahtumaan 18.4.2023.
24.3.2023
Digitaalinen työpaikka HR:n silmin -webinaari 14.3.2023
Miten digitaalinen työpaikka rakennetaan? Muun muassa tähän saat vastauksen Digitaalinen työpaikka HR:n silmin -webinaarissa 14.3.2023.
22.2.2023
Vastuullisuus on yksi Elisan keskeisiä arvoja ja muutoksen tekijä
Vastuullisuus on Elisalla tapa muuttaa maailmaa paremmaksi yhdessä asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa. Digitaalisella vastuulla on Elisalla erityinen asema.
13.4.2022
Miten tehdä onnistunut digiloikka B2B-myynnissä?
Onnistunut digiloikka B2B-myynnissä - miten se tehdään? Listasimme muutamia vinkkejä myynnin digiloikkaan omien kokemuksiemme pohjalta meillä Elisalla.
24.2.2021
Elisa Senioriapu on helppokäyttöinen digipalvelu ikäihmisille
Elisa Senioriapu tuo seniorin läheiset ja tukiverkostot yhden kanavan kautta omaan kotiin. Palvelu on helppokäyttöinen apu arjessa pärjäämiseen.
28.4.2020
Optikko on ihmistä varten
Optikkoketju Fenno Optiikka luottaa Elisan yritysverkkoon & palomuuripalveluun. Kun tärkeät asiakastiedot ovat turvassa, optikko voi keskittyä asiakaspalveluun.
20.2.2019
Pidä huolta yrityksesi uudistumisesta: Merkityksellisyys ja yhdessä tekeminen ovat onnistuneen muutoksen avaimet
Liiketoimintajohtaja Maximilian Marschanille jatkuva uudistuminen johtajana on tärkeä asia. Vain siten myös yritys kykenee pysymään virkeänä.
9.2.2018
Esko Kilpi: Arvo syntyy asiakkaan maailmassa
Digitalisaation myötä asiakkaan arvonmuodostus on määriteltävä uudestaan. Tämä vaatii asiakaskohtaamisista kertyvän datan järjestelmällistä hyödyntämistä.
11.5.2017
IoT:n vuosi 2017 – kuumimmat puheenaiheet
IoT:n avulla tehostetaan toimintaa, luodaan uusia palveluita ja parannetaan asiakaskokemusta. Lue TOP 5 IoT-puheenaiheet vuodelle 2017.
7.2.2017
5 tärkeintä uudenvuodenlupausta markkinoijalle
Tässä 5 digimarkkinoinnin vinkkiä, joiden avulla raivaat tiesi suorittajan penkiltä liiketoimintatavoitteita tukevan markkinoinnin johtajan jakkaralle.
11.1.2017