5G 5G-palvelut 5G-teknologia 5G päätelaitteet AI Applen tuotteet Asiakasdata Asiakaskohtaamisten digitalisointi Asiakaskokemus Asiakaspalvelu Asiantuntijuus Cisco CX Data Digitaalinen asiakaspalvelu Digitaalinen työpaikka Digitaalisuus Digitalisaatio Digitalisointi Elisa 5G Elisa ratkaisut Etätyö Etätyökalut Hybridityö Internet of Things IoT IT IT-infrastuktuuri IT-palvelut IT-ulkoistus Johtaminen Julkipilvi Konesalipalvelut Kyberriskit Kyberturva Kyberturvallisuus Kyberturvapalvelut Laitteet Liiketoiminta Microsoft Microsoft 365 Microsoft Azure Microsoft Office 365 Microsoft Teams Myynti ja markkinointi Nettiyhteydet NOC Paikkariippumaton työ Palvelumuotoilu Pilvipalvelut Privaattiverkko Puheentunnistus Slush Sovellukset Startup Teknologia Tekoäly Terveydenhuollon digitalisointi Tietoliikenne Tietomurto Tietoturva Tietoverkot Tulevaisuus Työ Yrittäjille Yritysguru Älykäs IT Älykäs verkko Älypuhelimet
Blogit Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttivat tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä. 7.10.2021 Lukuaika 3 min
Tuote-esittely Testi: Pitkä akkukesto, huippukamerat ja vuosien elinkaari tekevät iPhone 13:sta erinomaisen työpuhelimen 6.10.2021 Lukuaika 4 min
Case Supersuosittu Kahvila Siiri satsaa palveluun ja tarjoaa nopean 5G-WiFin asiakkailleen 29.9.2021 Lukuaika 2 min
Vinkit Tietoisuuden kasvattaminen ja harjoittelu ovat kalastelun torjunnan A ja O 17.9.2021 Lukuaika 3 min
Tuote-esittely Uudet iPhone 13 -mallit tuovat lisää nopeutta, kestävyyttä ja parannettua akkukestoa 15.9.2021 Lukuaika 3 min
Case 5G poisti Raskoneen asiakkailta odottelunSuomen laajin raskaan kaluston ja pakettiautojen huolto- ja korjausketju Raskone hankki Elisan 5G-yritysverkon korjaamoihinsa. Huolto sujuu nyt nopeammin. 13.9.2021 Lukuaika 2 min
Yleinen Pienestä oivalluksesta johtavaksi teollisuuden digitalisaatiojärjestelmien toimittajaksi 27.8.2021 Lukuaika 2 min
Yleinen Luottamus hyvä, Zero Trust parempiKun organisaatiot kasvavat ulos omasta sisäverkostaan, tarvitaan uusi tapa ajatella tietoturvaa. Tähän auttaa Zero Trust -periaattein rakennettu tietoturva. 30.6.2021 Lukuaika 3 min
Yleinen Digiasioinnin kehittäminen tehostaa ja parantaa asiakaskokemusta – myös pienillä investoinneilla 17.6.2021 Lukuaika 3 min
Yleinen Automaation avulla 96 % verkon häiriöistä korjataan ennakoivastiTänään miltei kaikki Elisan verkon häiriöt korjataan ennen kuin niiden vaikutukset näkyvät asiakkaille ja 10 vuodessa häiriöiden määrä on vähentynyt yli 70 %. Kehityksen on mahdollistanut laaja automaation hyödyntäminen. Automaatiokehitys … Jatka lukemista 17.6.2021 Lukuaika 2 min