SASE on kehittynyt, sovellustietoinen etätyöratkaisu, toisin kuin perinteiset VPN-ratkaisut. Se varmistaa tietoturvallisen hybridityön.
Miten kilpailuttaa IT-ympäristö? Lue vinkit
Jos isojen IT-ympäristöjen kilpailutuksia tehdään uudella tavalla, se säästää merkittävästi IT-ympäristön kokonaiskustannuksissa.
8.9.2023
Kuuntele podcast Elisan matkasta Microsoftin Vuoden Kumppaniksi
Miksi me olemme Vuoden Microsoft-kumppani? Kuuntele Microsoftin Teknologian Supervoimat-podcastista ajatuksia matkastamme IT-maailman luottotekijäksi!
7.9.2023
Teams Premium tarjoaa monia hyötyjä etätyöntekijöille
Kokousten merkitys työelämässä on kasvanut. Teams Premium tarjoaa uusia ominaisuuksia kokousten pitämiseen turvallisesti ja tyylikkäästi.
5.9.2023
Näin luot ja käytät vahvoja salasanoja helposti
Millainen on vahva salasana? Miten muistaa palvelujen uniikit salasanat? Tässä artikkelissa kerromme parhaat salasanavinkit yrityskäyttöön.
2.9.2023
Helpompi Azure-siirtymä Elisan avulla
Blogisarjassamme jokainen Vuoden kumppani -kategoria pääsee vuorollaan valokeilaan. Lue ensimmäiseksi, miten Elisa auttaa Azure-siirtymässä.
24.8.2023
Elisa Microsoftin vuoden 2023 kumppani Suomessa
Microsoft valitsi Elisan vuoden 2023 kumppaniksi Suomessa. Elisan kyky innovatiivisiin asiakasratkaisuihin oli yksi peruste voitolle.
23.8.2023
Elisa ja Microsoft tuovat tekoälyn tukemaan liiketoimintaa
Mitä hyötyä tekoälystä on liiketoiminnalle? Mihin tulee investoida? Lue, miten Elisa auttaa asiakkaitaan kohtaamaan tekoälyn tuomat haasteet.
22.8.2023
Practical AI -kurssi sopii kaikille – ota tekoälytaidot haltuun
Ilmainen Practical AI –kurssi sopii kaikille tekoälystä kiinnostuneille taustasta riippumatta ja opastaa tuottavan teköälyn käyttöön.
15.8.2023
Näin VPN suojaa tietosi vieraassa verkossa
Kattavaan tietoturvaan vaaditaan monenlaisia työkaluja ja toimintatapoja. Yksi niistä on hyvä ja turvallinen Elisa Yritystietoturvaan kuuluva VPN-palvelu,
Miten kehittää asiakaspolkua sujuvaksi? Näillä ohjeilla etenet
Miten kehittää yrityksen asiakaspolkua sujuvaksi ja arvoa tuottavaksi? Lue asiantuntijan ohjeet etenemiseen.
Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu
Asioinnin voi rinnastaa logistiikkaan. Jos yritys haluaa varmistaa, että yhdenmukainen asiakaskokemus toteutuu, asiakkuuksien hallinta on välttämätöntä.
8.8.2023
Yrityksen digitaalinen ilme on yhä tärkeämpi käyntikortti
Digitaaliset työvälineet on opittava näkemään strategisena työkaluna. Ne parantavat tuottavuutta ja niistä muodostuu osaltaan myös yrityksen digitaalinen ilme.
29.7.2023
Näin saat valokuidun nopeuden G.fast-liittymällä
Uusi G.fast-liittymä saa kiinteistön vanhan kupariverkon sykkimään parhaimmillaan valokuidun nopeuksilla.
12.7.2023
Cyber Security Outlook 2023 – katsaus kyberturvallisuuden ilmiöihin
Cyber Security Outlook 2023 käy läpi havaintoja kyberturvallisuuden näkymistä ja lähitulevaisuuden ilmiöistä.
20.6.2023
Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa – näitä ovat puhebotin hyödyt
Puhelin on edelleen monelle asiakkaalle mieluisin asiointikanava. Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa tukee puhebotti monine hyötyineen.
13.6.2023
Sulautettu puhe – näin se helpottaa myyjää
Tunteen aistii puheesta kirjoitettua paremmin ja siksi puhekanavaan kannattaa panostaa. Mitä myynnin kipukohtia sulautettu puhe helpottaa? Lue lisää!
29.5.2023
Kyberharjoitukset varmistavat yhteiskunnan toiminnan jatkuvuutta
Elisa jatkaa kyberharjoitusten järjestämistä yhdessä huoltovarmuuden kannalta kriittisten organisaatioiden ja viranomaisten kanssa.
22.5.2023
Elisalta ja Enreachilta maailmanluokan puheratkaisut asiointiin
Elisan ja Enreachin yhteistyön tavoitteena on tuottaa asiakaspalveluorganisaatioille maailmanluokan puheratkaisut asiointiin sulautetun puheen avulla.
10.5.2023