PK-yritysten Dynamics CRM-ratkaisu
Microsoft Dynamics 365 PK-yrityksille

Vahvista otetta asiakastyöstä PK-yrityksille suunnatun CRM-ratkaisun avulla

Onko asiakastieto pirstaloitunut eri henkilöiden ja tiimien välille? Tiimin kasvaessa kenties huomaat ettet tiedä, kuka on keskustellut asiakkaan kanssa viimeksi ja mistä. Yhteisen näkymän puuttuminen tekee asiakkaiden palvelemisesta laadukkaasti vaikeaa.

Helpota asiakastiedon hallintaa ja asiakkaille viestimistä tuomalla tieto CRM-järjestelmään. Ei enää rikkinäistä puhelinta tai yksittäisten taulukkojen pyörittelyä.

Microsoft Dynamics 365 kokoaa tiedot nykyasiakkaistasi, myynnistä sekä asiakasviestinnästä yhteen järjestelmään. Se auttaa jakamaan tärkeää tietoa esimerkiksi asiakkaan tilanteeseen, sopimuksiin ja yhteydenpitoon liittyen yrityksen sisällä ja varmistamaan laadukkaan asiakaskokemuksen, helpottaen myyntiä, markkinointia sekä tarjouskannan hallintaa.

Tutustu Elisan pk-yrityksille tuotteistamaan end-to-end –pakettiin!

Katsotaan yhdessä toimiva CRM-ratkaisu yrityksellesi!

Ota yhteyttä

PK-yrityksille suunnattu perustason ratkaisu sisältää

Dynamics CRM-ratkaisun ominaisuudet PK-yritykselle

  • CRM-järjestelmän eli asiakasrekisterin, jolla varmistat yhtenäisen ja ajantasaisen asiakastiedon koko yritykselle
  • Aktiviteettien kirjaamisen, jotta pysyt kärryillä siitä, mitä asiakkaiden kanssa on keskusteltu ja mitä seuraavaksi pitäisi tehdä
  • Tarjouskannan seurannan, joka auttaa sinua kuvaamaan myyntiprosessin ylätasolla ja johtamaan myyntiprosessia
  • Tuoterekisterin, joka mahdollistaa tarjousten hinnoittelun ja raportoinnin suoraan CRM-järjestelmässä
  • Rajapinnat eri ratkaisujen välillä, joiden avulla tieto liikkuu saumattomasti esimerkiksi sähköpostista Dynamicsiin. Rajapinnat löytyvät perustason ratkaisussa Dynamicsin, Office 365 -palveluiden, Outlookin ja Teamsin välillä. 

Käyttöönoton sisältävä peruspaketti maksaa 2 900 €. Elisan ratkaisu on tuotteistettu PK-yrityksen tarpeet huomioon ottaen. Ratkaisu perustuu Microsoftin pilvipohjaiseen Dynamics 365 –järjestelmään.

Ratkaisujemme avulla:

  • Tunnet asiakkaasi ja vastaat kasvaviin odotuksiin

    Asiakkaiden odotukset kasvavat jatkuvasti. Kun tunnet asiakkaasi, voit tarjota heille parasta mahdollista palvelua. Elisan CRM-ratkaisulla PK-yrityksille varmistat, että viimeistään nyt teilläkin kerätään ja hyödynnetään asiakastietoa järjestelmällisesti ja uudet toimintamallit vakiinnuttavat paikkansa arjessa. 

  • Suuntaat myynnin ajan oikeisiin asioihin

    Hyöty on merkittävä, kun myynti käyttää aikansa asiakkaiden tyytyväisyyden varmistamiseen ja uusasiakashankintaan sen sijaan, että tiedon metsästäminen syö resursseja. Elisan PK-CRM –ratkaisu auttaa varmistamaan, että myynnin aika suuntautuu oikeaan kohderyhmään, tehokkaaseen tekemiseen ja asiakaskohtaamisiin. 

  • Johdat tekemistä ja kasvatat liiketoimintaa

    Ajantasainen tieto asiakkaista kasvattaa asiakasymmärrystä. Pääset lähemmäs asiakasta, jolloin asiakkaan kokemus palveluistasi paranee. Se näkyy asiakastyytyväisyydessä. Elisan PK-CRM auttaa sinua pitämään kiinni nykyasiakkaistasi.

Elisa on vuoden 2023 Microsoft-kumppani

Microsoft Partner of the Year 2023

Palkinto jaetaan vuosittain osoituksena laaja-alaisesta osaamisesta Microsoft-teknologioiden hyödyntämisessä asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

Elisan PK-CRM avaa uusia mahdollisuuksia eri osa-alueille

Elisan PK-yrityksille tarkoitettu CRM-ratkaisu perustuu luotettavaan Microsoft-ekosysteemiin. Voit luottaa, että ratkaisu kehittyy säännöllisesti ja sen monipuolisuus mahdollistaa kasvun yrityksesi mukana. 

Peruspaketista saat D365-alustan erityisetujen lisäksi käyttöösi:

  • asiakasdataan liittyvät perustoiminnot
  • markkinointia tukevat perustoiminnot 
  • myynnin keskeiset toiminnot 
  • valmiuden tilauksiin ja palveluntuotantoon liittyvän tiedon ylläpitämiseen
  • asiakaspalvelun perustoiminnot
  • alustan asiakkaan kokonaisnäkymän keräämiseksi ja visualisoinniksi
  • laajan valikoiman optioita kunkin toiminnon edistyneeseen hallintaan.

Voit kasvattaa peruspakettia useilla lisävalinnoilla.

D365-alustan erityisedut: 

  • käyttäjien hallinta Active Directoryn kautta 
  • valmius turvallisen kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöönottoon 
  • Microsoftin maailman laajin pilvipalvelu ja sen jatkuvasti kehittyvät toiminnot tietoturvasta tinkimättä – data säilytetään Euroopassa.
  • yhteensopivuus monien arjesta tuttujen järjestelmien kanssa kuten Office-tuotteet, Outlook, Teams Premium ja Power BI sekä niiden välinen yhteispeli, joka vähentää manuaalista työtä tiedon siirtämisessä ja toimenpiteiden seuraamisessa.

Peruspaketin osa-alueet

Asiakasdata: Asiakastieto on avain parempaan asiakasymmärrykseen, -palveluun ja sitä kautta asiakastyytyväisyyteen. Valjasta CRM-järjestelmä avuksesi asiakastiedon hyödyntämisessä esimerkiksi viestinnän tai tarjooman kohdentamista varten. 

Markkinointi: Tehokas markkinointi syntyy asiakasymmärryksestä ja oikea-aikaisesta viestinnästä. CRM-järjestelmän avulla varmistat, että kohdennat markkinointia dataan perustuen ja seuraat kampanjoiden etenemistä sekä tuloksia järjestelmällisesti, päästen parempaan lopputulokseen.

Palvelutuotanto / toimitus: CRM-järjestelmä auttaa sinua tuomaan sisään lisää liiketoimintaa: lisää asiakkaita ja uusia tilauksia. Tilaus-toimitus-prosessien tai palvelutuotannon hallintaan käytetään usein ERP-järjestelmää, jossa yleensä hoituu myös laskutus ja kirjanpito. Varmistamalla yhtenäisen datan keräämisen ja ylläpitämisen näiden järjestelmien välillä luot saumattoman näkymän asiakastietoon ja jouhevoitat päivittäistä tekemistä.

Asiakaspalvelu: Päätyvätkö asiakkaiden yhteydenotot ja palautteet muistilapuiksi odottamaan vuoroaan vai hallinnoidaanko niitä järjestelmällisesti? CRM voi tuoda yhteydenottojen tiedot sinne, missä muukin asiakasdata elää. Ratkaisutapoja on monia riippuen asiakaspalvelun laajuudesta.

Asiakasnäkemys: Kokonaiskuvan muodostaminen asiakastiedon pohjalta auttaa ymmärtämään kohderyhmääsi paremmin. CRM-ratkaisu mahdollistaa tiedon tarkastelun ja visualisoinnin helposti ymmärrettävään ja hyödynnettävään muotoon – kun tunnet asiakkaasi ja heidän toimintansa, pystyt vastaamaan heidän tarpeisiinsa paremmin.

Myynti: Jääkö myynnin seuraaminen myyjien suullisen raportoinnin varaan? Tehosta myynnin arkea ja tarjoustyöskentelyä tuomalla ne CRM:ään. Myynnin toimenpiteiden ja aikaan saadun tarjouskannan seuraaminen onnistuu näppärästi yhden järjestelmän sisältä. Yhteinen näkymä myynnin tilanteeseen on aina saatavilla.

Dynamics peruspaketin hyödyt

Peruspaketin käyttöönotto on helppoa

  1. Vahvista tilaus Elisan PK-CRM-ratkaisun käyttöönottopaketista.
  2. Toimitamme sinulle valmiit pohjat nykytietojen koostamiseen.
  3. Täydennä mallipohjiin tiedot nykyasiakkaista, potentiaalisista uusista asiakkaista, tuotteista ja hinnastoista.
  4. Elisan tiimi avaa Elisa PK-CRM -ympäristön yrityksellenne ja lukee toimittamasi tiedot järjestelmään.
  5. Elisa kouluttaa sinut järjestelmän käyttöön ja varmistaa loppukäyttäjäasennukset.
  6. Kaikki valmista! Pääset käyttämään uutta toimintaympäristöä. Elisan huolenpitotiimi auttaa varmistamaan, että käyttö on sujuvaa jatkossakin. 

Saat merkittäviä hyötyjä PK-yrityksen tiedon hallintaan, asiakasviestintään sekä selkeämpään raportointiin jo peruspaketin kautta. Voit kuitenkin täydentää ratkaisua lisäominaisuuksilla tarpeesi mukaan.