Miten kehittää asiakaspolkua sujuvaksi? Näillä ohjeilla etenet
Miten kehittää yrityksen asiakaspolkua sujuvaksi ja arvoa tuottavaksi? Lue asiantuntijan ohjeet etenemiseen.
15.8.2023
Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu
Asioinnin voi rinnastaa logistiikkaan. Jos yritys haluaa varmistaa, että yhdenmukainen asiakaskokemus toteutuu, asiakkuuksien hallinta on välttämätöntä.
8.8.2023
Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa
Kuinka kehittää asiakaskokemusta, ja varmistaa CX-projektien sujuminen jouhevasti? Kerromme kolme tavallista sudenkuoppaa ja keinot välttää ne.
27.1.2022
Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse?
15.3.2021
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa haluaa osallistaa asiakasomistajiaan. Elisan palvelumuotoilun asiantuntijoiden kanssa syntyi uusi asiakaskuuntelukanava Raati.
3.2.2021
Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus sekä sen strateginen kehittäminen. Lue, miten saat 360-näkyvyyden asiakastietoon.
15.12.2020
Näin mitataan ja osoitetaan asiakaskokemuksen liiketoimintahyöty
Asiakaskokemukseen panostetaan yrityksissä yhä enemmän niin käytännössä kuin strategiassa. Jotta CX pääsisi myös liikkeenjohdon agendalle, täytyy se osata
8.12.2020
Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot
Tietoa asiakkaista ja asiakaskokemuksesta asioinnin eri vaiheissa hyödynnetään usein liian vähän. Lue vinkkimme asiakasdatan laadun parantamiseen!
20.11.2020