Asiakaskokemuksen johtaminen

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla - Connected Customer Service
Blogit

Miten kehittää asiakaspolkua sujuvaksi? Näillä ohjeilla etenet

Miten kehittää yrityksen asiakaspolkua sujuvaksi ja arvoa tuottavaksi? Lue asiantuntijan ohjeet etenemiseen.

Mies istuu sohvalla ja työskentelee kannettavalla tietokoneella. Yhdenmukainen asiakaskokemus.
Blogit

Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu

Asioinnin voi rinnastaa logistiikkaan. Jos yritys haluaa varmistaa, että yhdenmukainen asiakaskokemus toteutuu, asiakkuuksien hallinta on välttämätöntä.

Asiakaskokemuksen sudenkuopat
Blogit

Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa

Kuinka kehittää asiakaskokemusta, ja varmistaa CX-projektien sujuminen jouhevasti? Kerromme kolme tavallista sudenkuoppaa ja keinot välttää ne.

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Blogit

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla

Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse?

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
Case

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa haluaa osallistaa asiakasomistajiaan. Elisan palvelumuotoilun asiantuntijoiden kanssa syntyi uusi asiakaskuuntelukanava Raati.

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen
Blogit

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä

Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus sekä sen strateginen kehittäminen. Lue, miten saat 360-näkyvyyden asiakastietoon.

Blogit

Näin mitataan ja osoitetaan asiakaskokemuksen liiketoimintahyöty

Asiakaskokemukseen panostetaan yrityksissä yhä enemmän niin käytännössä kuin strategiassa. Jotta CX pääsisi myös liikkeenjohdon agendalle, täytyy se osata

Blogit

Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot

Tietoa asiakkaista ja asiakaskokemuksesta asioinnin eri vaiheissa hyödynnetään usein liian vähän. Lue vinkkimme asiakasdatan laadun parantamiseen!