Asiakaskokemus

Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä
Yleinen

Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä

Palvelumuotoilun keinoin pystytään tekemään ja ratkomaan paljon liiketoiminnan kehittämiseen ja asiakaskokemukseen liittyviä tarpeita myös etänä.

Uusasiakashankinnan haasteet
Blogit

Uusasiakashankinnan haasteet ja miten ratkaista ne systemaattisesti

Uusasiakashankinta on aina haasteellisempaa, kuin nykyasiakaskunnan säilyttäminen tyytyväisenä – olettaen, että jälkimmäiseen on panostettu.

Selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla
Yleinen

Tuo selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla

Koronaviruksen luoma poikkeustila on hajauttanut myynti- ja asiakaspalveluorganisaatiot kotitoimistoihin ja siirtänyt asioinnin verkkokauppoihin.

Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä
Blogit

Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä

Elämme parhaillaan poikkeuksellista aikaa, jossa joudumme johtamaan yrityksiä kahden vakavan kysymyksen äärellä: kuinka suojata henkilöstön ja asiakkaiden

Hyvä asiakaskokemus tuottaa arvoa yritykselle
Podcast

Mitä onnistunut palvelumuotoilu edellyttää?

Markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua digitalisoitaessa, on asiakas otettava projektisuunnittelun keskelle, jotta varmistetaan loistava asiakaskokemus.

Elisa Ring ja Bygghemma
Case

Ring, ring ja rautakauppa vastaa

Nopeasti kasvava Bygghemma Finland haluaa iskeä kiinni online-rautakauppaan. Elisa Ring tarjosi yritykselle helpon ja toimivan asiakaspalveluratkaisun.

Järvenpään K-Citymarketin kauppias Markku Hautala Elisa ICT Day:ssä
Yleinen

Maailman paras syntyy tekemällä toisin

Maailman parhaan kaupan tittelin voittaneen Järvenpään Citymarketin kauppias Markku Hautala paljasti menestyksen salaisuuksia Elisa ICT Day:ssä.

Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
Blogit

Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin

Asiakkaiden tukemista tulisi voida tehdä 24/7, taustaprosesseja automatisoida ja tehostaa sekä saada tasalaatuisuutta koko asioinnin tekemiseen.

Robotti asiakaspalvelussa
Blogit

Keskustelisitko sinä robotin kanssa?

Chatbotit ovat jo myös keskisuurten yritysten työkaluvalikoimassa. Niiden käyttöönotto on nykyisin melko helppoa, eikä vaadi isoja investointeja.

Asiakaskokemuksen kehittämisellä puhtia Aseman Lasten toimintaan
Blogit

Asiakaskokemuksen kehittämisellä puhtia Aseman Lasten toimintaan

Arjen kiireiden keskellä moni haastaa itseään työn merkityksellisyyden suhteen. Onko työlläni tarkoitus? Miten yhteiskunta hyötyy tekemästäni työstä?

Case

Metsä Groupille toteutettu toimittajahallinnan (SRM) ratkaisu

Metsä Groupin tavoitteena oli parempien tulosten saavuttaminen tehokkaampien prosessien ja paremmin käytössä olevan tiedon avulla. Tätä varten haluttiin

Näkökulma: Designia skeptikoille?
Yleinen

Näkökulma: Designia skeptikoille?

Näin alkuun todettakoon ja tunnustettakoon, että kuuluin itse vielä jokunen vuosi sitten siihen skeptisesti ajattelevaan porukkaan, jonka mielestä

Tutkimus kuluttajien odotuksista
Yleinen

Tutkimus kuluttajien odotuksista: Perinteisten ja digitaalisten kanavien raja on jo hävinnyt

Kesäkuussa 2017 julkaistun tutkimuksen mukaan digitaalinen ja perinteinen asiakasvuorovaikutus sekoittuvat suomalaisten kuluttajien ostoprosessissa.

Digitaalinen asiakaspalvelija
Yleinen

”Tekoäly tässä hei, kuinka voin palvella?”

Älykkäät tietämyskannat ja tekoäly tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Se voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia.

Tekstiviesti elää uutta renessanssia
Yleinen

Tekstiviesti elää uutta renessanssia hyötyviestinnässä

"Pakettisi on noudettavissa." Yritysten ja kuluttajien välisten hyötytekstiviestien määrä Elisan verkossa on kaksinkertaistunut kahdessa vuodessa.

Googlen Antti Järvinen haastaa kohtaamaan digitaalisen kuluttajan
Yleinen

Googlen Antti Järvinen haastaa kohtaamaan digitaalisen kuluttajan

Suomalaiset tekevät päivittäin 30 miljoonaa Google-hakua – ja ostavat vuodessa yli kahdella miljardilla eurolla ulkomaisista verkkokaupoista.

5 vinkkiä asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
Vinkit

5 askelta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi

Tyytyväisen asiakkaan resepti sisältää monta ainesosaa, mutta se ei ole kovin monimutkainen. Näillä vinkkeillä leivot uskollisen asiakkaan.

Kasvuhakuinen karkkikauppias arvostaa monikanavaisuutta
Yleinen

Kasvuhakuinen karkkikauppias arvostaa monikanavaisuutta

Verkkokauppa, sähköposti, chat – ja aina tärkeä puhelinpalvelu. Asiakkailla on mistä valita, kun he haluavat yhteyden yritykseen. Elisan