Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä
Palvelumuotoilun keinoin pystytään tekemään ja ratkomaan paljon liiketoiminnan kehittämiseen ja asiakaskokemukseen liittyviä tarpeita myös etänä.
12.6.2020
Uusasiakashankinnan haasteet ja miten ratkaista ne systemaattisesti
Uusasiakashankinta on aina haasteellisempaa, kuin nykyasiakaskunnan säilyttäminen tyytyväisenä – olettaen, että jälkimmäiseen on panostettu.
27.5.2020
Tuo selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla
Koronaviruksen luoma poikkeustila on hajauttanut myynti- ja asiakaspalveluorganisaatiot kotitoimistoihin ja siirtänyt asioinnin verkkokauppoihin.
20.3.2020
Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä
Elämme parhaillaan poikkeuksellista aikaa, jossa joudumme johtamaan yrityksiä kahden vakavan kysymyksen äärellä: kuinka suojata henkilöstön ja asiakkaiden
16.3.2020
Mitä onnistunut palvelumuotoilu edellyttää?
Markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua digitalisoitaessa, on asiakas otettava projektisuunnittelun keskelle, jotta varmistetaan loistava asiakaskokemus.
7.2.2020
Ring, ring ja rautakauppa vastaa
Nopeasti kasvava Bygghemma Finland haluaa iskeä kiinni online-rautakauppaan. Elisa Ring tarjosi yritykselle helpon ja toimivan asiakaspalveluratkaisun.
4.12.2019
Maailman paras syntyy tekemällä toisin
Maailman parhaan kaupan tittelin voittaneen Järvenpään Citymarketin kauppias Markku Hautala paljasti menestyksen salaisuuksia Elisa ICT Day:ssä.
14.11.2019
Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
Asiakkaiden tukemista tulisi voida tehdä 24/7, taustaprosesseja automatisoida ja tehostaa sekä saada tasalaatuisuutta koko asioinnin tekemiseen.
27.9.2019
Keskustelisitko sinä robotin kanssa?
Chatbotit ovat jo myös keskisuurten yritysten työkaluvalikoimassa. Niiden käyttöönotto on nykyisin melko helppoa, eikä vaadi isoja investointeja.
Asiakaskokemuksen kehittämisellä puhtia Aseman Lasten toimintaan
Arjen kiireiden keskellä moni haastaa itseään työn merkityksellisyyden suhteen. Onko työlläni tarkoitus? Miten yhteiskunta hyötyy tekemästäni työstä?
5.6.2019
Metsä Groupille toteutettu toimittajahallinnan (SRM) ratkaisu
Metsä Groupin tavoitteena oli parempien tulosten saavuttaminen tehokkaampien prosessien ja paremmin käytössä olevan tiedon avulla. Tätä varten haluttiin
1.2.2019
Näkökulma: Designia skeptikoille?
Näin alkuun todettakoon ja tunnustettakoon, että kuuluin itse vielä jokunen vuosi sitten siihen skeptisesti ajattelevaan porukkaan, jonka mielestä
15.1.2019
Tutkimus kuluttajien odotuksista: Perinteisten ja digitaalisten kanavien raja on jo hävinnyt
Kesäkuussa 2017 julkaistun tutkimuksen mukaan digitaalinen ja perinteinen asiakasvuorovaikutus sekoittuvat suomalaisten kuluttajien ostoprosessissa.
16.6.2017
”Tekoäly tässä hei, kuinka voin palvella?”
Älykkäät tietämyskannat ja tekoäly tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Se voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia.
18.5.2017
Tekstiviesti elää uutta renessanssia hyötyviestinnässä
"Pakettisi on noudettavissa." Yritysten ja kuluttajien välisten hyötytekstiviestien määrä Elisan verkossa on kaksinkertaistunut kahdessa vuodessa.
22.4.2017
Googlen Antti Järvinen haastaa kohtaamaan digitaalisen kuluttajan
Suomalaiset tekevät päivittäin 30 miljoonaa Google-hakua – ja ostavat vuodessa yli kahdella miljardilla eurolla ulkomaisista verkkokaupoista.
6.4.2017
5 askelta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
Tyytyväisen asiakkaan resepti sisältää monta ainesosaa, mutta se ei ole kovin monimutkainen. Näillä vinkkeillä leivot uskollisen asiakkaan.
6.9.2016
Kasvuhakuinen karkkikauppias arvostaa monikanavaisuutta
Verkkokauppa, sähköposti, chat – ja aina tärkeä puhelinpalvelu. Asiakkailla on mistä valita, kun he haluavat yhteyden yritykseen. Elisan
2.11.2015