Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus sekä sen strateginen kehittäminen. Lue, miten saat 360-näkyvyyden asiakastietoon.
15.12.2020
Näin mitataan ja osoitetaan asiakaskokemuksen liiketoimintahyöty
Asiakaskokemukseen panostetaan yrityksissä yhä enemmän niin käytännössä kuin strategiassa. Jotta CX pääsisi myös liikkeenjohdon agendalle, täytyy se osata
8.12.2020
Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot
Tietoa asiakkaista ja asiakaskokemuksesta asioinnin eri vaiheissa hyödynnetään usein liian vähän. Lue vinkkimme asiakasdatan laadun parantamiseen!
20.11.2020
Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan
Mietityttääkö yrityksesi asiakaspalvelun työkalujen ajanmukaisuus, asiakas- ja työtekijätyytyväisyys tai asiakaskokemuksen nykytila? Olet oikeilla jäljillä!
12.11.2020
Puhebotti tekee asiakaspalvelusta brändin kirkkaimman tähden
Puheentunnistusrobotti ja puhebotti antaa asiakaspalvelulle vahvan työkalun hoitaa yksinkertaiset tapaukset nopeasti jättäen vaikeimmat ihmisen ratkaistavaksi.
16.9.2020
Puhebotti auttaa kiireestä eroon
K2 Turvapalvelut antoi osan asiakaspalvelustaan puhebotin hoidettavaksi. Se lyhensi odotusaikoja ja auttoi kiinteistöhuollon tehokkaassa järjestämisessä.
10.7.2020
Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä
Palvelumuotoilun keinoin pystytään tekemään ja ratkomaan paljon liiketoiminnan kehittämiseen ja asiakaskokemukseen liittyviä tarpeita myös etänä.
12.6.2020
Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla
Viestipalveluita käyttää viikoittain 84 % suomalaisista kuluttajista*. Vaikka suurin osa tästä käytöstä tapahtuu pikaviestisovellusten avulla, on
25.5.2020
Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä
Elämme parhaillaan poikkeuksellista aikaa, jossa joudumme johtamaan yrityksiä kahden vakavan kysymyksen äärellä: kuinka suojata henkilöstön ja asiakkaiden
16.3.2020
Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
Asiakkaiden tukemista tulisi voida tehdä 24/7, taustaprosesseja automatisoida ja tehostaa sekä saada tasalaatuisuutta koko asioinnin tekemiseen.
27.9.2019
Keskustelisitko sinä robotin kanssa?
Chatbotit ovat jo myös keskisuurten yritysten työkaluvalikoimassa. Niiden käyttöönotto on nykyisin melko helppoa, eikä vaadi isoja investointeja.