Yritykset ovat ottaneet digiloikan koronapandemian aikana
Suomalaiset yritykset ovat digitalisoineet ketterästi liiketoimintaansa ja siirtyneet tehokkaasti etätyön käytäntöihin koronapandemian aikana.
9.6.2020
Automaatio vie viestit maanviljelijöille
Maatalousyrittäjien tarpeet ja vaatimukset muuttuvat, kun maatilat siirtyvät sukupolvelta toiselle. Myös SSO Rauta-Maatalouden markkinointi digitalisoitiin.
28.6.2018
Data on markkinoinnin uusi valuutta
Datan avulla markkinointi laajenee lähemmäksi myyntiä ja asiakaspalvelua. Jokaisen yrityspäättäjän kannattaa tuntea markkinoinnin uudet termit.
11.12.2017
Ketterä energia- ja vesiyhtiö on jo totta
Ketterät ja asiakaslähtöiset kokeilut ovat jo arkipäivää Jyväskylän Energia Oy:ssä, joka on rohkeasti hypännyt mukaan digitalisaatioon.
20.10.2017
Näillä 7 vinkillä laitat Googlen ja Facebookin yrityssivut kuntoon – ilmaiseksi
Suomalaisista 83% etsivät tietoa verkosta ennen ostopäätöstä. Laita yrityksesi Googlen ja Facebookin yrityssivut kuntoon ja varmista näkyvyytesi verkossa.
9.10.2017
Näkökulma: Riittämättömyyden epidemia ja liidipaine musertavat markkinointitiimejä
Markkinoinnin tavoitteet ovat muuttuneet brändistä ja preferenssistä liiketoimintaa tukevammaksi liidihankinnaksi. Myynnin omaa liidihankintaa ei voi unohtaa.
13.3.2017
5 tärkeintä uudenvuodenlupausta markkinoijalle
Tässä 5 digimarkkinoinnin vinkkiä, joiden avulla raivaat tiesi suorittajan penkiltä liiketoimintatavoitteita tukevan markkinoinnin johtajan jakkaralle.
11.1.2017
Asiakkaan ostoprosessin mallintaminen on avain myynnin muutokseen
Digitaalisella aikakaudella myynnin ja markkinoinnin suunnittelu lähtee liikkeelle asiakkaan ostoprosessin ymmärtämisellä sekä kuvaamisella.
3.11.2016
Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media
Miljoona maitotuotteista pitävää suomalaista vierailee Valion uudistetussa, käyttäjäkokemuksestaan palkitussa verkkopalvelussa joka kuukausi.
1.9.2015