Digitaalinen markkinointi

Elisan Tutkimus - Digiloikka koronan aikana
Yleinen

Yritykset ovat ottaneet digiloikan koronapandemian aikana

Suomalaiset yritykset ovat digitalisoineet ketterästi liiketoimintaansa ja siirtyneet tehokkaasti etätyön käytäntöihin koronapandemian aikana.

SSO Rauta-Maatalouden markkinointi
Yleinen

Automaatio vie viestit maanviljelijöille

Maatalousyrittäjien tarpeet ja vaatimukset muuttuvat, kun maatilat siirtyvät sukupolvelta toiselle. Myös SSO Rauta-Maatalouden markkinointi digitalisoitiin.

Data on markkinoinnin uusi valuutta - Katja Bäckström
Yleinen

Data on markkinoinnin uusi valuutta

Datan avulla markkinointi laajenee lähemmäksi myyntiä ja asiakaspalvelua. Jokaisen yrityspäättäjän kannattaa tuntea markkinoinnin uudet termit.

Jyväskylän Energia Oy ja digitalisaatio
Yleinen

Ketterä energia- ja vesiyhtiö on jo totta

Ketterät ja asiakaslähtöiset kokeilut ovat jo arkipäivää Jyväskylän Energia Oy:ssä, joka on rohkeasti hypännyt mukaan digitalisaatioon.

näkyvyys verkossa
Vinkit

Näillä 7 vinkillä laitat Googlen ja Facebookin yrityssivut kuntoon – ilmaiseksi

Suomalaisista 83% etsivät tietoa verkosta ennen ostopäätöstä. Laita yrityksesi Googlen ja Facebookin yrityssivut kuntoon ja varmista näkyvyytesi verkossa.

Markkinoinnin tavoitteet
Blogit

Näkökulma: Riittämättömyyden epidemia ja liidipaine musertavat markkinointitiimejä

Markkinoinnin tavoitteet ovat muuttuneet brändistä ja preferenssistä liiketoimintaa tukevammaksi liidihankinnaksi. Myynnin omaa liidihankintaa ei voi unohtaa.

Digimarkkinointi
Blogit

5 tärkeintä uudenvuodenlupausta markkinoijalle

Tässä 5 digimarkkinoinnin vinkkiä, joiden avulla raivaat tiesi suorittajan penkiltä liiketoimintatavoitteita tukevan markkinoinnin johtajan jakkaralle.

Asiakkaan ostoprosessin mallintaminen
Blogit

Asiakkaan ostoprosessin mallintaminen on avain myynnin muutokseen

Digitaalisella aikakaudella myynnin ja markkinoinnin suunnittelu lähtee liikkeelle asiakkaan ostoprosessin ymmärtämisellä sekä kuvaamisella.

Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media
Yleinen

Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media

Miljoona maitotuotteista pitävää suomalaista vierailee Valion uudistetussa, käyttäjäkokemuksestaan palkitussa verkkopalvelussa joka kuukausi.