Lämpimästi tervetuloa Digitaalinen työpaikka HR:n silmin -webinaariin 14.3. klo 8.30 alkaen!
Hybridityö, etätyö, monipaikkainen työ – miten digitaalinen työpaikka rakennetaan?
Miten digitaalista työpaikkaa johdetaan ja miten parannetaan työtyytyväisyyttä sekä vaikutetaan positiivisesti työmotivaatioon ja sitoutumiseen?
Näihin kysymyksiin saat vastauksia webinaarissamme 14.3.2023. Saat myös mukaasi konkreettisia vinkkejä ja inspiraatiota digitaalisen työpaikan rakentamiseen ja kehittämiseen.
Aika: Tiistai 14.3.2023 klo 8.30–10.15
Paikka: Vimeo-virtuaalialusta
Webinaarissa mukana keskustelemassa ja puhumassa Hiltiltä Ulf Forsell, Elisalta Merja Ranta-aho, Ari Ojala ja Outi Asmi. Tapahtuman lopuksi pääset tutustumaan digitaalista työpaikkaa tukeviin demoihin virtuaalisesti.
Tapahtuman ohjelma
8.25 Linjat avautuvat
8.30 Tervetuloa, Ari Ojala, vt. johtaja, Customer Operations, Elisa
8.35 Luottamukseen perustuvat työtavat – Henkilöstön sitoutuminen ja johtaminen pandemian jälkeisessä tietotyössä, Merja Ranta-aho, henkilöstöjohtaja, Elisa
9.00 Fluent work and employee satisfaction at Hilti, Ulf Forsell, Director of Finance & Operations, Hilti Oy
9.25 Miten Elisa voi auttaa hybridityön ja digitaalisen työympäristön käytäntöön viemisessä? Millaisin ratkaisuin tämä onnistuu? Outi Asmi, myyntijohtaja, Elisa
9.45 Tutustuminen Elisan Showroomin demoihin virtuaalisesti, Jukka Isokangas, Head of Solutions Showroom, Elisa
10.15 Tilaisuus päättyy
Lue lisää:
Hybridityön johtaminen – parhaat toimintatavat
Fiksu työnantaja tukee hybridityötä – valmiina kolmeen työtapaan