Yksikanavaisuudesta kaikkikanavaisuuteen
Vanhan ja nykyisen ostokäyttäytymisen väliin on mahtunut monipolvinen kehitys, jossa kuluttajien valta on kasvanut erityisesti sosiaalisen median myötä.
16.10.2015
Tulevaisuuden terveyspalvelu löytyy jo Hämeenlinnasta
Hämäläiset eivät hidastele kun on terveys kyseessä. Hämeenlinnalainen minunterveyteni.fi-palvelu yhdistää uudella tavalla asiakkaiden itse omalle
10.9.2015
Digitalisoituva Verohallinto
Pitkän linjan tietohallintojohtaja Markku Heikura yllättyi siirtyessään Verohallinnon palvelukseen – verokarhuhan on varsin asiakaslähtöinen!
Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media
Miljoona maitotuotteista pitävää suomalaista vierailee Valion uudistetussa, käyttäjäkokemuksestaan palkitussa verkkopalvelussa joka kuukausi.
1.9.2015