Asiakaskokemus

Asiakasymmärrys
Blogit

Valjasta asiakasymmärrys uusien palveluiden kehittämisen tueksi

Asiakasymmärrys on polttoaine palveluiden ja tuotteiden kehitykselle. Asiakkaat ansaitaan ratkaisuilla, jotka ovat aidosti asiakkaiden tarpeiden mukaisia.

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
Blogit

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin

Uusien asiakkaiden hankkiminen on kalliimpaa kuin nykyisten pitäminen. Onko yritykselläsi käytössä kaikki keinot asiakaspoistuman (churn) minimoimiseksi?

Yleinen

IT-palvelujen automaatio parantaa asiakaskokemusta

Automaatioratkaisuja ei tehdä asiakaskokemuksen kustannuksella. Palvelun pitää parantua silloin kun asiakaspalvelijana toimii ihmisen sijasta botti.

CXPA Finland Hack 2021 -kisa
Yleinen

CXPA Finland Hack 2021 -kisassa voittajaksi nuorten mediayleisöjen sitouttamista tukeva ehdotus

Asiakkuuskokemuksen ammattilaisverkoston CXPA Finland Hack -kilpailussa etsittiin ratkaisuja ajankohtaisiin asiakaskokemus- ja palvelumuotoiluhaasteisiin.

Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle
Blogit

Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle – erotu ja menesty kaikkikanavaisella asiakaskokemuksella

Käytätkö paljon resursseja digitaalisen asioinnin ja asiakaspolkujen kehittämiseen? Muistatko kehittää myös fyysisen myymälän asiakaskokemusta?

Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen
Blogit

Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen

Puheentunnistuksella voidaan ratkaista asiakaspalvelun polttavimmat ongelmat eli pitkät jonotusajat sekä arvokkaan asiakastiedon valuminen hukkaan.

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Blogit

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla

Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse?

Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa
Vinkit

Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa

Digitaalisuuden ei tarvitse merkitä uuden palvelun luomista. Paras tulos syntyy usein siitä, että osaaminen tuodaan verkon kautta sinne, missä asiakkaat ovat.

Yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Blogit

Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti

Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja

Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
Blogit

Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi

Toimiva, suomen kieltä ymmärtävä puhebotti? Kyllä, nykyään se on mahdollista. Suomenkielinen puheentunnistus eli NLP raivaa tietä asiakaspalvelutoiminnoissa.

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
Case

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa haluaa osallistaa asiakasomistajiaan. Elisan palvelumuotoilun asiantuntijoiden kanssa syntyi uusi asiakaskuuntelukanava Raati.

Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa
Vinkit

Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa

Yhä useampi kontakti solmitaan verkon kautta tapahtuvissa virtuaalitapahtumissa. Hyvä virtuaalinen tapahtuma on lyhyt ja kohderyhmän tarpeille sopiva.

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen
Blogit

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä

Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus sekä sen strateginen kehittäminen. Lue, miten saat 360-näkyvyyden asiakastietoon.

Blogit

Näin mitataan ja osoitetaan asiakaskokemuksen liiketoimintahyöty

Asiakaskokemukseen panostetaan yrityksissä yhä enemmän niin käytännössä kuin strategiassa. Jotta CX pääsisi myös liikkeenjohdon agendalle, täytyy se osata

Blogit

Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot

Tietoa asiakkaista ja asiakaskokemuksesta asioinnin eri vaiheissa hyödynnetään usein liian vähän. Lue vinkkimme asiakasdatan laadun parantamiseen!

Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan
Blogit

Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan

Mietityttääkö yrityksesi asiakaspalvelun työkalujen ajanmukaisuus, asiakas- ja työtekijätyytyväisyys tai asiakaskokemuksen nykytila? Olet oikeilla jäljillä!

Elisa Showroom
Blogit

Näin digitaaliset asiakaskohtaamiset saadaan onnistumaan

5G-verkon myötä korkealaatuiset virtuaaliset asiakaskohtaamiset voidaan rakentaa nyt helpommin ja tehokkaammin. Esittelemme näitä ratkaisuja Showroomissamme.

Keva
Case

Keva luottaa Elisan asiantuntemukseen työasemainfransa kehittämisessä

Keva on ulkoistanut laajan valikoiman työasemainfransa palveluita Elisalle. Yhteistyö alkoi vuonna 2014 ja on tiivistynyt entisestään viime vuosina.