Asiakaskokemus - Page 2
Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
23.2.2021
Lukuaika 3 min
Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
8.2.2021
Lukuaika 3 min
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
3.2.2021
Lukuaika 4 min
Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa
27.1.2021
Lukuaika 2 min
Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
15.12.2020
Lukuaika 2 min
Näin mitataan ja osoitetaan asiakaskokemuksen liiketoimintahyöty
8.12.2020
Lukuaika 2 min
Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan
12.11.2020
Lukuaika 2 min
Näin digitaaliset asiakaskohtaamiset saadaan onnistumaan
24.9.2020
Lukuaika 2 min
Keva luottaa Elisan asiantuntemukseen työasemainfransa kehittämisessä
1.9.2020
Lukuaika 3 min
Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä
12.6.2020
Lukuaika 3 min
Uusasiakashankinnan haasteet ja miten ratkaista ne systemaattisesti
27.5.2020
Lukuaika 2 min
Tuo selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla
20.3.2020
Lukuaika 2 min
Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä
Elämme parhaillaan poikkeuksellista aikaa, jossa joudumme johtamaan yrityksiä kahden vakavan kysymyksen äärellä: kuinka suojata henkilöstön ja asiakkaiden terveys ja samanaikaisesti varmistaa yrityksen toimintojen jatkuvuus ja aktiivinen asiakastyö. Molempiin tarvitaan yhteisiä … Jatka lukemista
16.3.2020
Lukuaika 2 min
Mitä onnistunut palvelumuotoilu edellyttää?
7.2.2020
Lukuaika 2 min
Ring, ring ja rautakauppa vastaa
4.12.2019
Lukuaika 2 min
Maailman paras syntyy tekemällä toisin
14.11.2019
Lukuaika 2 min
Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
27.9.2019
Lukuaika 2 min
Keskustelisitko sinä robotin kanssa?
27.9.2019
Lukuaika 2 min
Asiakaskokemuksen kehittämisellä puhtia Aseman Lasten toimintaan
5.6.2019
Lukuaika 2 min
Metsä Groupille toteutettu toimittajahallinnan (SRM) ratkaisu
Metsä Groupin tavoitteena oli parempien tulosten saavuttaminen tehokkaampien prosessien ja paremmin käytössä olevan tiedon avulla. Tätä varten haluttiin kumppani, joka määrittelisi ja kehittäisi näitä prosesseja tukevat hankinnan kokonaisprosessin ja toimittajanhallinnan … Jatka lukemista
1.2.2019
Lukuaika 2 min
Näkökulma: Designia skeptikoille?
15.1.2019
Lukuaika 2 min
Tutkimus kuluttajien odotuksista: Perinteisten ja digitaalisten kanavien raja on jo hävinnyt
16.6.2017
Lukuaika 3 min