Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu
Asioinnin voi rinnastaa logistiikkaan. Jos yritys haluaa varmistaa, että yhdenmukainen asiakaskokemus toteutuu, asiakkuuksien hallinta on välttämätöntä.
8.8.2023
Yli 50 000 euron säästö proaktiivisella ja automatisoidulla asiakasviestinnällä
Automatisoitu asiakasviestintä auttaa siihen, että asiakaskohtaamisten vaiheista eri kanavissa jää myös korvamerkki, ja kokonaiskuvan hahmottaminen helpottuu.
25.10.2022
Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
Nykyajan tyypillisenä haasteena toimii, kuinka kaiken asiakasdatan keskeltä kaivetaan merkityksellinen asiakasymmärrys esiin.
9.12.2021
Kolme askelta kohti asiakaslähtöisempää myynnin mallia
Tässä artikkelissa esittelemme kolme tärkeintä vinkkiä kohti sujuvampaa, asiakaslähtöisempää ja sitä kautta tuottavampaa myynnin arkea.
23.11.2021
Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua
Liikkumisdata on uusi ja vielä vähän hyödynnetty mahdollisuus kasvattaa asiakasymmärrystä. Sen avulla voi kehittää palveluita, joille sijainti on tärkeä.
14.10.2021
Valjasta asiakasymmärrys uusien palveluiden kehittämisen tueksi
Asiakasymmärrys on polttoaine palveluiden ja tuotteiden kehitykselle. Asiakkaat ansaitaan ratkaisuilla, jotka ovat aidosti asiakkaiden tarpeiden mukaisia.
5.10.2021
Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
Uusien asiakkaiden hankkiminen on kalliimpaa kuin nykyisten pitäminen. Onko yritykselläsi käytössä kaikki keinot asiakaspoistuman (churn) minimoimiseksi?
30.9.2021
Uusasiakashankinnan haasteet ja miten ratkaista ne systemaattisesti
Uusasiakashankinta on aina haasteellisempaa, kuin nykyasiakaskunnan säilyttäminen tyytyväisenä – olettaen, että jälkimmäiseen on panostettu.
27.5.2020
Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla
Viestipalveluita käyttää viikoittain 84 % suomalaisista kuluttajista*. Vaikka suurin osa tästä käytöstä tapahtuu pikaviestisovellusten avulla, on
25.5.2020
Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
Asiakkaiden tukemista tulisi voida tehdä 24/7, taustaprosesseja automatisoida ja tehostaa sekä saada tasalaatuisuutta koko asioinnin tekemiseen.
27.9.2019