Asiakasymmärrys

Mies istuu sohvalla ja työskentelee kannettavalla tietokoneella. Yhdenmukainen asiakaskokemus.
Blogit

Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu

Asioinnin voi rinnastaa logistiikkaan. Jos yritys haluaa varmistaa, että yhdenmukainen asiakaskokemus toteutuu, asiakkuuksien hallinta on välttämätöntä.

Automatisoitu asiakasviestintä
Blogit

Yli 50 000 euron säästö proaktiivisella ja automatisoidulla asiakasviestinnällä

Automatisoitu asiakasviestintä auttaa siihen, että asiakaskohtaamisten vaiheista eri kanavissa jää myös korvamerkki, ja kokonaiskuvan hahmottaminen helpottuu.

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
Blogit

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle

Nykyajan tyypillisenä haasteena toimii, kuinka kaiken asiakasdatan keskeltä kaivetaan merkityksellinen asiakasymmärrys esiin.

Blogit

Kolme askelta kohti asiakaslähtöisempää myynnin mallia

Tässä artikkelissa esittelemme kolme tärkeintä vinkkiä kohti sujuvampaa, asiakaslähtöisempää ja sitä kautta tuottavampaa myynnin arkea.

Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua
Blogit

Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua

Liikkumisdata on uusi ja vielä vähän hyödynnetty mahdollisuus kasvattaa asiakasymmärrystä. Sen avulla voi kehittää palveluita, joille sijainti on tärkeä.

Asiakasymmärrys
Blogit

Valjasta asiakasymmärrys uusien palveluiden kehittämisen tueksi

Asiakasymmärrys on polttoaine palveluiden ja tuotteiden kehitykselle. Asiakkaat ansaitaan ratkaisuilla, jotka ovat aidosti asiakkaiden tarpeiden mukaisia.

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
Blogit

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin

Uusien asiakkaiden hankkiminen on kalliimpaa kuin nykyisten pitäminen. Onko yritykselläsi käytössä kaikki keinot asiakaspoistuman (churn) minimoimiseksi?

Uusasiakashankinnan haasteet
Blogit

Uusasiakashankinnan haasteet ja miten ratkaista ne systemaattisesti

Uusasiakashankinta on aina haasteellisempaa, kuin nykyasiakaskunnan säilyttäminen tyytyväisenä – olettaen, että jälkimmäiseen on panostettu.

Tehosta asiakasviestintää
Blogit

Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla

Viestipalveluita käyttää viikoittain 84 % suomalaisista kuluttajista*. Vaikka suurin osa tästä käytöstä tapahtuu pikaviestisovellusten avulla, on

Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
Blogit

Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin

Asiakkaiden tukemista tulisi voida tehdä 24/7, taustaprosesseja automatisoida ja tehostaa sekä saada tasalaatuisuutta koko asioinnin tekemiseen.