Vastuullisuus alkaa siitä, mihin lainsäädäntö loppuu
Ilmastokriisi on tämän sukupolven suurin haaste. Väitän näin siitä huolimatta, että juuri nyt tätä kirjoittaessani eri maat, yritykset ja yksilöt ympäri
5.6.2020
Etätyö edellyttää digitaalista peruskuntoa ja toimivia työkaluja
Kun liiketoiminta siirtyy verkkoon, pienen yrityksen menestys riippuu siitä, miten hyvin asiakas kyetään tavoittamaan ja kohtaamaan digitaalisesti.
14.5.2020
IT-infrastruktuuri tulevaisuuden edellytyksenä
Miksi IT-infrastruktuurin päivitys nykypäivään on ehdotonta? Mitkä kolme tärkeää kysymystä tulee huomioida IT-infrastruktuuriin liittyen? Kuuntele podcastimme!
8.5.2020
Elisa Webinaari 5.5.: Digihoivapalvelut seniorille – apukädet turvalliseen ja vireään arkeen!
Digitaaliset hoivaratkaisut tuovat seniorin lähelle paitsi terveydenhuollon toimijat ja palveluntuottajat, myös tärkeät läheiset, ystävät ja lapsenlapset.
29.4.2020
CRM-käyttöönotto hoitui Savoniassa sujuvasti
Savonia-ammattikorkeakoulu otti käyttöön Microsoft Dynamics CRM:n. Onnistuneen prosessin takana oli erityisesti tarpeiden huolellinen määrittely.
9.2.2020
Yrittäjän digiteot kiireen keskellä – miten käynnistää digitekojen kierre?
Julkaisimme suomalaisten pk-yritysten digiosaamista selvittäneen tutkimuksen tuloksia viime vuoden lopulla. Halusimme näitä jo perinteisesti selvittää
23.1.2020
PEF-etämittauksella käyttäjäystävällistä seurantaa
Työperäisten hengitystieoireiden kartoitus ja astman diagnosointi ovat ottaneet digitaalisia edistysaskeleita yksityisten palveluntarjoajien puolella.
28.5.2019
Miten analytiikkaa hyödynnetään jääkiekkomaajoukkueen pelaajavalinnoissa?
Pelaajista ja heidän ominaisuuksistaan on saatavilla paljon dataa. General Manager Jere Lehtinen kertoo miten sitä hyödynnetään valinnoissa.
7.5.2019
Miksi siirtyä julkipilveen?
Yritykset haluavat tuoda uusia palveluita nopeasti omille asiakkailleen. Julkipilvi mahdollistaa ketterän kehityksen ja asioiden nopean kokeilun.
25.3.2019
Mitä 5G tekee media-alalle?
”5G:n myötä asiat jotka nykyään vaativat valmistautumista, muuttuvat arkipäiväisiksi ja huomaamattomiksi”, sanoo Alma Median Santtu Elsinen.
20.3.2019
Työmaa naapurina
VALTARI-työmaalla on käytössä Elisa Dialogi -tekstipalvelu. Sillä informoidaan alueen asukkaita etukäteen esimerkiksi kalliotunnelin louhintaräjäytyksistä.
7.3.2019
Ilmapiiri IoT:n ympärillä: Mitä mieltä ovat 10 edelläkävijää eri teollisuudenaloilta?
Keliolosuhteita uhmaten 10 teollisuuden edelläkävijää kokoontuivat Pasilaan pyöreän pöydän ääreen miettimään tähänastisia IoT-saavutuksia ja erityisesti
8.2.2019
Mobiilitransformaatio koskettaa organisaation jokaista työntekijää
Mobiilitransformaatio onnistuu vain, mikäli mukana on tietohallinnon lisäksi HR, liiketoiminnan kehitys, sisäinen viestintä sekä tietenkin loppukäyttäjät.
21.1.2019
Mobiilitransformaatio tapahtuu nyt – myös kentällä ja palvelualalla
Oletko kiinnittänyt huomiota siihen, millä tavalla Finnairin lentoemäntä ottaa tarjoilukärrykierroksella tilauksia vastaan asiakkailta? Entä kuinka
Autoilun palvelut taskussasi
Älypuhelin ei ole enää vain puhelin: se on ohjauskeskus, jonka kautta ihminen hallitsee elämänsä eri osa-alueita aina sosiaalisista suhteista terveyteen.
21.12.2018
Potilaan hoitopolku yhä enemmän digissä
Etämittauksen ja muiden digitaalisten palveluiden yleistyessä myös terveydenhuolto ja potilaan hoitopolku on yhä useammin ajasta ja paikasta riippumatonta.
10.12.2018
Tutulta asiantuntijalta saa nopean avun
Kokkolalainen ravintola Roja ulkoisti digirutiinit Elisan asiantuntijoiden mietittäväksi, ja voi siten keskittyä itse ruokaan ja asiakaspalveluun.
3.12.2018
Toimivat digiratkaisut varmistavat hyvän hoidon
Hammaslääkärin tuolissa pitää tuntea olonsa turvalliseksi. Se onnistuu, kun henkilöstö välittää ja teknologia toimii. Kävelykadulla, ihan Joensuun torin
26.11.2018