Mitä hyötyä 5G:stä oikeasti on ja miten se eroaa 4G:stä? Miksi hankkisin juuri 5G-yhteyden tähän etätyöaikaan?
Tulevaisuuden ICT tarvitsee vahvoja kumppanuuksia
Insta Groupille ICT-kumppanin valinnassa tärkeä elementti oli Elisan näkemyksellisyys talon sisäisten omien palveluiden ja automaation kehittämisessä.
4.3.2021
5G vauhdittaa Levin matkaa etätyön keskukseksi
Elisan 5G-verkko mahdollistaa huippunopeat yhteydet kauniissa tunturimaisemassa. Modernit etätyötilat mahdollistavat luotettavan ja turvallisen etätyön.
2.3.2021
Miten tehdä onnistunut digiloikka B2B-myynnissä?
Onnistunut digiloikka B2B-myynnissä - miten se tehdään? Listasimme muutamia vinkkejä myynnin digiloikkaan omien kokemuksiemme pohjalta meillä Elisalla.
24.2.2021
Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa
Digitaalisuuden ei tarvitse merkitä uuden palvelun luomista. Paras tulos syntyy usein siitä, että osaaminen tuodaan verkon kautta sinne, missä asiakkaat ovat.
Surface-kannettavat ovat erinomaisia työkoneita
Microsoftin tyylikkäät Surface-kannettavat ovat kevyitä ja kestäviä, ja ne integroituvat saumattomasti Microsoftin ohjelmistoihin. Tutustu tuote-esittelyymme!
23.2.2021
Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja
Toimiva IT luo turvaa hoivakodin arkeen
Koko maassa palveluasumista tarjoava Esperi Care uudisti IT-infrastruktuuriympäristönsä ja siirsi sen Elisan ylläpidettäväksi sekä kehitettäväksi.
19.2.2021
Yrittäjä ei jää yksin Elisan asiakkaana
Yrittäjän arkea helpottaa, kun kaikki it- ja tietoliikenneasiointi hoituu tutun oman yhteyshenkilön kautta. Myös toimivat laitteet ja tietoturva ovat tärkeää.
Uusia asioita ja tulosta syntyy yhdessä tekemällä
Oululainen Huovisen leipomo ulkoisti IT-palvelunsa Elisalle, pystyäkseen keskittymään ydinliiketoimintaansa. Aiemmin huolta oli aiheuttanut mm. tietoturva.
Otava katsoo 5G:n läpi koronan jälkeiseen aikaan
Etätyö on tullut jäädäkseen, ja siksi siitä on tehtävä työntekijöille entistä vaivattomampaa, Otava-konsernin tietohallintojohtaja Maarit Laakkonen sanoo.
16.2.2021
Palveluhallinta ICT-kehityksen vauhdittajana
Elisan suurimmat ICT-asiakkaat ovat lähes poikkeuksetta hankkineet käyttöönsä myös palveluhallintapalvelun. Palveluun kuuluu myös oma elisalainen luottohenkilö.
Huoletonta tietoturvaa pienyrityksille ja yksinyrittäjille
Uudistunut Elisa Yritystietoturva luottaa palkittuun F-Securen tietoturvapalveluun ja turvaa yrittäjän tiedot ja liiketoiminnan jatkuvuuden tekoälyn avulla.
12.2.2021
5G vauhdittaa virtuaalista tapahtumaa
Yritystapahtumia järjestävä Marco Group uudistui ja vei tapahtumansa verkkoon. Virtuaalinen elämys vaatii 5G:n tuomaa sujuvuutta ja nopeutta.
8.2.2021
Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
Toimiva, suomen kieltä ymmärtävä puhebotti? Kyllä, nykyään se on mahdollista. Suomenkielinen puheentunnistus eli NLP raivaa tietä asiakaspalvelutoiminnoissa.
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa haluaa osallistaa asiakasomistajiaan. Elisan palvelumuotoilun asiantuntijoiden kanssa syntyi uusi asiakaskuuntelukanava Raati.
3.2.2021
The best of both worlds
Acquiring and managing network, communication and data security services on an international, let alone global scale, is a challenging task for CIOs.
29.1.2021
Yrittäjä, hanki asiakkaat sieltä, missä he jo ovat
Tavoittaakseen asiakkaansa yritysten on opittava keskustelemaan heidän kanssaan luontevasti verkon eri kanavissa. Verkkosivut yksin eivät enää riitä.
27.1.2021
Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa
Yhä useampi kontakti solmitaan verkon kautta tapahtuvissa virtuaalitapahtumissa. Hyvä virtuaalinen tapahtuma on lyhyt ja kohderyhmän tarpeille sopiva.