K-Kampus

Kuinka jättiprojekti viedään onnistuneesti läpi – K-Kampuksen keskeiset opit

Elisalla on isoja asiakkuuksia ja hankkeita, mutta K-ryhmän päätoimitalo, K-Kampus Kalasatamassa, oli meidänkin mittakaavassamme poikkeuksellisen iso projekti.

Lue juttu
Tukemalla kyberkulttuuria innostamme tulevaisuuden osaajia
Yleinen

Tukemalla kyberkulttuuria innostamme tulevaisuuden osaajia

Elisa haluaa olla mukana asioissa, jotka tukevat kyberturvallisuuden monimuotoisuuden kehittymistä ja leviämistä. Yksi tapa on tukea paikallista toimintaa.

HaminaKotka Satama
Case

HaminaKotka Satama testaa 5G-privaattiverkon mahdollisuuksia

HaminanKotka Satamassa testataan 5G-privaattiverkon toimintaa mm. etäohjauksessa. Privaattiverkon avulla voidaan automatisoida useita sataman toimintoja.

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
Blogit

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?

CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!

SELKA Oy
Case

Etätyökalusteita valmistavan Selkan moderni tehdas perustuu 5G-verkkoon

Kun korona iski, toimistokalusteita valmistavassa Selkassa uusi suunta löytyi kotikonttorien kalustamisesta. Uutta nousua tukee 5G:hen perustuva tehdas.

Verkkorikollisuus ei katso yrityksen kokoa
Yleinen

Verkkorikollisuus ei katso yrityksen kokoa

Pienikin yritys tarvitsee luotettavan ja helposti ylläpidettävän tietoturvan sekä suunnitelman pahan päivän varalle, sillä yhä taitavampien

Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
Blogit

Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta

Kuinka tehdä asioinnista mahdollisimman helppoa niin asiakkaille kuin asiakaspalvelijoille? Lisäämällä mahdollisuuksia ratkaista asiat itsepalveluna.

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
Yleinen

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa

Suomenkielinen puheentunnistus on nyt täällä, ja yrityksesi asiakaspalvelussa voisi palvella ihmisten rinnalla puhebotti. Puhebotit helpottavat ja

Videorobotti Murffi säästää koronaosastolla aikaa ja rahaa
Case

Videorobotti Murffi säästää koronaosastolla aikaa ja rahaa

Elisan ja HUS:n yhdessä kehittämä videorobotti Murffi on hoitohenkilökunnan työkalu, joka helpottaa henkilökunnan työtaakkaa koronapotilaiden vuodeosastolla.

Yleinen

Anssi Vanjoki vaalii samanarvoisuutta virtuaalisessa hallitustyöskentelyssä

“Puheenjohtajan tehtävään kuuluu määrittää välineistöt ja miten osallistutaan – se on kaikki hyvää kokouskäytäntöä”, Elisan hallituksen puheenjohtaja

Digitalisoinnilla on merkittävä rooli pk-yritysten menestymisessä pandemia-aikana
Yleinen

Tutkimus: Digitalisoinnilla on merkittävä rooli pk-yritysten menestymisessä pandemia-aikana

Yli kolmannes pk-yrityksistä on menestynyt hyvin koronapandemian aikana. Digitaalisuuden hyödyntäminen on edistynyt nopeasti pk-yritysten keskuudessa.

Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle
Blogit

Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle – erotu ja menesty kaikkikanavaisella asiakaskokemuksella

Käytätkö paljon resursseja digitaalisen asioinnin ja asiakaspolkujen kehittämiseen? Muistatko kehittää myös fyysisen myymälän asiakaskokemusta?

Vinkit

Älä antaudu riskeille, valitse täysin salattu pikaviestintä

Uusi suomalainen Elisa Ring Matrix -pikaviestipalvelu parantaa teknistä, inhimillistä ja yhteiskunnallista tietoturvaa. Julkishallinnossa ja yrityksissä

Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen
Blogit

Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen

Puheentunnistuksella voidaan ratkaista asiakaspalvelun polttavimmat ongelmat eli pitkät jonotusajat sekä arvokkaan asiakastiedon valuminen hukkaan.

Zero Trust – Nollaluottamus modernin turvallisen ICT-ympäristön perustana
Blogit

Zero Trust – Nollaluottamus modernin turvallisen ICT-ympäristön perustana

Liiketoiminnan monimuotoistuminen ja kehityksen tahdin kiihtyminen vaativat yhä enemmän tekniseltä ICT-ympäristöltä. Yritykset ovat joutuneet myös

Mobiiliteknologian uusin aalto on nopea, tehokas ja privaatti
Blogit

Mobiiliteknologian uusin aalto on nopea, tehokas ja privaatti

Mobiiliteknologia on kehittynyt vauhdilla viimeisen vuosikymmenen aikana. Miten 5G:stä saa parhaimman tehon irti? Vastaus on privaattiverkko.

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Blogit

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla

Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse?

Yleinen

Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille

Jopa 40 % asiakkaista puhuu mieluummin kuin kirjoittaa. Onneksi suomen kieltä ymmärtävät puhebotit ja muut puheentunnistuksen teknologiat ovat viimein

Tiedosta tilannetietoiseksi
Blogit

Tiedosta tilannetietoiseksi

Varastoihin kerätty tieto on arvokasta, kun se otetaan aktiivisesti käyttöön ja muokataan tilannekuviksi yhteisesti ymmärrettävään muotoon.