Elisalla on isoja asiakkuuksia ja hankkeita, mutta K-ryhmän päätoimitalo, K-Kampus Kalasatamassa, oli meidänkin mittakaavassamme poikkeuksellisen iso projekti.
Tukemalla kyberkulttuuria innostamme tulevaisuuden osaajia
Elisa haluaa olla mukana asioissa, jotka tukevat kyberturvallisuuden monimuotoisuuden kehittymistä ja leviämistä. Yksi tapa on tukea paikallista toimintaa.
2.5.2021
HaminaKotka Satama testaa 5G-privaattiverkon mahdollisuuksia
HaminanKotka Satamassa testataan 5G-privaattiverkon toimintaa mm. etäohjauksessa. Privaattiverkon avulla voidaan automatisoida useita sataman toimintoja.
30.4.2021
Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!
27.4.2021
Etätyökalusteita valmistavan Selkan moderni tehdas perustuu 5G-verkkoon
Kun korona iski, toimistokalusteita valmistavassa Selkassa uusi suunta löytyi kotikonttorien kalustamisesta. Uutta nousua tukee 5G:hen perustuva tehdas.
26.4.2021
Verkkorikollisuus ei katso yrityksen kokoa
Pienikin yritys tarvitsee luotettavan ja helposti ylläpidettävän tietoturvan sekä suunnitelman pahan päivän varalle, sillä yhä taitavampien
22.4.2021
Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
Kuinka tehdä asioinnista mahdollisimman helppoa niin asiakkaille kuin asiakaspalvelijoille? Lisäämällä mahdollisuuksia ratkaista asiat itsepalveluna.
15.4.2021
Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
Suomenkielinen puheentunnistus on nyt täällä, ja yrityksesi asiakaspalvelussa voisi palvella ihmisten rinnalla puhebotti. Puhebotit helpottavat ja
13.4.2021
Videorobotti Murffi säästää koronaosastolla aikaa ja rahaa
Elisan ja HUS:n yhdessä kehittämä videorobotti Murffi on hoitohenkilökunnan työkalu, joka helpottaa henkilökunnan työtaakkaa koronapotilaiden vuodeosastolla.
7.4.2021
Anssi Vanjoki vaalii samanarvoisuutta virtuaalisessa hallitustyöskentelyssä
“Puheenjohtajan tehtävään kuuluu määrittää välineistöt ja miten osallistutaan – se on kaikki hyvää kokouskäytäntöä”, Elisan hallituksen puheenjohtaja
1.4.2021
Tutkimus: Digitalisoinnilla on merkittävä rooli pk-yritysten menestymisessä pandemia-aikana
Yli kolmannes pk-yrityksistä on menestynyt hyvin koronapandemian aikana. Digitaalisuuden hyödyntäminen on edistynyt nopeasti pk-yritysten keskuudessa.
30.3.2021
Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle – erotu ja menesty kaikkikanavaisella asiakaskokemuksella
Käytätkö paljon resursseja digitaalisen asioinnin ja asiakaspolkujen kehittämiseen? Muistatko kehittää myös fyysisen myymälän asiakaskokemusta?
Älä antaudu riskeille, valitse täysin salattu pikaviestintä
Uusi suomalainen Elisa Ring Matrix -pikaviestipalvelu parantaa teknistä, inhimillistä ja yhteiskunnallista tietoturvaa. Julkishallinnossa ja yrityksissä
26.3.2021
Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen
Puheentunnistuksella voidaan ratkaista asiakaspalvelun polttavimmat ongelmat eli pitkät jonotusajat sekä arvokkaan asiakastiedon valuminen hukkaan.
25.3.2021
Zero Trust – Nollaluottamus modernin turvallisen ICT-ympäristön perustana
Liiketoiminnan monimuotoistuminen ja kehityksen tahdin kiihtyminen vaativat yhä enemmän tekniseltä ICT-ympäristöltä. Yritykset ovat joutuneet myös
17.3.2021
Mobiiliteknologian uusin aalto on nopea, tehokas ja privaatti
Mobiiliteknologia on kehittynyt vauhdilla viimeisen vuosikymmenen aikana. Miten 5G:stä saa parhaimman tehon irti? Vastaus on privaattiverkko.
16.3.2021
Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse?
15.3.2021
Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille
Jopa 40 % asiakkaista puhuu mieluummin kuin kirjoittaa. Onneksi suomen kieltä ymmärtävät puhebotit ja muut puheentunnistuksen teknologiat ovat viimein
12.3.2021
Tiedosta tilannetietoiseksi
Varastoihin kerätty tieto on arvokasta, kun se otetaan aktiivisesti käyttöön ja muokataan tilannekuviksi yhteisesti ymmärrettävään muotoon.
9.3.2021