Metrolan-projektissa rakennettiin uusiksi Helsingin metron langattomat tietoliikenneverkot. Se paransi metron toimintavarmuutta ja matkustusmukavuutta.
Viranomaisten puhe ja data siirtyvät Elisan verkkoon
Viranomaisille ja muille turvallisuustoimijoille tarkoitettu Virve-palvelu saa uusia ominaisuuksia siirtyessään käyttämään Elisan 4G- ja 5G-mobiiliverkkoa.
18.6.2020
Turvaa ja vakautta globaalille verkolle
Asiantuntemus, sitoutuminen ja kyky ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa ratkaisivat, kun Kemira valitsi kumppaninsa rakentamaan globaalia verkkoaan.
12.6.2020
Sujuva tietoliikenne takaa Kevan liiketoiminnan jatkuvuuden
Kevan liiketoiminta on täysin riippuvainen häiriöttömästä ja vakaasta tietoliikenneympäristöstä. Keva hankki Elisa Santa Monicalta SantaCare-hallintapalvelut.
IT-resurssit liiketoiminnan kehittämiseen – Case Nordkalk
Yli 10 maassa toimiva, kalkkikivipohjaisia tuotteita louhiva, jalostava ja toimittava Nordkalk uudisti IT-ratkaisunsa sekä strategiansa yhdessä Elisan kanssa.
Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä
Palvelumuotoilun keinoin pystytään tekemään ja ratkomaan paljon liiketoiminnan kehittämiseen ja asiakaskokemukseen liittyviä tarpeita myös etänä.
Caruna jakaa hyvää energiaa
Sähkönjakelun toimitusvarmuus ja luotettavuus asettavat kovat vaatimukset suomalaisen sähköverkkoyhtiö Carunan tietoverkko-osaamiselle ja kyberturvalle.
11.6.2020
Tietoliikenne uuteen kuosiin, case Oulun kaupunki
Oulun kaupungilla on runsaasti kriittistä toimintaa, jossa korostuu tietoliikenneyhteyksien toimintavarmuus. Yhteistyö Elisan kanssa on jatkunut jo pitkään.
10.6.2020
Kumppanuus tuo turvaa – Case Rexel
Rexel ulkoisti lähiverkkonsa sekä palomuuriympäristönsä monitoroinnin, operoinnin ja kehittämisen varmistaakseen liiketoimintansa vikaantumattoman jatkuvuuden.
Vakioitua tehokkuutta NOC-palvelun avulla, case Stanley Security
Asiakasyhteyksien virtaviivaistaminen sujuvoittaa Stanley Securityn myyntityötä, nopeuttaa vikatilanteisiin reagointia ja tuo selkeitä kustannussäästöjä.
Yritykset ovat ottaneet digiloikan koronapandemian aikana
Suomalaiset yritykset ovat digitalisoineet ketterästi liiketoimintaansa ja siirtyneet tehokkaasti etätyön käytäntöihin koronapandemian aikana.
9.6.2020
Markus Saaristo: 2019 taustapeilissä kyberturvan osalta
Verizon on julkaissut vuoden 2020 Data Breach Investigation -raporttinsa. Se on hyvä yleiskatsaus tietomurtojen kehittymiseen ja antaa näkymää hyökkääjiin.
5.6.2020
Vastuullisuus alkaa siitä, mihin lainsäädäntö loppuu
Ilmastokriisi on tämän sukupolven suurin haaste. Väitän näin siitä huolimatta, että juuri nyt tätä kirjoittaessani eri maat, yritykset ja yksilöt ympäri
Uusasiakashankinnan haasteet ja miten ratkaista ne systemaattisesti
Uusasiakashankinta on aina haasteellisempaa, kuin nykyasiakaskunnan säilyttäminen tyytyväisenä – olettaen, että jälkimmäiseen on panostettu.
27.5.2020
Asiakaspoistuman ennakointi
Uuden asiakkaan hankkiminen on merkittävästi kallimpaa kuin nykyisen asiakkaan pitäminen. Asiakaspoistuman minimointi on siis asia, johon kannattaa panostaa.
Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla
Viestipalveluita käyttää viikoittain 84 % suomalaisista kuluttajista*. Vaikka suurin osa tästä käytöstä tapahtuu pikaviestisovellusten avulla, on
25.5.2020
Miten pysäyttää tietomurto mahdollisimman nopeasti?
Tietoturvahyökkäysten ennakointiin ja estämiseen kannattaa panostaa, jolloin tietomurto ei ole edennyt vielä liian pitkälle. Kuuntele podcastimme!
22.5.2020
Mikko Toivonen: Kyberturvallisuus tuotantoverkoissa ja järjestelmissä
OT-ympäristöjen valvonta vaatii osaamista ja ymmärrystä OT-teknologioista, teollisuuden prosesseista ja toimintatavoista sekä liiketoimintaymmärrystä.
20.5.2020
Yritysguru vinkkaa: Näin saat oman verkkotunnuksen käyttöön Microsoft 365 -palvelussa
Yrityksen viestinnän toimivuuden kannalta on tärkeää, että sillä on oma verkkotunnus. Näin otat verkkotunnuksen käyttöön Microsoft 365 -palvelussa.
18.5.2020