Asiakaskohtaamisten digitalisointi

Kuvituskuva, jossa sininen puhekupla
Tapahtumat

Business Talk: Digitaalinen työpaikka 12.6.2024

Katso tallenne Business Talk -webinaarista, jossa Isak Rautio keskustelee asiantuntijavieraiden kanssa digitaalisesta työpaikasta.

Sulautettu puhe
Blogit

Sulautettu puhe – näin se helpottaa myyjää

Tunteen aistii puheesta kirjoitettua paremmin ja siksi puhekanavaan kannattaa panostaa. Mitä myynnin kipukohtia sulautettu puhe helpottaa? Lue lisää!

Vinkkejä yrityksen digiloikkaan - Joonas Mikkilä
Vinkit

Mistä löytää vinkkejä oman yrityksen digiloikkaan?

Suomalaiset yritykset menestyvät kansainvälisissä digivertailuissa hyvin, mutta monta digiloikkaa on vielä edessä, sanoo Suomen Yrittäjien Joonas Mikkilä.

Hyvinvointialueelle kustannussäästöjä kotihoidon digitaalisilla palveluilla
Blogit

Hyvinvointialueelle kustannussäästöjä kotihoidon digitaalisilla palveluilla

Digitalisaatio on soteuudistuksessa tärkeä teema: sen avulla voidaan tarjota laajempaa turvallisuutta tuovaa palvelua lisää myös kotihoitoon.

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
Blogit

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?

Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttivat tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä.

Digitalisaatiolla vaikuttavuutta vanhusten kotihoitoon
Blogit

Digitalisaatiolla vaikuttavuutta vanhusten kotihoitoon

Vanhusten kotihoidossa digitaalisuudesta on puhuttu paljon, mutta sitä on tehty vielä varsin rajallisesti. Miten kiihdyttää modernien välineiden käyttöä?

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
Yleinen

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa

Suomenkielinen puheentunnistus on nyt täällä, ja yrityksesi asiakaspalvelussa voisi palvella ihmisten rinnalla puhebotti. Puhebotit helpottavat ja

Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa
Vinkit

Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa

Digitaalisuuden ei tarvitse merkitä uuden palvelun luomista. Paras tulos syntyy usein siitä, että osaaminen tuodaan verkon kautta sinne, missä asiakkaat ovat.

Yrittäjä, hanki asiakkaat sieltä, missä he jo ovat
Vinkit

Yrittäjä, hanki asiakkaat sieltä, missä he jo ovat

Tavoittaakseen asiakkaansa yritysten on opittava keskustelemaan heidän kanssaan luontevasti verkon eri kanavissa. Verkkosivut yksin eivät enää riitä.

Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa
Vinkit

Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa

Yhä useampi kontakti solmitaan verkon kautta tapahtuvissa virtuaalitapahtumissa. Hyvä virtuaalinen tapahtuma on lyhyt ja kohderyhmän tarpeille sopiva.

Elisa Showroom
Blogit

Näin digitaaliset asiakaskohtaamiset saadaan onnistumaan

5G-verkon myötä korkealaatuiset virtuaaliset asiakaskohtaamiset voidaan rakentaa nyt helpommin ja tehokkaammin. Esittelemme näitä ratkaisuja Showroomissamme.

Elisan Tutkimus - Digiloikka koronan aikana
Yleinen

Yritykset ovat ottaneet digiloikan koronapandemian aikana

Suomalaiset yritykset ovat digitalisoineet ketterästi liiketoimintaansa ja siirtyneet tehokkaasti etätyön käytäntöihin koronapandemian aikana.

Tehosta asiakasviestintää
Blogit

Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla

Viestipalveluita käyttää viikoittain 84 % suomalaisista kuluttajista*. Vaikka suurin osa tästä käytöstä tapahtuu pikaviestisovellusten avulla, on

Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
Blogit

Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin

Asiakkaiden tukemista tulisi voida tehdä 24/7, taustaprosesseja automatisoida ja tehostaa sekä saada tasalaatuisuutta koko asioinnin tekemiseen.

EU:n tietosuoja-asetus: Hoida nämä viisi tietosuoja-asiaa kuntoon
Vinkit

Älä vaaranna yrityksesi mainetta – Hoida nämä viisi tietosuoja-asiaa kuntoon

Suurin osa suomalaisyrityksistä ei ole hoitanut tietosuoja-asioita kuntoon, kertoo tutkimus. Vaarassa on yrityksen maine ja pian uhkaavat myös isot sakot.

Tutkimus kuluttajien odotuksista
Yleinen

Tutkimus kuluttajien odotuksista: Perinteisten ja digitaalisten kanavien raja on jo hävinnyt

Kesäkuussa 2017 julkaistun tutkimuksen mukaan digitaalinen ja perinteinen asiakasvuorovaikutus sekoittuvat suomalaisten kuluttajien ostoprosessissa.

Digitaalinen asiakaspalvelija
Yleinen

”Tekoäly tässä hei, kuinka voin palvella?”

Älykkäät tietämyskannat ja tekoäly tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Se voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia.

Interfloran chat
Yleinen

Interfloran chat – tietoa, suosituksia ja inspiraatiota

Digitalisaatio on Interfloran arkea, yli puolet sen välittämistä kukkatervehdyksistä tilataan verkosta. Chat tuo verkkoon henkilökohtaisen palvelun.