Business Talk: Digitaalinen työpaikka 12.6.2024
Katso tallenne Business Talk -webinaarista, jossa Isak Rautio keskustelee asiantuntijavieraiden kanssa digitaalisesta työpaikasta.
8.5.2024
Sulautettu puhe – näin se helpottaa myyjää
Tunteen aistii puheesta kirjoitettua paremmin ja siksi puhekanavaan kannattaa panostaa. Mitä myynnin kipukohtia sulautettu puhe helpottaa? Lue lisää!
29.5.2023
Mistä löytää vinkkejä oman yrityksen digiloikkaan?
Suomalaiset yritykset menestyvät kansainvälisissä digivertailuissa hyvin, mutta monta digiloikkaa on vielä edessä, sanoo Suomen Yrittäjien Joonas Mikkilä.
13.5.2022
Hyvinvointialueelle kustannussäästöjä kotihoidon digitaalisilla palveluilla
Digitalisaatio on soteuudistuksessa tärkeä teema: sen avulla voidaan tarjota laajempaa turvallisuutta tuovaa palvelua lisää myös kotihoitoon.
8.3.2022
Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttivat tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä.
7.10.2021
Digitalisaatiolla vaikuttavuutta vanhusten kotihoitoon
Vanhusten kotihoidossa digitaalisuudesta on puhuttu paljon, mutta sitä on tehty vielä varsin rajallisesti. Miten kiihdyttää modernien välineiden käyttöä?
23.8.2021
Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
Suomenkielinen puheentunnistus on nyt täällä, ja yrityksesi asiakaspalvelussa voisi palvella ihmisten rinnalla puhebotti. Puhebotit helpottavat ja
13.4.2021
Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa
Digitaalisuuden ei tarvitse merkitä uuden palvelun luomista. Paras tulos syntyy usein siitä, että osaaminen tuodaan verkon kautta sinne, missä asiakkaat ovat.
24.2.2021
Yrittäjä, hanki asiakkaat sieltä, missä he jo ovat
Tavoittaakseen asiakkaansa yritysten on opittava keskustelemaan heidän kanssaan luontevasti verkon eri kanavissa. Verkkosivut yksin eivät enää riitä.
27.1.2021
Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa
Yhä useampi kontakti solmitaan verkon kautta tapahtuvissa virtuaalitapahtumissa. Hyvä virtuaalinen tapahtuma on lyhyt ja kohderyhmän tarpeille sopiva.
Näin digitaaliset asiakaskohtaamiset saadaan onnistumaan
5G-verkon myötä korkealaatuiset virtuaaliset asiakaskohtaamiset voidaan rakentaa nyt helpommin ja tehokkaammin. Esittelemme näitä ratkaisuja Showroomissamme.
24.9.2020
Yritykset ovat ottaneet digiloikan koronapandemian aikana
Suomalaiset yritykset ovat digitalisoineet ketterästi liiketoimintaansa ja siirtyneet tehokkaasti etätyön käytäntöihin koronapandemian aikana.
9.6.2020
Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla
Viestipalveluita käyttää viikoittain 84 % suomalaisista kuluttajista*. Vaikka suurin osa tästä käytöstä tapahtuu pikaviestisovellusten avulla, on
25.5.2020
Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
Asiakkaiden tukemista tulisi voida tehdä 24/7, taustaprosesseja automatisoida ja tehostaa sekä saada tasalaatuisuutta koko asioinnin tekemiseen.
27.9.2019
Älä vaaranna yrityksesi mainetta – Hoida nämä viisi tietosuoja-asiaa kuntoon
Suurin osa suomalaisyrityksistä ei ole hoitanut tietosuoja-asioita kuntoon, kertoo tutkimus. Vaarassa on yrityksen maine ja pian uhkaavat myös isot sakot.
19.7.2017
Tutkimus kuluttajien odotuksista: Perinteisten ja digitaalisten kanavien raja on jo hävinnyt
Kesäkuussa 2017 julkaistun tutkimuksen mukaan digitaalinen ja perinteinen asiakasvuorovaikutus sekoittuvat suomalaisten kuluttajien ostoprosessissa.
16.6.2017
”Tekoäly tässä hei, kuinka voin palvella?”
Älykkäät tietämyskannat ja tekoäly tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Se voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia.
18.5.2017
Interfloran chat – tietoa, suosituksia ja inspiraatiota
Digitalisaatio on Interfloran arkea, yli puolet sen välittämistä kukkatervehdyksistä tilataan verkosta. Chat tuo verkkoon henkilökohtaisen palvelun.
24.4.2017