Asiakaskokemuksen johtaminen

Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu
8.8.2023
Lukuaika 3 min

Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa
27.1.2022
Lukuaika 3 min

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
15.3.2021
Lukuaika 4 min

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
3.2.2021
Lukuaika 4 min

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
15.12.2020
Lukuaika 2 min

Näin mitataan ja osoitetaan asiakaskokemuksen liiketoimintahyöty
8.12.2020
Lukuaika 2 min

Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot
Tietoa asiakkaista ja asiakaskokemuksesta asioinnin eri vaiheissa hyödynnetään useimmissa yrityksissä liian vähän. Koska asiakaspolut ovat pirstaleisia ja siiloutuneita, niin on myös asiakasdata. Pistemäisesti kerättyä tai vääristynyttä dataa ei voi käyttää … Jatka lukemista
20.11.2020
Lukuaika 3 min