Asiakaskokemuksen johtaminen
Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu
8.8.2023
Lukuaika 3 min
Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa
27.1.2022
Lukuaika 3 min
Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
15.3.2021
Lukuaika 4 min
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
3.2.2021
Lukuaika 4 min
Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
15.12.2020
Lukuaika 2 min
Näin mitataan ja osoitetaan asiakaskokemuksen liiketoimintahyöty
8.12.2020
Lukuaika 2 min
Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot
Tietoa asiakkaista ja asiakaskokemuksesta asioinnin eri vaiheissa hyödynnetään useimmissa yrityksissä liian vähän. Koska asiakaspolut ovat pirstaleisia ja siiloutuneita, niin on myös asiakasdata. Pistemäisesti kerättyä tai vääristynyttä dataa ei voi käyttää … Jatka lukemista
20.11.2020
Lukuaika 3 min