Asiakaskokemuksen johtaminen
![](https://yrityksille.elisa.fi/ideat/wp-content/themes/elisahub_2016/img/image-lazy-load-ph.gif)
Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu
8.8.2023
Lukuaika 3 min
![](https://yrityksille.elisa.fi/ideat/wp-content/themes/elisahub_2016/img/image-lazy-load-ph.gif)
Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa
27.1.2022
Lukuaika 3 min
![](https://yrityksille.elisa.fi/ideat/wp-content/themes/elisahub_2016/img/image-lazy-load-ph.gif)
Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
15.3.2021
Lukuaika 4 min
![](https://yrityksille.elisa.fi/ideat/wp-content/themes/elisahub_2016/img/image-lazy-load-ph.gif)
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
3.2.2021
Lukuaika 4 min
![](https://yrityksille.elisa.fi/ideat/wp-content/themes/elisahub_2016/img/image-lazy-load-ph.gif)
Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
15.12.2020
Lukuaika 2 min
![](https://yrityksille.elisa.fi/ideat/wp-content/themes/elisahub_2016/img/image-lazy-load-ph.gif)
Näin mitataan ja osoitetaan asiakaskokemuksen liiketoimintahyöty
8.12.2020
Lukuaika 2 min