Asiakaskokemus

Mies työskentelee vesihuollossa. Elisa ja Alva vesihuoltopalvelu.
Case

Elisan ja Alvan tiivis yhteistyö parantaa vesihuoltopalvelun laatua

Elisan ja Alvan kumppanuus IoT-pohjaisten vesimittareiden etäluennassa auttaa vesihuoltoyhtiöitä parantamaan asiakaskokemusta.

Tekoäly asiakasrajapinnassa. Nainen ja mies työskentelevät kannettavalla tietokoneella.
Blogit

Tuo tekoäly asiakasrajapinnan apuriksi

Asiakasrajapinnassa toimiville tuottava tekoäly tuo merkittäviä hyötyjä ajansäästön ja tehokkaamman työskentelyn näkökulmasta.

Nainen työskentelee tietokoneella ja katsoo ikkunasta ulos. Tekoäly mullistaa asioinnin.
Blogit

Tekoäly mullistaa asioinnin – näin trendit näkyvät

Tekoäly tulee mullistamaan asioinnin. Se auttaa asiakaspalvelijaa keskittymään olennaiseen ja nopeuttaa asiakkaan yhteydenoton ratkaisua.

Tuottava tekoäly muuttaa yrityskulttuuria. Bisnesnainen katsoo tablettia älylaseilla.
Blogit

Näin tuottava tekoäly muuttaa yrityskulttuuria

Kun uusia teknologioita otetaan käyttöön, ilmapiiri täyttyy sekä ylioptimistisesta toiveikkuudesta että pessimistisistä peloista.

Naiset työskentelevät toimistossa tietokoneilla pöydän ääressä. Tuottava tekoäly asiakaspalvelussa.
Yleinen

Tuottava tekoäly asiakaspalvelussa – katso esimerkit

Tekoäly on vallannut keskustelut niin kahvipöydissä kuin johtoryhmissä. Miten tuottava tekoäly voi olla hyödyksi asiakaspalvelussa?

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla - Connected Customer Service
Blogit

Miten kehittää asiakaspolkua sujuvaksi? Näillä ohjeilla etenet

Miten kehittää yrityksen asiakaspolkua sujuvaksi ja arvoa tuottavaksi? Lue asiantuntijan ohjeet etenemiseen.

Mies istuu sohvalla ja työskentelee kannettavalla tietokoneella. Yhdenmukainen asiakaskokemus.
Blogit

Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu

Asioinnin voi rinnastaa logistiikkaan. Jos yritys haluaa varmistaa, että yhdenmukainen asiakaskokemus toteutuu, asiakkuuksien hallinta on välttämätöntä.

Sujuvaa asiakaspalvelua. Nainen keskustelee puhelimessa asiakkaan kanssa.
Blogit

Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa – näitä ovat puhebotin hyödyt

Puhelin on edelleen monelle asiakkaalle mieluisin asiointikanava. Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa tukee puhebotti monine hyötyineen.

Sulautettu puhe
Blogit

Sulautettu puhe – näin se helpottaa myyjää

Tunteen aistii puheesta kirjoitettua paremmin ja siksi puhekanavaan kannattaa panostaa. Mitä myynnin kipukohtia sulautettu puhe helpottaa? Lue lisää!

Automatisoitu asiakasviestintä
Blogit

Yli 50 000 euron säästö proaktiivisella ja automatisoidulla asiakasviestinnällä

Automatisoitu asiakasviestintä auttaa siihen, että asiakaskohtaamisten vaiheista eri kanavissa jää myös korvamerkki, ja kokonaiskuvan hahmottaminen helpottuu.

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla - Connected Customer Service
Blogit

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla

Asioinnin kehittämisen trendisanaksi on noussut Connected Customer Service. Se ei ole ainoastaan uusi ja hieno sana asiakaspalvelulle, vaan ajatusmalli.

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?  
Blogit

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?  

Millainen on sinulle viimeksi positiivisen muistijäljen jättänyt asiakaspalvelukokemus? Osattiinko asiasi ratkaista jopa nopeammin kuin olit toivonutkaan?

Tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
Blogit

Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista

Proaktiivisuus on suunta, johon asiakkaidensa odotukset tunteva yritys vie asiakaspalveluaan. Trendille pontta tuo yhä kasvava datan ja kontaktipisteiden määrä.

Nainen kirjoittaa kynällä vihkoon
Blogit

Arvonluontimalli auttaa kehittämään asiointia ja ratkaisee myös julkisten palveluiden haasteita

Arvonluontimalli ja Lean auttavat kehittämään asiointia asiakaskeskeisempään suuntaan ja luopumaan prosesseista, jotka eivät tuota arvoa asiakkaalle.

Asiakaskokemuksen sudenkuopat
Blogit

Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa

Kuinka kehittää asiakaskokemusta, ja varmistaa CX-projektien sujuminen jouhevasti? Kerromme kolme tavallista sudenkuoppaa ja keinot välttää ne.

Blogit

Kolme askelta kohti asiakaslähtöisempää myynnin mallia

Tässä artikkelissa esittelemme kolme tärkeintä vinkkiä kohti sujuvampaa, asiakaslähtöisempää ja sitä kautta tuottavampaa myynnin arkea.

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
Blogit

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?

Tuleeko asiakasrajapinnasta negatiivista palautetta tai onko myynti laskenut? Oletko huomannut eri asiakaskokemuksen mittareissa laskua?

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
Blogit

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?

Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttivat tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä.