Asiakasymmärrys

Kolme askelta kohti asiakaslähtöisempää myynnin mallia
23.11.2021
Lukuaika 2 min

Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua
14.10.2021
Lukuaika 2 min

Näin valjastat asiakasymmärryksen uusien palveluiden kehittämisen tueksi
5.10.2021
Lukuaika 3 min

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
30.9.2021
Lukuaika 3 min

Uusasiakashankinnan haasteet ja miten pureutua tähän systemaattisesti
27.5.2020
Lukuaika 2 min

Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla
25.5.2020
Lukuaika 2 min

Tehdään yhdessä uudesta arjesta askel parempaan – Nextille levelille
Nopea muutos etäjohtamiseen ja -työhön on herättänyt minut ajattelemaan asioita toisin. Johtamisen hyvät perusasiat ovat vahvistuneet, empatiaa tarvitaan johtamisessa nyt enemmän. Uusi tilanne kyseenalaistaa vanhat toimintatavat ja nostaa esiin uusia, … Jatka lukemista
8.5.2020
Lukuaika 3 min

Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
27.9.2019
Lukuaika 2 min

Digitalisaatio, asiakasymmärrys ja kokeilukulttuuri luovat uusia innovaatioita
25.9.2018
Lukuaika 2 min