Asiakasymmärrys

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
9.12.2021
Lukuaika 2 min

Kolme askelta kohti asiakaslähtöisempää myynnin mallia
23.11.2021
Lukuaika 2 min

Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua
14.10.2021
Lukuaika 2 min

Valjasta asiakasymmärrys uusien palveluiden kehittämisen tueksi
5.10.2021
Lukuaika 3 min

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
30.9.2021
Lukuaika 3 min

Uusasiakashankinnan haasteet ja miten ratkaista ne systemaattisesti
27.5.2020
Lukuaika 2 min

Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla
Viestipalveluita käyttää viikoittain 84 % suomalaisista kuluttajista*. Vaikka suurin osa tästä käytöstä tapahtuu pikaviestisovellusten avulla, on tekstiviestien käyttö edelleen lähes yhtä suosittua. Tekstiviesti tavoittaa todella tehokkaasti: on tutkittu, että puhelin … Jatka lukemista
25.5.2020
Lukuaika 2 min

Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
27.9.2019
Lukuaika 2 min