Miten kehittää asiakaspolkua sujuvaksi? Näillä ohjeilla etenet
Miten kehittää yrityksen asiakaspolkua sujuvaksi ja arvoa tuottavaksi? Lue asiantuntijan ohjeet etenemiseen.
15.8.2023
Elisalta ja Enreachilta maailmanluokan puheratkaisut asiointiin
Elisan ja Enreachin yhteistyön tavoitteena on tuottaa asiakaspalveluorganisaatioille maailmanluokan puheratkaisut asiointiin sulautetun puheen avulla.
10.5.2023
Pysy asioinnin aallonharjalla: Asiakaspalvelun mahdollisuudet 2023
Asioinnin aallonharjalla pysyminen on haastavaa, kun asiakkaiden odotukset muuttuvat. Lue asiakaspalvelun mahdollisuuksista vuonna 2023.
28.2.2023
Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa
Kuinka kehittää asiakaskokemusta, ja varmistaa CX-projektien sujuminen jouhevasti? Kerromme kolme tavallista sudenkuoppaa ja keinot välttää ne.
27.1.2022
Asiointi tulee keskittymään entistä enemmän mobiiliin tulevina vuosina
Edelläkävijäyritykset tulevat panostamaan siihen, että lähivuosina asiointi voidaan hoitaa alusta loppuun sataprosenttisesti puhelimella, eli mobiilisti.
16.12.2021
Asioinnin kehitysprojektin onnistunut johtaminen – osallista oikeat ihmiset
Kaikki, jotka osallistuvat tuottamaan arvoa asiakkaille, ovat asioinnin kehittämisen kannalta tärkeitä. Siksi jokaisen heistä tulisi olla mukana
16.11.2021
Digiasioinnin kehittäminen tehostaa ja parantaa asiakaskokemusta – myös pienillä investoinneilla
Kun asiakaskokemusta kehitetään, olisi hyvä unohtaa vanhat rajoitteet ja sisäiset siilot sekä rakentaa koko asiointipolku asiakas- ja digilähtöisesti.
17.6.2021
Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
Kuinka tehdä asioinnista mahdollisimman helppoa niin asiakkaille kuin asiakaspalvelijoille? Lisäämällä mahdollisuuksia ratkaista asiat itsepalveluna.
15.4.2021