Verkkokaupan yllättävät trendit
Verkkokaupan trendeissä chatin suosio kasvaa. Lue, mitä muuta jokaisen yrittäjän kannattaa tietää verkkokaupan menestymisen tekijöistä.
8.11.2017
”Pienyritykset ansaitsevat kaikki samat mahdollisuudet kuin jättiläisetkin”
Tallinnalaisen Erplyn toimitusjohtaja Kris Hiiemaa haluaa pienyrityksille samat toiminnan mahdollisuudet kuin mitä suuryrityksillä jo on.
7.9.2017
Myyntijohtaja, näin muutat myynnin kasvukoneeksi
Ostaminen on muuttunut: 80 prosenttia myynnistä tapahtuu jo ennen kuin myyjä kohtaa asiakkaan. Myös myynnin pitää muuttua. Mutta miten?
29.5.2017
Body Life etsii verkkokaupassa hittituotetta jolla räjäyttää markkinat
Verkkokauppa avasi Body Lifelle mahdollisuudet tavoittaa suuria asiakasryhmiä. Verkkokauppa on ennen kaikkea satsaus tulevaisuuteen. Helsingin
24.4.2017
Chat toi Kellopuodille ison kaupan heti ensimmäisenä päivänä
Kellopuoti halusi olla lähempänä asiakasta ja otti käyttöön chat-palvelun. Asiakaspalvelu parani kuin huomaamatta ja kauppa käy paremmin,
20.3.2017
5 vinkkiä modernin kaupan rakentamiseen
Miten rakentaa moderni kauppa, joka palvelee asiakkaita monipuolisesti ja jossa tieto liikkuu liiketoimintaa edistävällä tavalla? Tutustu vinkkeihimme!
27.1.2017
Autokaupan asiakas arvostaa vauhtia
Digitalisaatio on tuonut autojen yritysmyyntiin systematiikkaa ja nopeutta. VV-Auton yritysmyynti hyödyntää aktiivisesti digiä.
8.9.2016