5G 5G-palvelut 5G-teknologia 5G-verkko 5G päätelaitteet AI Applen tuotteet Asiakasdata Asiakaskohtaamisten digitalisointi Asiakaskokemus Asiakaspalvelu Asiantuntijuus Cisco CX Data Digitaalinen asiakaspalvelu Digitaalinen työpaikka Digitaalisuus Digitalisaatio Digitalisointi Elisa 5G Elisa ratkaisut Etätyö Etätyökalut Hybridityö Internet of Things IoT IT IT-infrastuktuuri IT-palvelut IT-ulkoistus Johtaminen Julkipilvi Konesalipalvelut Kyberriskit Kyberturva Kyberturvakeskus Kyberturvallisuus Kyberturvapalvelut Laitteet Liiketoiminta Microsoft Microsoft 365 Microsoft Azure Microsoft Office 365 Microsoft Teams Myynti ja markkinointi Nettiyhteydet NOC Paikkariippumaton työ Palvelumuotoilu Pilvipalvelut Puheentunnistus Slush Sovellukset Startup Teknologia Tekoäly Terveydenhuollon digitalisointi Tietoliikenne Tietoturva Tietoverkot Tulevaisuus Työ Yrittäjille Yritysguru Älykäs IT Älykäs verkko Älypuhelimet
Yleinen Uusia asioita ja tulosta syntyy yhdessä tekemälläOululainen Huovisen leipomo ulkoisti IT-palvelunsa Elisalle, pystyäkseen keskittymään ydinliiketoimintaansa. Aiemmin huolta oli aiheuttanut mm. tietoturva. 19.2.2021 Lukuaika 2 min
Case Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla 3.2.2021 Lukuaika 4 min
Blogit The best of both worldsAcquiring and managing network, communication and data security services on an international, let alone global scale, is a challenging task for CIOs. 29.1.2021 Lukuaika 3 min
Blogit Tunnista uudet liiketoimintamahdollisuudet ketterien ja nopeiden kokeilujen avulla 26.1.2021 Lukuaika 4 min
Case Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle 20.1.2021 Lukuaika 4 min
Blogit Onko MPLS kuolemassa?IT-mediassa näkyy runsaasti äänenpainoja, jotka väittävät MPLS-tekniikan olevan kuihtumassa, ja uusissa implementaatioissa valtavirran ottaisi SD-WAN. 8.1.2021 Lukuaika 5 min
Blogit Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttäYrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus sekä sen strateginen kehittäminen. Lue, miten saat 360-näkyvyyden asiakastietoon. 15.12.2020 Lukuaika 2 min