5G 5G-palvelut 5G-teknologia 5G-verkko 5G päätelaitteet AI Applen tuotteet Asiakasdata Asiakaskohtaamisten digitalisointi Asiakaskokemus Asiakaspalvelu Asiantuntijuus Cisco CX Data Digitaalinen asiakaspalvelu Digitaalinen työpaikka Digitaalisuus Digitalisaatio Digitalisointi Elisa 5G Elisa ratkaisut Etätyö Etätyökalut Hybridityö Internet of Things IoT IT IT-infrastuktuuri IT-palvelut IT-ulkoistus Johtaminen Julkipilvi Konesalipalvelut Kyberriskit Kyberturva Kyberturvakeskus Kyberturvallisuus Kyberturvapalvelut Laitteet Liiketoiminta Microsoft Microsoft 365 Microsoft Azure Microsoft Office 365 Microsoft Teams Myynti ja markkinointi Nettiyhteydet NOC Paikkariippumaton työ Palvelumuotoilu Pilvipalvelut Puheentunnistus Slush Sovellukset Startup Teknologia Tekoäly Terveydenhuollon digitalisointi Tietoliikenne Tietoturva Tietoverkot Tulevaisuus Työ Yrittäjille Yritysguru Älykäs IT Älykäs verkko Älypuhelimet
Yleinen Verkkorikollisuus ei katso yrityksen kokoaPienikin yritys tarvitsee luotettavan ja helposti ylläpidettävän tietoturvan sekä suunnitelman pahan päivän varalle, sillä yhä taitavampien verkkorikollisten iskiessä on jo liian myöhäistä. Pieni yritys ei kiinnosta verkkorikollisia. Se on uskomus, … Jatka lukemista 22.4.2021 Lukuaika 3 min
Yleinen Anssi Vanjoki vaalii samanarvoisuutta virtuaalisessa hallitustyöskentelyssä 1.4.2021 Lukuaika 3 min
Yleinen Tutkimus: Digitalisoinnilla on merkittävä rooli pk-yritysten menestymisessä pandemia-aikana 30.3.2021 Lukuaika 2 min
Blogit Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle – erotu ja menesty kaikkikanavaisella asiakaskokemuksella 30.3.2021 Lukuaika 3 min
Vinkit Älä antaudu riskeille, valitse täysin salattu pikaviestintäUusi suomalainen Elisa Ring Matrix -pikaviestipalvelu parantaa teknistä, inhimillistä ja yhteiskunnallista tietoturvaa. Julkishallinnossa ja yrityksissä on paljon luottamuksellista ja nopeaa viestintää, jonka pitää pysyä vain organisaation sisällä. Salaisuudet eivät saa … Jatka lukemista 26.3.2021 Lukuaika 2 min
Tuote-esittely OnePlus 9 -puhelimet ovat loistava valinta aktiivikäyttäjälle 23.3.2021 Lukuaika 3 min
Blogit Zero Trust – Nollaluottamus modernin turvallisen ICT-ympäristön perustana 17.3.2021 Lukuaika 6 min
Yleinen Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille 12.3.2021 Lukuaika 2 min
Blogit Tiedosta tilannetietoiseksiVarastoihin kerätty tieto on arvokasta, kun se otetaan aktiivisesti käyttöön ja muokataan tilannekuviksi yhteisesti ymmärrettävään muotoon. 9.3.2021 Lukuaika 3 min
Blogit Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisestiAsiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja asiointikokemuksen kehittämisessä ei ole kyse vain tuotannollisesta tehokkuudesta, vaan samalla mietitään, mitä lisäarvoa se tuo … Jatka lukemista 23.2.2021 Lukuaika 3 min