Asiointi tulee keskittymään entistä enemmän mobiiliin

Asiointi tulee keskittymään entistä enemmän mobiiliin tulevina vuosina

Edelläkävijäyritykset tulevat panostamaan siihen, että lähivuosina asiointi voidaan hoitaa alusta loppuun sataprosenttisesti puhelimella, eli mobiilisti. 

Lue juttu
Case

Konekuutio digitalisoi konevuokrausta fiksuilla IT-valinnoilla

Sekä konevuokraus että yrityksen IT-palvelut tarjoavat digitaalista helppoutta ja henkilökohtaista palvelua vaikeisiin tilanteisiin.

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
Blogit

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle

Nykyajan tyypillisenä haasteena toimii, kuinka kaiken asiakasdatan keskeltä kaivetaan merkityksellinen asiakasymmärrys esiin.

Mobiilitietoturva on halpaa, mutta sen puuttuminen kallista
Vinkit

Mobiilitietoturva on halpaa, mutta sen puuttuminen kallista

Paras hetki ottaa mobiilitietoturva käyttöön ja suojata yrityksen puhelimet on nyt, sillä verkkorikolliset käyvät yhä taitavammiksi ja iskevät työpuhelimiinkin.

Yleinen

Kohti nollapäästöjä

Elisa ja Lenovo auttavat asiakkaita vähentämään ICT-hankintojen hiilijalanjälkeä. Myös laitteiden elinkaaren aikaiset päästöt voi kompensoida.

Blogit

Kolme askelta kohti asiakaslähtöisempää myynnin mallia

Tässä artikkelissa esittelemme kolme tärkeintä vinkkiä kohti sujuvampaa, asiakaslähtöisempää ja sitä kautta tuottavampaa myynnin arkea.

IT-ulkoistuksen suunnitteluun ja sopimuksiin kannattaa panostaa
Blogit

IT-ulkoistuksen suunnitteluun ja sopimuksiin kannattaa panostaa

IT-ulkoistusta suunniteltaessa kannattaa miettiä, mitä palveluita siihen kannattaa sisällyttää ja miten palveluista saadaan loogisia kokonaisuuksia.

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
Blogit

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?

Tuleeko asiakasrajapinnasta negatiivista palautetta tai onko myynti laskenut? Oletko huomannut eri asiakaskokemuksen mittareissa laskua?

Supercellin oma 5G-verkko yltää Wood Cityn joka sopukkaan
Case

Supercellin oma 5G-verkko yltää Wood Cityn joka sopukkaan

Elisa toteutti Supercellin uusiin toimitiloihin rakennuksen oman 5G-verkon. Wood Cityn varaverkko tarjoaa katkeamattomat puhelut ja äärimmäisen nopean netin.

Blogit

Asioinnin kehitysprojektin onnistunut johtaminen – osallista oikeat ihmiset

Kaikki, jotka osallistuvat tuottamaan arvoa asiakkaille, ovat asioinnin kehittämisen kannalta tärkeitä. Siksi jokaisen heistä tulisi olla mukana

5G on modernin Oulun linkki maailmalle
Blogit

5G on modernin Oulun linkki maailmalle

Oulusta on aina katsottu pikkuisen kauemmaksi kuin muualta. Nopeat 5G-yhteydet mahdollistavat sujuvan hybridityön ja yhteydenpidon maailman ääriin.

Nämä asiat yrittäjän kannattaa laittaa kuntoon
Vinkit

Nämä asiat yrittäjän kannattaa laittaa kuntoon

Kysyimme eri puolilla Suomea vaikuttavilta, yrittäjiä palvelevilta Elisan yritysmyyjiltä, mitkä IT-asiat ovat juuri nyt tärkeitä hoitaa kuntoon. Katso vinkit!

Privaattiverkko digitalisoi teollisuutta Kokkolan suurteollisuusalueella
Case

Privaattiverkko digitalisoi teollisuutta Kokkolan suurteollisuusalueella

Kokkola Industrial Parkin (KIP) alueella testataan, miten erittäin luotettavaa toimintavarmuutta edellyttävä turvallisuusdata kulkee privaattiverkossa.

Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua
Blogit

Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua

Liikkumisdata on uusi ja vielä vähän hyödynnetty mahdollisuus kasvattaa asiakasymmärrystä. Sen avulla voi kehittää palveluita, joille sijainti on tärkeä.

Tampereen Markiisin IT laitettiin kerralla kuntoon ja kulut laskivat
Case

Tampereen Markiisin IT laitettiin kerralla kuntoon ja kulut laskivat

Tampereen Markiisin tiimin työnteko sujuvoitui Microsoft 365 Business Premiumilla ja IT-kulut laskivat tuntuvasti, kun IT-palvelut päivitettiin Elisan avulla.

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
Blogit

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?

Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttivat tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä.

Asiakasymmärrys
Blogit

Valjasta asiakasymmärrys uusien palveluiden kehittämisen tueksi

Asiakasymmärrys on polttoaine palveluiden ja tuotteiden kehitykselle. Asiakkaat ansaitaan ratkaisuilla, jotka ovat aidosti asiakkaiden tarpeiden mukaisia.

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
Blogit

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin

Uusien asiakkaiden hankkiminen on kalliimpaa kuin nykyisten pitäminen. Onko yritykselläsi käytössä kaikki keinot asiakaspoistuman (churn) minimoimiseksi?

Supersuosittu Kahvila Siiri satsaa palveluun ja tarjoaa nopean 5G-WiFin asiakkailleen
Case

Supersuosittu Kahvila Siiri satsaa palveluun ja tarjoaa nopean 5G-WiFin asiakkailleen

Pirkanmaan parhaaksi äänestetty Kahvila Siiri otti käyttöön nopean 5G-laajakaistan asiakkaidensa ja kahvilassa kokoustavien yhdistysten iloksi. Kuvat: