Edelläkävijäyritykset tulevat panostamaan siihen, että lähivuosina asiointi voidaan hoitaa alusta loppuun sataprosenttisesti puhelimella, eli mobiilisti.
Konekuutio digitalisoi konevuokrausta fiksuilla IT-valinnoilla
Sekä konevuokraus että yrityksen IT-palvelut tarjoavat digitaalista helppoutta ja henkilökohtaista palvelua vaikeisiin tilanteisiin.
14.12.2021
Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
Nykyajan tyypillisenä haasteena toimii, kuinka kaiken asiakasdatan keskeltä kaivetaan merkityksellinen asiakasymmärrys esiin.
9.12.2021
Mobiilitietoturva on halpaa, mutta sen puuttuminen kallista
Paras hetki ottaa mobiilitietoturva käyttöön ja suojata yrityksen puhelimet on nyt, sillä verkkorikolliset käyvät yhä taitavammiksi ja iskevät työpuhelimiinkin.
8.12.2021
Kohti nollapäästöjä
Elisa ja Lenovo auttavat asiakkaita vähentämään ICT-hankintojen hiilijalanjälkeä. Myös laitteiden elinkaaren aikaiset päästöt voi kompensoida.
1.12.2021
Kolme askelta kohti asiakaslähtöisempää myynnin mallia
Tässä artikkelissa esittelemme kolme tärkeintä vinkkiä kohti sujuvampaa, asiakaslähtöisempää ja sitä kautta tuottavampaa myynnin arkea.
23.11.2021
IT-ulkoistuksen suunnitteluun ja sopimuksiin kannattaa panostaa
IT-ulkoistusta suunniteltaessa kannattaa miettiä, mitä palveluita siihen kannattaa sisällyttää ja miten palveluista saadaan loogisia kokonaisuuksia.
22.11.2021
Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
Tuleeko asiakasrajapinnasta negatiivista palautetta tai onko myynti laskenut? Oletko huomannut eri asiakaskokemuksen mittareissa laskua?
18.11.2021
Supercellin oma 5G-verkko yltää Wood Cityn joka sopukkaan
Elisa toteutti Supercellin uusiin toimitiloihin rakennuksen oman 5G-verkon. Wood Cityn varaverkko tarjoaa katkeamattomat puhelut ja äärimmäisen nopean netin.
16.11.2021
Asioinnin kehitysprojektin onnistunut johtaminen – osallista oikeat ihmiset
Kaikki, jotka osallistuvat tuottamaan arvoa asiakkaille, ovat asioinnin kehittämisen kannalta tärkeitä. Siksi jokaisen heistä tulisi olla mukana
5G on modernin Oulun linkki maailmalle
Oulusta on aina katsottu pikkuisen kauemmaksi kuin muualta. Nopeat 5G-yhteydet mahdollistavat sujuvan hybridityön ja yhteydenpidon maailman ääriin.
8.11.2021
Nämä asiat yrittäjän kannattaa laittaa kuntoon
Kysyimme eri puolilla Suomea vaikuttavilta, yrittäjiä palvelevilta Elisan yritysmyyjiltä, mitkä IT-asiat ovat juuri nyt tärkeitä hoitaa kuntoon. Katso vinkit!
5.11.2021
Privaattiverkko digitalisoi teollisuutta Kokkolan suurteollisuusalueella
Kokkola Industrial Parkin (KIP) alueella testataan, miten erittäin luotettavaa toimintavarmuutta edellyttävä turvallisuusdata kulkee privaattiverkossa.
25.10.2021
Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua
Liikkumisdata on uusi ja vielä vähän hyödynnetty mahdollisuus kasvattaa asiakasymmärrystä. Sen avulla voi kehittää palveluita, joille sijainti on tärkeä.
14.10.2021
Tampereen Markiisin IT laitettiin kerralla kuntoon ja kulut laskivat
Tampereen Markiisin tiimin työnteko sujuvoitui Microsoft 365 Business Premiumilla ja IT-kulut laskivat tuntuvasti, kun IT-palvelut päivitettiin Elisan avulla.
7.10.2021
Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttivat tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä.
Valjasta asiakasymmärrys uusien palveluiden kehittämisen tueksi
Asiakasymmärrys on polttoaine palveluiden ja tuotteiden kehitykselle. Asiakkaat ansaitaan ratkaisuilla, jotka ovat aidosti asiakkaiden tarpeiden mukaisia.
5.10.2021
Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
Uusien asiakkaiden hankkiminen on kalliimpaa kuin nykyisten pitäminen. Onko yritykselläsi käytössä kaikki keinot asiakaspoistuman (churn) minimoimiseksi?
30.9.2021
Supersuosittu Kahvila Siiri satsaa palveluun ja tarjoaa nopean 5G-WiFin asiakkailleen
Pirkanmaan parhaaksi äänestetty Kahvila Siiri otti käyttöön nopean 5G-laajakaistan asiakkaidensa ja kahvilassa kokoustavien yhdistysten iloksi. Kuvat:
29.9.2021