Blogit Sulautettu puhe – näin se helpottaa myyjääTunteen aistii puheesta kirjoitettua paremmin ja siksi puhekanavaan kannattaa panostaa. Mitä myynnin kipukohtia sulautettu puhe helpottaa? Lue lisää! 29.5.2023 Lukuaika 2 min
Blogit Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä 7.9.2022 Lukuaika 2 min
Blogit Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivistaProaktiivisuus on suunta, johon asiakkaidensa odotukset tunteva yritys vie asiakaspalveluaan. Trendille pontta tuo yhä kasvava datan ja kontaktipisteiden määrä. 14.4.2022 Lukuaika 3 min
Blogit Arvonluontimalli auttaa kehittämään asiointia ja ratkaisee myös julkisten palveluiden haasteita 5.4.2022 Lukuaika 2 min
Yleinen Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoilleJopa 40 % asiakkaista puhuu mieluummin kuin kirjoittaa. Onneksi suomen kieltä ymmärtävät puhebotit ja muut puheentunnistuksen teknologiat ovat viimein yritysten käytössä tukien ja nopeuttaen asiakaspalvelua. Mutta tiesitkö, että puheentunnistuksesta on … Jatka lukemista 12.3.2021 Lukuaika 2 min
Blogit Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä 15.12.2020 Lukuaika 2 min