Asiakasdata

Sulautettu puhe
Blogit

Sulautettu puhe – näin se helpottaa myyjää

Tunteen aistii puheesta kirjoitettua paremmin ja siksi puhekanavaan kannattaa panostaa. Mitä myynnin kipukohtia sulautettu puhe helpottaa? Lue lisää!

Puheratkaisut asiointiin
Blogit

Elisalta ja Enreachilta maailmanluokan puheratkaisut asiointiin

Elisan ja Enreachin yhteistyön tavoitteena on tuottaa asiakaspalveluorganisaatioille maailmanluokan puheratkaisut asiointiin sulautetun puheen avulla.

Kaksi puhelinpalvelun asiakaspalvelijaa työskentelevät. Asiakaspalvelun mahdollisuudet.
Blogit

Pysy asioinnin aallonharjalla: Asiakaspalvelun mahdollisuudet 2023

Asioinnin aallonharjalla pysyminen on haastavaa, kun asiakkaiden odotukset muuttuvat. Lue asiakaspalvelun mahdollisuuksista vuonna 2023.

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla - Connected Customer Service
Blogit

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla

Asioinnin kehittämisen trendisanaksi on noussut Connected Customer Service. Se ei ole ainoastaan uusi ja hieno sana asiakaspalvelulle, vaan ajatusmalli.

Asioinnin mittaaminen
Blogit

Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä

Jos asioinnin mittaaminen on pistemäistä tai menestysmittaristo rakentuu edelleen NPS:n kaltaisista pehmeistä luvuista, hyötyjen näyttäminen toteen on vaikeaa.

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?  
Blogit

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?  

Millainen on sinulle viimeksi positiivisen muistijäljen jättänyt asiakaspalvelukokemus? Osattiinko asiasi ratkaista jopa nopeammin kuin olit toivonutkaan?

Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun
Yleinen

Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun

Elisa esitteli asiakaspalvelua helpottavaa Elisa Desk -järjestelmää kevään 2022 Valtio Expossa ja asiakaspalvelun kehittämistä uudenlaisena kokonaisuutena.

Tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
Blogit

Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista

Proaktiivisuus on suunta, johon asiakkaidensa odotukset tunteva yritys vie asiakaspalveluaan. Trendille pontta tuo yhä kasvava datan ja kontaktipisteiden määrä.

Nainen kirjoittaa kynällä vihkoon
Blogit

Arvonluontimalli auttaa kehittämään asiointia ja ratkaisee myös julkisten palveluiden haasteita

Arvonluontimalli ja Lean auttavat kehittämään asiointia asiakaskeskeisempään suuntaan ja luopumaan prosesseista, jotka eivät tuota arvoa asiakkaalle.

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
Blogit

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle

Nykyajan tyypillisenä haasteena toimii, kuinka kaiken asiakasdatan keskeltä kaivetaan merkityksellinen asiakasymmärrys esiin.

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
Blogit

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?

Tuleeko asiakasrajapinnasta negatiivista palautetta tai onko myynti laskenut? Oletko huomannut eri asiakaskokemuksen mittareissa laskua?

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
Blogit

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin

Uusien asiakkaiden hankkiminen on kalliimpaa kuin nykyisten pitäminen. Onko yritykselläsi käytössä kaikki keinot asiakaspoistuman (churn) minimoimiseksi?

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
Blogit

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?

CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
Yleinen

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa

Suomenkielinen puheentunnistus on nyt täällä, ja yrityksesi asiakaspalvelussa voisi palvella ihmisten rinnalla puhebotti. Puhebotit helpottavat ja

Yleinen

Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille

Jopa 40 % asiakkaista puhuu mieluummin kuin kirjoittaa. Onneksi suomen kieltä ymmärtävät puhebotit ja muut puheentunnistuksen teknologiat ovat viimein

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen
Blogit

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä

Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus sekä sen strateginen kehittäminen. Lue, miten saat 360-näkyvyyden asiakastietoon.

Blogit

Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot

Tietoa asiakkaista ja asiakaskokemuksesta asioinnin eri vaiheissa hyödynnetään usein liian vähän. Lue vinkkimme asiakasdatan laadun parantamiseen!