Sulautettu puhe – näin se helpottaa myyjää
Tunteen aistii puheesta kirjoitettua paremmin ja siksi puhekanavaan kannattaa panostaa. Mitä myynnin kipukohtia sulautettu puhe helpottaa? Lue lisää!
29.5.2023
Elisalta ja Enreachilta maailmanluokan puheratkaisut asiointiin
Elisan ja Enreachin yhteistyön tavoitteena on tuottaa asiakaspalveluorganisaatioille maailmanluokan puheratkaisut asiointiin sulautetun puheen avulla.
10.5.2023
Pysy asioinnin aallonharjalla: Asiakaspalvelun mahdollisuudet 2023
Asioinnin aallonharjalla pysyminen on haastavaa, kun asiakkaiden odotukset muuttuvat. Lue asiakaspalvelun mahdollisuuksista vuonna 2023.
28.2.2023
Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla
Asioinnin kehittämisen trendisanaksi on noussut Connected Customer Service. Se ei ole ainoastaan uusi ja hieno sana asiakaspalvelulle, vaan ajatusmalli.
9.9.2022
Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä
Jos asioinnin mittaaminen on pistemäistä tai menestysmittaristo rakentuu edelleen NPS:n kaltaisista pehmeistä luvuista, hyötyjen näyttäminen toteen on vaikeaa.
7.9.2022
Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?
Millainen on sinulle viimeksi positiivisen muistijäljen jättänyt asiakaspalvelukokemus? Osattiinko asiasi ratkaista jopa nopeammin kuin olit toivonutkaan?
29.8.2022
Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun
Elisa esitteli asiakaspalvelua helpottavaa Elisa Desk -järjestelmää kevään 2022 Valtio Expossa ja asiakaspalvelun kehittämistä uudenlaisena kokonaisuutena.
2.6.2022
Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
Proaktiivisuus on suunta, johon asiakkaidensa odotukset tunteva yritys vie asiakaspalveluaan. Trendille pontta tuo yhä kasvava datan ja kontaktipisteiden määrä.
14.4.2022
Arvonluontimalli auttaa kehittämään asiointia ja ratkaisee myös julkisten palveluiden haasteita
Arvonluontimalli ja Lean auttavat kehittämään asiointia asiakaskeskeisempään suuntaan ja luopumaan prosesseista, jotka eivät tuota arvoa asiakkaalle.
5.4.2022
Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
Nykyajan tyypillisenä haasteena toimii, kuinka kaiken asiakasdatan keskeltä kaivetaan merkityksellinen asiakasymmärrys esiin.
9.12.2021
Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
Tuleeko asiakasrajapinnasta negatiivista palautetta tai onko myynti laskenut? Oletko huomannut eri asiakaskokemuksen mittareissa laskua?
18.11.2021
Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
Uusien asiakkaiden hankkiminen on kalliimpaa kuin nykyisten pitäminen. Onko yritykselläsi käytössä kaikki keinot asiakaspoistuman (churn) minimoimiseksi?
30.9.2021
Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!
27.4.2021
Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
Suomenkielinen puheentunnistus on nyt täällä, ja yrityksesi asiakaspalvelussa voisi palvella ihmisten rinnalla puhebotti. Puhebotit helpottavat ja
13.4.2021
Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille
Jopa 40 % asiakkaista puhuu mieluummin kuin kirjoittaa. Onneksi suomen kieltä ymmärtävät puhebotit ja muut puheentunnistuksen teknologiat ovat viimein
12.3.2021
Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus sekä sen strateginen kehittäminen. Lue, miten saat 360-näkyvyyden asiakastietoon.
15.12.2020
Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot
Tietoa asiakkaista ja asiakaskokemuksesta asioinnin eri vaiheissa hyödynnetään usein liian vähän. Lue vinkkimme asiakasdatan laadun parantamiseen!
20.11.2020