Asiakasdata
Elisalta ja Enreachilta maailmanluokan puheratkaisut asiointiin
10.5.2023
Lukuaika 2 min
Pysy asioinnin aallonharjalla: Asiakaspalvelun mahdollisuudet 2023
28.2.2023
Lukuaika 3 min
Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla
9.9.2022
Lukuaika 2 min
Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä
7.9.2022
Lukuaika 2 min
Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?
29.8.2022
Lukuaika 2 min
Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun
2.6.2022
Lukuaika 2 min
Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
9.12.2021
Lukuaika 2 min
Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
18.11.2021
Lukuaika 3 min
Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
30.9.2021
Lukuaika 3 min
Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
27.4.2021
Lukuaika 3 min
Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
13.4.2021
Lukuaika 2 min
Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille
Jopa 40 % asiakkaista puhuu mieluummin kuin kirjoittaa. Onneksi suomen kieltä ymmärtävät puhebotit ja muut puheentunnistuksen teknologiat ovat viimein yritysten käytössä tukien ja nopeuttaen asiakaspalvelua. Mutta tiesitkö, että puheentunnistuksesta on … Jatka lukemista
12.3.2021
Lukuaika 2 min
Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
15.12.2020
Lukuaika 2 min
Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot
20.11.2020
Lukuaika 3 min