IT-CX

Kaikki Ideat-sivuston kirjoitukset aihetunnisteella IT-CX.

Tekoäly asiakasrajapinnassa. Nainen ja mies työskentelevät kannettavalla tietokoneella.
Blogit

Tuo tekoäly asiakasrajapinnan apuriksi

Asiakasrajapinnassa toimiville tuottava tekoäly tuo merkittäviä hyötyjä ajansäästön ja tehokkaamman työskentelyn näkökulmasta.

Naiset työskentelevät toimistossa tietokoneilla pöydän ääressä. Tuottava tekoäly asiakaspalvelussa.
Yleinen

Tuottava tekoäly asiakaspalvelussa – katso esimerkit

Tekoäly on vallannut keskustelut niin kahvipöydissä kuin johtoryhmissä. Miten tuottava tekoäly voi olla hyödyksi asiakaspalvelussa?

Mies ja nainen työskentelevät toimistossa. Tekoäly.
Blogit

Elisa ja Microsoft tuovat tekoälyn tukemaan liiketoimintaa

Mitä hyötyä tekoälystä on liiketoiminnalle? Mihin tulee investoida? Lue, miten Elisa auttaa asiakkaitaan kohtaamaan tekoälyn tuomat haasteet.

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla - Connected Customer Service
Blogit

Miten kehittää asiakaspolkua sujuvaksi? Näillä ohjeilla etenet

Miten kehittää yrityksen asiakaspolkua sujuvaksi ja arvoa tuottavaksi? Lue asiantuntijan ohjeet etenemiseen.

Mies istuu sohvalla ja työskentelee kannettavalla tietokoneella. Yhdenmukainen asiakaskokemus.
Blogit

Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu

Asioinnin voi rinnastaa logistiikkaan. Jos yritys haluaa varmistaa, että yhdenmukainen asiakaskokemus toteutuu, asiakkuuksien hallinta on välttämätöntä.

Sujuvaa asiakaspalvelua. Nainen keskustelee puhelimessa asiakkaan kanssa.
Blogit

Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa – näitä ovat puhebotin hyödyt

Puhelin on edelleen monelle asiakkaalle mieluisin asiointikanava. Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa tukee puhebotti monine hyötyineen.

Sulautettu puhe
Blogit

Sulautettu puhe – näin se helpottaa myyjää

Tunteen aistii puheesta kirjoitettua paremmin ja siksi puhekanavaan kannattaa panostaa. Mitä myynnin kipukohtia sulautettu puhe helpottaa? Lue lisää!

Puheratkaisut asiointiin
Blogit

Elisalta ja Enreachilta maailmanluokan puheratkaisut asiointiin

Elisan ja Enreachin yhteistyön tavoitteena on tuottaa asiakaspalveluorganisaatioille maailmanluokan puheratkaisut asiointiin sulautetun puheen avulla.

Kaksi puhelinpalvelun asiakaspalvelijaa työskentelevät. Asiakaspalvelun mahdollisuudet.
Blogit

Pysy asioinnin aallonharjalla: Asiakaspalvelun mahdollisuudet 2023

Asioinnin aallonharjalla pysyminen on haastavaa, kun asiakkaiden odotukset muuttuvat. Lue asiakaspalvelun mahdollisuuksista vuonna 2023.

Kestävä liiketoiminta. Mies katselee ylöspäin.
Case

SOK kehittää Elisan ja Microsoftin alustalla kestävää liiketoimintaa

Elisa toteutti SOK:lle analytiikka-alustan, joka lisää kiinteistöjen liiketoiminnan kilpailukykyä ja kehittää kestävää liiketoimintaa.

Skaalautuva CRM-ratkaisu yli 10 eri maahan: Case Kiilto
Case

Skaalautuva CRM-ratkaisu yli 10 eri maahan: Case Kiilto

Elisa toteutti kotimaiselle Kiillolle Microsoft Dynamics 365:n päälle CRM-ratkaisun, tavoitteena yhdenmukaistaa yrityksen asiakkuudenhallintaa ja johtamista.

Mies katsoo puhelinta
Case

Sovelluskehitystä Microsoftin ja Elisan valmiskomponenteilla: case Porokolari-sovellus

Elisa on toteuttanut Liikennevakuutuskeskukselle Porokolari-sovelluksen. Se varmistaa nopean tiedonkulun eri toimijoiden välillä.

Digiratkaisuilla hyötyä sairaalaympäristöön
Blogit

Digiratkaisuilla hyötyä sairaalaympäristöön: esimerkit hoitaja-avusta ja tilannekuvanäytöstä

Sairaalan hektisessä toimintaympäristössä on tärkeää, että terveydenhuollon ammattilaisilla on nykyaikaiset digitaaiset työkalut hoitotyön priorisointiin.

Automatisoitu asiakasviestintä
Blogit

Yli 50 000 euron säästö proaktiivisella ja automatisoidulla asiakasviestinnällä

Automatisoitu asiakasviestintä auttaa siihen, että asiakaskohtaamisten vaiheista eri kanavissa jää myös korvamerkki, ja kokonaiskuvan hahmottaminen helpottuu.

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla - Connected Customer Service
Blogit

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla

Asioinnin kehittämisen trendisanaksi on noussut Connected Customer Service. Se ei ole ainoastaan uusi ja hieno sana asiakaspalvelulle, vaan ajatusmalli.

Asioinnin mittaaminen
Blogit

Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä

Jos asioinnin mittaaminen on pistemäistä tai menestysmittaristo rakentuu edelleen NPS:n kaltaisista pehmeistä luvuista, hyötyjen näyttäminen toteen on vaikeaa.

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?  
Blogit

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?  

Millainen on sinulle viimeksi positiivisen muistijäljen jättänyt asiakaspalvelukokemus? Osattiinko asiasi ratkaista jopa nopeammin kuin olit toivonutkaan?

Elisa Monipalvelujärjesteömä sekä Elisa Paikannuspalvelu
Yleinen

Elisa tarjoaa ratkaisuja hyvinvointialueiden haasteisiin

Elisa esitteli älykkäitä digiratkaisujaan Sosiaali- ja terveydenhuoltoalan ATK-päivillä Jyväskylässä toukokuussa 2022.