Kaikki Ideat-sivuston kirjoitukset aihetunnisteella IT-CX.
Tuo tekoäly asiakasrajapinnan apuriksi
Asiakasrajapinnassa toimiville tuottava tekoäly tuo merkittäviä hyötyjä ajansäästön ja tehokkaamman työskentelyn näkökulmasta.
30.1.2024
Tuottava tekoäly asiakaspalvelussa – katso esimerkit
Tekoäly on vallannut keskustelut niin kahvipöydissä kuin johtoryhmissä. Miten tuottava tekoäly voi olla hyödyksi asiakaspalvelussa?
11.10.2023
Elisa ja Microsoft tuovat tekoälyn tukemaan liiketoimintaa
Mitä hyötyä tekoälystä on liiketoiminnalle? Mihin tulee investoida? Lue, miten Elisa auttaa asiakkaitaan kohtaamaan tekoälyn tuomat haasteet.
22.8.2023
Miten kehittää asiakaspolkua sujuvaksi? Näillä ohjeilla etenet
Miten kehittää yrityksen asiakaspolkua sujuvaksi ja arvoa tuottavaksi? Lue asiantuntijan ohjeet etenemiseen.
15.8.2023
Yhdenmukainen asiakaskokemus CRM:llä – näin Atria onnistuu
Asioinnin voi rinnastaa logistiikkaan. Jos yritys haluaa varmistaa, että yhdenmukainen asiakaskokemus toteutuu, asiakkuuksien hallinta on välttämätöntä.
8.8.2023
Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa – näitä ovat puhebotin hyödyt
Puhelin on edelleen monelle asiakkaalle mieluisin asiointikanava. Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa tukee puhebotti monine hyötyineen.
13.6.2023
Sulautettu puhe – näin se helpottaa myyjää
Tunteen aistii puheesta kirjoitettua paremmin ja siksi puhekanavaan kannattaa panostaa. Mitä myynnin kipukohtia sulautettu puhe helpottaa? Lue lisää!
29.5.2023
Elisalta ja Enreachilta maailmanluokan puheratkaisut asiointiin
Elisan ja Enreachin yhteistyön tavoitteena on tuottaa asiakaspalveluorganisaatioille maailmanluokan puheratkaisut asiointiin sulautetun puheen avulla.
10.5.2023
Pysy asioinnin aallonharjalla: Asiakaspalvelun mahdollisuudet 2023
Asioinnin aallonharjalla pysyminen on haastavaa, kun asiakkaiden odotukset muuttuvat. Lue asiakaspalvelun mahdollisuuksista vuonna 2023.
28.2.2023
SOK kehittää Elisan ja Microsoftin alustalla kestävää liiketoimintaa
Elisa toteutti SOK:lle analytiikka-alustan, joka lisää kiinteistöjen liiketoiminnan kilpailukykyä ja kehittää kestävää liiketoimintaa.
23.2.2023
Skaalautuva CRM-ratkaisu yli 10 eri maahan: Case Kiilto
Elisa toteutti kotimaiselle Kiillolle Microsoft Dynamics 365:n päälle CRM-ratkaisun, tavoitteena yhdenmukaistaa yrityksen asiakkuudenhallintaa ja johtamista.
29.11.2022
Sovelluskehitystä Microsoftin ja Elisan valmiskomponenteilla: case Porokolari-sovellus
Elisa on toteuttanut Liikennevakuutuskeskukselle Porokolari-sovelluksen. Se varmistaa nopean tiedonkulun eri toimijoiden välillä.
24.11.2022
Digiratkaisuilla hyötyä sairaalaympäristöön: esimerkit hoitaja-avusta ja tilannekuvanäytöstä
Sairaalan hektisessä toimintaympäristössä on tärkeää, että terveydenhuollon ammattilaisilla on nykyaikaiset digitaaiset työkalut hoitotyön priorisointiin.
9.11.2022
Yli 50 000 euron säästö proaktiivisella ja automatisoidulla asiakasviestinnällä
Automatisoitu asiakasviestintä auttaa siihen, että asiakaskohtaamisten vaiheista eri kanavissa jää myös korvamerkki, ja kokonaiskuvan hahmottaminen helpottuu.
25.10.2022
Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla
Asioinnin kehittämisen trendisanaksi on noussut Connected Customer Service. Se ei ole ainoastaan uusi ja hieno sana asiakaspalvelulle, vaan ajatusmalli.
9.9.2022
Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä
Jos asioinnin mittaaminen on pistemäistä tai menestysmittaristo rakentuu edelleen NPS:n kaltaisista pehmeistä luvuista, hyötyjen näyttäminen toteen on vaikeaa.
7.9.2022
Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?
Millainen on sinulle viimeksi positiivisen muistijäljen jättänyt asiakaspalvelukokemus? Osattiinko asiasi ratkaista jopa nopeammin kuin olit toivonutkaan?
29.8.2022
Elisa tarjoaa ratkaisuja hyvinvointialueiden haasteisiin
Elisa esitteli älykkäitä digiratkaisujaan Sosiaali- ja terveydenhuoltoalan ATK-päivillä Jyväskylässä toukokuussa 2022.
10.6.2022