Palvelumuotoilu

Kaksi puhelinpalvelun asiakaspalvelijaa työskentelevät. Asiakaspalvelun mahdollisuudet.
Blogit

Pysy asioinnin aallonharjalla: Asiakaspalvelun mahdollisuudet 2023

Asioinnin aallonharjalla pysyminen on haastavaa, kun asiakkaiden odotukset muuttuvat. Lue asiakaspalvelun mahdollisuuksista vuonna 2023.

Tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
Blogit

Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista

Proaktiivisuus on suunta, johon asiakkaidensa odotukset tunteva yritys vie asiakaspalveluaan. Trendille pontta tuo yhä kasvava datan ja kontaktipisteiden määrä.

Nainen kirjoittaa kynällä vihkoon
Blogit

Arvonluontimalli auttaa kehittämään asiointia ja ratkaisee myös julkisten palveluiden haasteita

Arvonluontimalli ja Lean auttavat kehittämään asiointia asiakaskeskeisempään suuntaan ja luopumaan prosesseista, jotka eivät tuota arvoa asiakkaalle.

CXPA Finland Hack 2021 -kisa
Yleinen

CXPA Finland Hack 2021 -kisassa voittajaksi nuorten mediayleisöjen sitouttamista tukeva ehdotus

Asiakkuuskokemuksen ammattilaisverkoston CXPA Finland Hack -kilpailussa etsittiin ratkaisuja ajankohtaisiin asiakaskokemus- ja palvelumuotoiluhaasteisiin.

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
Case

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa haluaa osallistaa asiakasomistajiaan. Elisan palvelumuotoilun asiantuntijoiden kanssa syntyi uusi asiakaskuuntelukanava Raati.

Tunnista uudet liiketoimintamahdollisuudet
Blogit

Tunnista uudet liiketoimintamahdollisuudet ketterien ja nopeiden kokeilujen avulla

Sanotaan: ”Se, että ei tee mitään, on investointi siihen, että mikään ei muutu.” Valitettavasti muuttumaton yritys on pian myös entinen yritys. Vuosi 2020

Pirkanmaan Osuuskauppa ravintola-alusta ja hyvinvoinnin digipalvelu
Case

Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle

Pirkanmaan Osuuskauppa ja Elisa kehittivät yhdessä Minun Sokos -digipalvelun ja Prisma Pirkkalan ruokamaailman asiointipalvelun Pirkanmaan Osuuskaupalle

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen
Blogit

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä

Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus sekä sen strateginen kehittäminen. Lue, miten saat 360-näkyvyyden asiakastietoon.

Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä
Yleinen

Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä

Palvelumuotoilun keinoin pystytään tekemään ja ratkomaan paljon liiketoiminnan kehittämiseen ja asiakaskokemukseen liittyviä tarpeita myös etänä.

Hyvä asiakaskokemus tuottaa arvoa yritykselle
Podcast

Mitä onnistunut palvelumuotoilu edellyttää?

Markkinointia, myyntiä ja asiakaspalvelua digitalisoitaessa, on asiakas otettava projektisuunnittelun keskelle, jotta varmistetaan loistava asiakaskokemus.

Yleinen

Ilmapiiri IoT:n ympärillä: Mitä mieltä ovat 10 edelläkävijää eri teollisuudenaloilta?

Keliolosuhteita uhmaten 10 teollisuuden edelläkävijää kokoontuivat Pasilaan pyöreän pöydän ääreen miettimään tähänastisia IoT-saavutuksia ja erityisesti

Näkökulma: Designia skeptikoille?
Yleinen

Näkökulma: Designia skeptikoille?

Näin alkuun todettakoon ja tunnustettakoon, että kuuluin itse vielä jokunen vuosi sitten siihen skeptisesti ajattelevaan porukkaan, jonka mielestä

Yleinen

Yhden miehen ideasta lähtenyt tapahtuma keräsi designin ja teknologian huiput Suomeen

Teksti: Aurora Airaskorpi Elisalaisen käynnistämä Design Systems Conference toi menestyneimpien teknologiayritysten pääsuunnittelijat Suomeen