Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja
23.2.2021
Yrittäjä ei jää yksin Elisan asiakkaana
Yrittäjän arkea helpottaa, kun kaikki it- ja tietoliikenneasiointi hoituu tutun oman yhteyshenkilön kautta. Myös toimivat laitteet ja tietoturva ovat tärkeää.
19.2.2021
Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
Toimiva, suomen kieltä ymmärtävä puhebotti? Kyllä, nykyään se on mahdollista. Suomenkielinen puheentunnistus eli NLP raivaa tietä asiakaspalvelutoiminnoissa.
8.2.2021
Yrittäjä, hanki asiakkaat sieltä, missä he jo ovat
Tavoittaakseen asiakkaansa yritysten on opittava keskustelemaan heidän kanssaan luontevasti verkon eri kanavissa. Verkkosivut yksin eivät enää riitä.
27.1.2021
Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa
Yhä useampi kontakti solmitaan verkon kautta tapahtuvissa virtuaalitapahtumissa. Hyvä virtuaalinen tapahtuma on lyhyt ja kohderyhmän tarpeille sopiva.
Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan
Mietityttääkö yrityksesi asiakaspalvelun työkalujen ajanmukaisuus, asiakas- ja työtekijätyytyväisyys tai asiakaskokemuksen nykytila? Olet oikeilla jäljillä!
12.11.2020
Puhebotti tekee asiakaspalvelusta brändin kirkkaimman tähden
Puheentunnistusrobotti ja puhebotti antaa asiakaspalvelulle vahvan työkalun hoitaa yksinkertaiset tapaukset nopeasti jättäen vaikeimmat ihmisen ratkaistavaksi.
16.9.2020
Puhebotti auttaa kiireestä eroon
K2 Turvapalvelut antoi osan asiakaspalvelustaan puhebotin hoidettavaksi. Se lyhensi odotusaikoja ja auttoi kiinteistöhuollon tehokkaassa järjestämisessä.
10.7.2020
Yritykset ovat ottaneet digiloikan koronapandemian aikana
Suomalaiset yritykset ovat digitalisoineet ketterästi liiketoimintaansa ja siirtyneet tehokkaasti etätyön käytäntöihin koronapandemian aikana.
9.6.2020
Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla
Viestipalveluita käyttää viikoittain 84 % suomalaisista kuluttajista*. Vaikka suurin osa tästä käytöstä tapahtuu pikaviestisovellusten avulla, on
25.5.2020
Tuo selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla
Koronaviruksen luoma poikkeustila on hajauttanut myynti- ja asiakaspalveluorganisaatiot kotitoimistoihin ja siirtänyt asioinnin verkkokauppoihin.
20.3.2020
Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä
Elämme parhaillaan poikkeuksellista aikaa, jossa joudumme johtamaan yrityksiä kahden vakavan kysymyksen äärellä: kuinka suojata henkilöstön ja asiakkaiden
16.3.2020
Ring, ring ja rautakauppa vastaa
Nopeasti kasvava Bygghemma Finland haluaa iskeä kiinni online-rautakauppaan. Elisa Ring tarjosi yritykselle helpon ja toimivan asiakaspalveluratkaisun.
4.12.2019
Elisa ICT Day 2019: Tekoäly muuttaa toimialoja yllättävillä tavoilla
Elisan tutkimusjohtaja Nidhi Singh Elisa ICT Day:ssä: Tekoäly voi luoda kokonaisen elokuvan sarjakuvasta automaattisesti. “USA:lla ja Kiinalla on
18.11.2019
Maailman paras syntyy tekemällä toisin
Maailman parhaan kaupan tittelin voittaneen Järvenpään Citymarketin kauppias Markku Hautala paljasti menestyksen salaisuuksia Elisa ICT Day:ssä.
14.11.2019
Keskustelisitko sinä robotin kanssa?
Chatbotit ovat jo myös keskisuurten yritysten työkaluvalikoimassa. Niiden käyttöönotto on nykyisin melko helppoa, eikä vaadi isoja investointeja.
27.9.2019
Bookings varaa, yrittäjä tekee
Automaattisesti toimiva verkkoajanvaraus vapauttaa yrittäjän puhelimen päästä asiakkaan palvelemiseen. M365:een kuuluva Bookings säästää myös
3.7.2019
Optikko on ihmistä varten
Optikkoketju Fenno Optiikka luottaa Elisan yritysverkkoon & palomuuripalveluun. Kun tärkeät asiakastiedot ovat turvassa, optikko voi keskittyä asiakaspalveluun.
20.2.2019