Asiakaspalvelu

Yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Blogit

Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti

Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja

Elisa palvelee yrittäjäasiakkaita
Yleinen

Yrittäjä ei jää yksin Elisan asiakkaana

Yrittäjän arkea helpottaa, kun kaikki it- ja tietoliikenneasiointi hoituu tutun oman yhteyshenkilön kautta. Myös toimivat laitteet ja tietoturva ovat tärkeää.

Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
Blogit

Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi

Toimiva, suomen kieltä ymmärtävä puhebotti? Kyllä, nykyään se on mahdollista. Suomenkielinen puheentunnistus eli NLP raivaa tietä asiakaspalvelutoiminnoissa.

Yrittäjä, hanki asiakkaat sieltä, missä he jo ovat
Vinkit

Yrittäjä, hanki asiakkaat sieltä, missä he jo ovat

Tavoittaakseen asiakkaansa yritysten on opittava keskustelemaan heidän kanssaan luontevasti verkon eri kanavissa. Verkkosivut yksin eivät enää riitä.

Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa
Vinkit

Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa

Yhä useampi kontakti solmitaan verkon kautta tapahtuvissa virtuaalitapahtumissa. Hyvä virtuaalinen tapahtuma on lyhyt ja kohderyhmän tarpeille sopiva.

Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan
Blogit

Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan

Mietityttääkö yrityksesi asiakaspalvelun työkalujen ajanmukaisuus, asiakas- ja työtekijätyytyväisyys tai asiakaskokemuksen nykytila? Olet oikeilla jäljillä!

Puhebotti asiakaspalvelussa
Blogit

Puhebotti tekee asiakaspalvelusta brändin kirkkaimman tähden

Puheentunnistusrobotti ja puhebotti antaa asiakaspalvelulle vahvan työkalun hoitaa yksinkertaiset tapaukset nopeasti jättäen vaikeimmat ihmisen ratkaistavaksi.

A2 Turvapalvelut - Puhebotti auttaa kiireestä eroon
Case

Puhebotti auttaa kiireestä eroon

K2 Turvapalvelut antoi osan asiakaspalvelustaan puhebotin hoidettavaksi. Se lyhensi odotusaikoja ja auttoi kiinteistöhuollon tehokkaassa järjestämisessä.

Elisan Tutkimus - Digiloikka koronan aikana
Yleinen

Yritykset ovat ottaneet digiloikan koronapandemian aikana

Suomalaiset yritykset ovat digitalisoineet ketterästi liiketoimintaansa ja siirtyneet tehokkaasti etätyön käytäntöihin koronapandemian aikana.

Tehosta asiakasviestintää
Blogit

Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla

Viestipalveluita käyttää viikoittain 84 % suomalaisista kuluttajista*. Vaikka suurin osa tästä käytöstä tapahtuu pikaviestisovellusten avulla, on

Selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla
Yleinen

Tuo selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla

Koronaviruksen luoma poikkeustila on hajauttanut myynti- ja asiakaspalveluorganisaatiot kotitoimistoihin ja siirtänyt asioinnin verkkokauppoihin.

Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä
Blogit

Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä

Elämme parhaillaan poikkeuksellista aikaa, jossa joudumme johtamaan yrityksiä kahden vakavan kysymyksen äärellä: kuinka suojata henkilöstön ja asiakkaiden

Elisa Ring ja Bygghemma
Case

Ring, ring ja rautakauppa vastaa

Nopeasti kasvava Bygghemma Finland haluaa iskeä kiinni online-rautakauppaan. Elisa Ring tarjosi yritykselle helpon ja toimivan asiakaspalveluratkaisun.

Elisa ICT Day 2019: Tekoäly muuttaa toimialoja yllättävillä tavoilla
Yleinen

Elisa ICT Day 2019: Tekoäly muuttaa toimialoja yllättävillä tavoilla

Elisan tutkimusjohtaja Nidhi Singh Elisa ICT Day:ssä: Tekoäly voi luoda kokonaisen elokuvan sarjakuvasta automaattisesti. “USA:lla ja Kiinalla on

Järvenpään K-Citymarketin kauppias Markku Hautala Elisa ICT Day:ssä
Yleinen

Maailman paras syntyy tekemällä toisin

Maailman parhaan kaupan tittelin voittaneen Järvenpään Citymarketin kauppias Markku Hautala paljasti menestyksen salaisuuksia Elisa ICT Day:ssä.

Robotti asiakaspalvelussa
Blogit

Keskustelisitko sinä robotin kanssa?

Chatbotit ovat jo myös keskisuurten yritysten työkaluvalikoimassa. Niiden käyttöönotto on nykyisin melko helppoa, eikä vaadi isoja investointeja.

Bookings varaa, yrittäjä tekee. Parturi työssään.
Yleinen

Bookings varaa, yrittäjä tekee

Automaattisesti toimiva verkkoajanvaraus vapauttaa yrittäjän puhelimen päästä asiakkaan palvelemiseen. M365:een kuuluva Bookings säästää myös

Kotimainen optikkoketju Fenno Optiikka
Case

Optikko on ihmistä varten

Optikkoketju Fenno Optiikka luottaa Elisan yritysverkkoon & palomuuripalveluun. Kun tärkeät asiakastiedot ovat turvassa, optikko voi keskittyä asiakaspalveluun.