Asiakaspalvelu

Ashu Roy
Yleinen

Milloin on oikea hetki panostaa tekoälyyn asiakaspalvelussa?

eGainin toimitusjohtaja Ashu Roy kehottaa ottamaan tekoälyn käyttöön ensin pienissä, helpoissa ongelmissa. Juuri nyt on myös oikea hetki panostaa siihen.

Digitaalinen asiakaspalvelija
Yleinen

”Tekoäly tässä hei, kuinka voin palvella?”

Älykkäät tietämyskannat ja tekoäly tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Se voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia.

Chatin pieni ikkuna parantaa myyntiä
Vinkit

Chatin pieni ikkuna avaa uusia mahdollisuuksia pk-yrityksen myyntiin

Chat-palvelu nähdään usein vain mahdollisuutena vastata asiakkaan kysymyksiin, mutta se on paljon muutakin. Tässä viisi loistavaa syytä panostaa chattiin

5 vinkkiä asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
Vinkit

5 askelta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi

Tyytyväisen asiakkaan resepti sisältää monta ainesosaa, mutta se ei ole kovin monimutkainen. Näillä vinkkeillä leivot uskollisen asiakkaan.

Kasvuhakuinen karkkikauppias arvostaa monikanavaisuutta
Yleinen

Kasvuhakuinen karkkikauppias arvostaa monikanavaisuutta

Verkkokauppa, sähköposti, chat – ja aina tärkeä puhelinpalvelu. Asiakkailla on mistä valita, kun he haluavat yhteyden yritykseen. Elisan

Omnichannel
Yleinen

Yksikanavaisuudesta kaikkikanavaisuuteen

Vanhan ja nykyisen ostokäyttäytymisen väliin on mahtunut monipolvinen kehitys, jossa kuluttajien valta on kasvanut erityisesti sosiaalisen median myötä.

ISS vie aulapalvelut digiaikaan
Yleinen

ISS vie aulapalvelut digiaikaan

ISS Palvelut Oy:n työntekijät ovat tärkeässä roolissa monen yhteisön asiakaskohtaamisten alkumetreillä. ISS panostaa kohtaamisiin myös uuden teknologian tuella.

Mobiilia vaikuttamista ostopolun varrella
Yleinen

Mobiilia vaikuttamista ostopolun varrella

Kuluttajan ostopolulla on monta digitaalisen vaikuttamisen paikkaa. Alkupäässä tähdätään ostopolulle houkutteluun, lähempänä ostohetkeä tiedolla vakuuttamiseen.

Yleinen

Tulevaisuuden terveyspalvelu löytyy jo Hämeenlinnasta

Hämäläiset eivät hidastele kun on terveys kyseessä. Hämeenlinnalainen minunterveyteni.fi-palvelu yhdistää uudella tavalla asiakkaiden itse omalle

Digitalisoituva Verohallinto
Yleinen

Digitalisoituva Verohallinto

Pitkän linjan tietohallintojohtaja Markku Heikura yllättyi siirtyessään Verohallinnon palvelukseen – verokarhuhan on varsin asiakaslähtöinen!

Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media
Yleinen

Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media

Miljoona maitotuotteista pitävää suomalaista vierailee Valion uudistetussa, käyttäjäkokemuksestaan palkitussa verkkopalvelussa joka kuukausi.

ICT-uudistus EK:lle
Yleinen

ICT-uudistus toi EK:lle ja jäsenille räätälöidymmät palvelut pienemmin kustannuksin

EK:ssa tuli vuoden 2014 alussa ajankohtaiseksi uudistaa tapaa, jolla sekä sen omia ja jäsenliittojen ICT-palveluja hankitaan, käytetään ja hallinnoidaan.

Yleinen

Matka kokoukseen 220 kilometriä vai kaksi minuuttia?

Videoviestinnästä on tullut luonteva osa kahden kuntayhteisön arkea Pohjanmaalla. Uudesta joustavuudesta hyötyvät sekä työnantaja että työntekijät.