Milloin on oikea hetki panostaa tekoälyyn asiakaspalvelussa?
eGainin toimitusjohtaja Ashu Roy kehottaa ottamaan tekoälyn käyttöön ensin pienissä, helpoissa ongelmissa. Juuri nyt on myös oikea hetki panostaa siihen.
27.3.2018
”Tekoäly tässä hei, kuinka voin palvella?”
Älykkäät tietämyskannat ja tekoäly tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Se voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia.
18.5.2017
Chatin pieni ikkuna avaa uusia mahdollisuuksia pk-yrityksen myyntiin
Chat-palvelu nähdään usein vain mahdollisuutena vastata asiakkaan kysymyksiin, mutta se on paljon muutakin. Tässä viisi loistavaa syytä panostaa chattiin
6.2.2017
5 askelta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
Tyytyväisen asiakkaan resepti sisältää monta ainesosaa, mutta se ei ole kovin monimutkainen. Näillä vinkkeillä leivot uskollisen asiakkaan.
6.9.2016
Kasvuhakuinen karkkikauppias arvostaa monikanavaisuutta
Verkkokauppa, sähköposti, chat – ja aina tärkeä puhelinpalvelu. Asiakkailla on mistä valita, kun he haluavat yhteyden yritykseen. Elisan
2.11.2015
Yksikanavaisuudesta kaikkikanavaisuuteen
Vanhan ja nykyisen ostokäyttäytymisen väliin on mahtunut monipolvinen kehitys, jossa kuluttajien valta on kasvanut erityisesti sosiaalisen median myötä.
16.10.2015
ISS vie aulapalvelut digiaikaan
ISS Palvelut Oy:n työntekijät ovat tärkeässä roolissa monen yhteisön asiakaskohtaamisten alkumetreillä. ISS panostaa kohtaamisiin myös uuden teknologian tuella.
2.10.2015
Mobiilia vaikuttamista ostopolun varrella
Kuluttajan ostopolulla on monta digitaalisen vaikuttamisen paikkaa. Alkupäässä tähdätään ostopolulle houkutteluun, lähempänä ostohetkeä tiedolla vakuuttamiseen.
16.9.2015
Tulevaisuuden terveyspalvelu löytyy jo Hämeenlinnasta
Hämäläiset eivät hidastele kun on terveys kyseessä. Hämeenlinnalainen minunterveyteni.fi-palvelu yhdistää uudella tavalla asiakkaiden itse omalle
10.9.2015
Digitalisoituva Verohallinto
Pitkän linjan tietohallintojohtaja Markku Heikura yllättyi siirtyessään Verohallinnon palvelukseen – verokarhuhan on varsin asiakaslähtöinen!
Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media
Miljoona maitotuotteista pitävää suomalaista vierailee Valion uudistetussa, käyttäjäkokemuksestaan palkitussa verkkopalvelussa joka kuukausi.
1.9.2015
ICT-uudistus toi EK:lle ja jäsenille räätälöidymmät palvelut pienemmin kustannuksin
EK:ssa tuli vuoden 2014 alussa ajankohtaiseksi uudistaa tapaa, jolla sekä sen omia ja jäsenliittojen ICT-palveluja hankitaan, käytetään ja hallinnoidaan.
16.5.2015
Matka kokoukseen 220 kilometriä vai kaksi minuuttia?
Videoviestinnästä on tullut luonteva osa kahden kuntayhteisön arkea Pohjanmaalla. Uudesta joustavuudesta hyötyvät sekä työnantaja että työntekijät.
9.5.2015