Asiakaspalvelu

Asioinnin mittaaminen
Blogit

Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä

Jos asioinnin mittaaminen on pistemäistä tai menestysmittaristo rakentuu edelleen NPS:n kaltaisista pehmeistä luvuista, hyötyjen näyttäminen toteen on vaikeaa.

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?  
Blogit

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?  

Millainen on sinulle viimeksi positiivisen muistijäljen jättänyt asiakaspalvelukokemus? Osattiinko asiasi ratkaista jopa nopeammin kuin olit toivonutkaan?

Idanne Oy:n toimitusjohtaja Anne Niemi
Case

5G vie vaatteet Seinäjoelta ja verkkokaupasta kanta-asiakkaille 

Idanne-vaatekaupalle henkilökohtaisen palvelun ohessa tärkeä työkalu on Elisan sujuvat 5G-yhteydet, joiden varassa toimivat varasto- ja kassajärjestelmät.

Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun
Yleinen

Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun

Elisa esitteli asiakaspalvelua helpottavaa Elisa Desk -järjestelmää kevään 2022 Valtio Expossa ja asiakaspalvelun kehittämistä uudenlaisena kokonaisuutena.

Automaattinen puhelinvaihde
Yleinen

Automaattinen puhelinvaihde on paras lääke yrityksen lomastressiin 

Palvelunumeroiden on toimittava lomallakin. Automaattisen puhelinvaihteen ansiosta jokaiseen puheluun ei kuitenkaan tarvitse vastata itse.

Wooli
Case

5G:n avulla Woolin livestriimi ei katkea 

Audiovisuaalisessa sisällöntuotannossa mobiiliyhteyden nopeus ja toimintavarmuus ratkaisevat sen, onko asiakas tyytyväinen vai ei.

Tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
Blogit

Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista

Proaktiivisuus on suunta, johon asiakkaidensa odotukset tunteva yritys vie asiakaspalveluaan. Trendille pontta tuo yhä kasvava datan ja kontaktipisteiden määrä.

Nainen kirjoittaa kynällä vihkoon
Blogit

Arvonluontimalli auttaa kehittämään asiointia ja ratkaisee myös julkisten palveluiden haasteita

Arvonluontimalli ja Lean auttavat kehittämään asiointia asiakaskeskeisempään suuntaan ja luopumaan prosesseista, jotka eivät tuota arvoa asiakkaalle.

Asiakaskokemuksen sudenkuopat
Blogit

Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa

Kuinka kehittää asiakaskokemusta, ja varmistaa CX-projektien sujuminen jouhevasti? Kerromme kolme tavallista sudenkuoppaa ja keinot välttää ne.

Asiointi tulee keskittymään entistä enemmän mobiiliin
Blogit

Asiointi tulee keskittymään entistä enemmän mobiiliin tulevina vuosina

Edelläkävijäyritykset tulevat panostamaan siihen, että lähivuosina asiointi voidaan hoitaa alusta loppuun sataprosenttisesti puhelimella, eli mobiilisti. 

Case

Konekuutio digitalisoi konevuokrausta fiksuilla IT-valinnoilla

Sekä konevuokraus että yrityksen IT-palvelut tarjoavat digitaalista helppoutta ja henkilökohtaista palvelua vaikeisiin tilanteisiin.

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
Blogit

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?

Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttivat tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä.

Yleinen

IT-palvelujen automaatio parantaa asiakaskokemusta

Automaatioratkaisuja ei tehdä asiakaskokemuksen kustannuksella. Palvelun pitää parantua silloin kun asiakaspalvelijana toimii ihmisen sijasta botti.

Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
Blogit

Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta

Kuinka tehdä asioinnista mahdollisimman helppoa niin asiakkaille kuin asiakaspalvelijoille? Lisäämällä mahdollisuuksia ratkaista asiat itsepalveluna.

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
Yleinen

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa

Suomenkielinen puheentunnistus on nyt täällä, ja yrityksesi asiakaspalvelussa voisi palvella ihmisten rinnalla puhebotti. Puhebotit helpottavat ja

Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen
Blogit

Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen

Puheentunnistuksella voidaan ratkaista asiakaspalvelun polttavimmat ongelmat eli pitkät jonotusajat sekä arvokkaan asiakastiedon valuminen hukkaan.

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Blogit

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla

Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse?

Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa
Vinkit

Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa

Digitaalisuuden ei tarvitse merkitä uuden palvelun luomista. Paras tulos syntyy usein siitä, että osaaminen tuodaan verkon kautta sinne, missä asiakkaat ovat.