Blogit Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissaKuinka kehittää asiakaskokemusta, ja varmistaa CX-projektien sujuminen jouhevasti? Kerromme kolme tavallista sudenkuoppaa ja keinot välttää ne. 27.1.2022 Lukuaika 2 min
Blogit Asiointi tulee keskittymään entistä enemmän mobiiliin tulevina vuosina 16.12.2021 Lukuaika 2 min
Blogit Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen Puheentunnistuksella voidaan ratkaista asiakaspalvelun polttavimmat ongelmat eli pitkät jonotusajat sekä arvokkaan asiakastiedon valuminen hukkaan. 25.3.2021 Lukuaika 3 min
Blogit Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti 23.2.2021 Lukuaika 3 min
Vinkit Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossaYhä useampi kontakti solmitaan verkon kautta tapahtuvissa virtuaalitapahtumissa. Hyvä virtuaalinen tapahtuma on lyhyt ja kohderyhmän tarpeille sopiva. 27.1.2021 Lukuaika 2 min
Blogit Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla 25.5.2020 Lukuaika 2 min
Blogit Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissäElämme parhaillaan poikkeuksellista aikaa, jossa joudumme johtamaan yrityksiä kahden vakavan kysymyksen äärellä: kuinka suojata henkilöstön ja asiakkaiden terveys ja samanaikaisesti varmistaa yrityksen toimintojen jatkuvuus ja aktiivinen asiakastyö. Molempiin tarvitaan yhteisiä … Jatka lukemista 16.3.2020 Lukuaika 2 min
Yleinen Elisa ICT Day 2019: Tekoäly muuttaa toimialoja yllättävillä tavoilla 18.11.2019 Lukuaika 2 min