Taitoja työelämään – Elisa CX Akatemia valmentaa uusia digitaalisen tulevaisuuden rakentajia
Elisan CX Akatemia menestyi Microsoftin Vuoden Kumppani-kilpailun Taitoja Työelämään-kategoriassa. Miksi ohjelma on merkityksellinen - lue lisää!
18.12.2023
Miten kehittää asiakaspolkua sujuvaksi? Näillä ohjeilla etenet
Miten kehittää yrityksen asiakaspolkua sujuvaksi ja arvoa tuottavaksi? Lue asiantuntijan ohjeet etenemiseen.
15.8.2023
Sulautettu puhe – näin se helpottaa myyjää
Tunteen aistii puheesta kirjoitettua paremmin ja siksi puhekanavaan kannattaa panostaa. Mitä myynnin kipukohtia sulautettu puhe helpottaa? Lue lisää!
29.5.2023
Skaalautuva CRM-ratkaisu yli 10 eri maahan: Case Kiilto
Elisa toteutti kotimaiselle Kiillolle Microsoft Dynamics 365:n päälle CRM-ratkaisun, tavoitteena yhdenmukaistaa yrityksen asiakkuudenhallintaa ja johtamista.
29.11.2022
Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä
Jos asioinnin mittaaminen on pistemäistä tai menestysmittaristo rakentuu edelleen NPS:n kaltaisista pehmeistä luvuista, hyötyjen näyttäminen toteen on vaikeaa.
7.9.2022
Arvonluontimalli auttaa kehittämään asiointia ja ratkaisee myös julkisten palveluiden haasteita
Arvonluontimalli ja Lean auttavat kehittämään asiointia asiakaskeskeisempään suuntaan ja luopumaan prosesseista, jotka eivät tuota arvoa asiakkaalle.
5.4.2022
Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa
Kuinka kehittää asiakaskokemusta, ja varmistaa CX-projektien sujuminen jouhevasti? Kerromme kolme tavallista sudenkuoppaa ja keinot välttää ne.
27.1.2022
Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
Tuleeko asiakasrajapinnasta negatiivista palautetta tai onko myynti laskenut? Oletko huomannut eri asiakaskokemuksen mittareissa laskua?
18.11.2021
Valjasta asiakasymmärrys uusien palveluiden kehittämisen tueksi
Asiakasymmärrys on polttoaine palveluiden ja tuotteiden kehitykselle. Asiakkaat ansaitaan ratkaisuilla, jotka ovat aidosti asiakkaiden tarpeiden mukaisia.
5.10.2021
Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
Uusien asiakkaiden hankkiminen on kalliimpaa kuin nykyisten pitäminen. Onko yritykselläsi käytössä kaikki keinot asiakaspoistuman (churn) minimoimiseksi?
30.9.2021
Digiasioinnin kehittäminen tehostaa ja parantaa asiakaskokemusta – myös pienillä investoinneilla
Kun asiakaskokemusta kehitetään, olisi hyvä unohtaa vanhat rajoitteet ja sisäiset siilot sekä rakentaa koko asiointipolku asiakas- ja digilähtöisesti.
17.6.2021
Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
Kuinka tehdä asioinnista mahdollisimman helppoa niin asiakkaille kuin asiakaspalvelijoille? Lisäämällä mahdollisuuksia ratkaista asiat itsepalveluna.
15.4.2021
Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle – erotu ja menesty kaikkikanavaisella asiakaskokemuksella
Käytätkö paljon resursseja digitaalisen asioinnin ja asiakaspolkujen kehittämiseen? Muistatko kehittää myös fyysisen myymälän asiakaskokemusta?
30.3.2021
Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse?
15.3.2021
Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille
Jopa 40 % asiakkaista puhuu mieluummin kuin kirjoittaa. Onneksi suomen kieltä ymmärtävät puhebotit ja muut puheentunnistuksen teknologiat ovat viimein
12.3.2021
Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja
23.2.2021
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa haluaa osallistaa asiakasomistajiaan. Elisan palvelumuotoilun asiantuntijoiden kanssa syntyi uusi asiakaskuuntelukanava Raati.
3.2.2021
Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle
Pirkanmaan Osuuskauppa ja Elisa kehittivät yhdessä Minun Sokos -digipalvelun ja Prisma Pirkkalan ruokamaailman asiointipalvelun Pirkanmaan Osuuskaupalle
20.1.2021