Blogit Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus? Millainen on sinulle viimeksi positiivisen muistijäljen jättänyt asiakaspalvelukokemus? Osattiinko asiasi ratkaista jopa nopeammin kuin olit toivonutkaan? 29.8.2022 Lukuaika 2 min
Case Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle 20.1.2021 Lukuaika 4 min
Blogit Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksinAsiakkaiden tukemista tulisi voida tehdä 24/7, taustaprosesseja automatisoida ja tehostaa sekä saada tasalaatuisuutta koko asioinnin tekemiseen. 27.9.2019 Lukuaika 2 min
Yleinen ISS vie aulapalvelut digiaikaanISS Palvelut Oy:n työntekijät ovat tärkeässä roolissa monen yhteisön asiakaskohtaamisten alkumetreillä. ISS panostaa kohtaamisiin myös uuden teknologian tuella. 2.10.2015 Lukuaika 2 min