Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?
Millainen on sinulle viimeksi positiivisen muistijäljen jättänyt asiakaspalvelukokemus? Osattiinko asiasi ratkaista jopa nopeammin kuin olit toivonutkaan?
29.8.2022
Miten tehdä onnistunut digiloikka B2B-myynnissä?
Onnistunut digiloikka B2B-myynnissä - miten se tehdään? Listasimme muutamia vinkkejä myynnin digiloikkaan omien kokemuksiemme pohjalta meillä Elisalla.
24.2.2021
Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle
Pirkanmaan Osuuskauppa ja Elisa kehittivät yhdessä Minun Sokos -digipalvelun ja Prisma Pirkkalan ruokamaailman asiointipalvelun Pirkanmaan Osuuskaupalle
20.1.2021
Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan
Mietityttääkö yrityksesi asiakaspalvelun työkalujen ajanmukaisuus, asiakas- ja työtekijätyytyväisyys tai asiakaskokemuksen nykytila? Olet oikeilla jäljillä!
12.11.2020
Tuo selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla
Koronaviruksen luoma poikkeustila on hajauttanut myynti- ja asiakaspalveluorganisaatiot kotitoimistoihin ja siirtänyt asioinnin verkkokauppoihin.
20.3.2020
Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä
Elämme parhaillaan poikkeuksellista aikaa, jossa joudumme johtamaan yrityksiä kahden vakavan kysymyksen äärellä: kuinka suojata henkilöstön ja asiakkaiden
16.3.2020
Ring, ring ja rautakauppa vastaa
Nopeasti kasvava Bygghemma Finland haluaa iskeä kiinni online-rautakauppaan. Elisa Ring tarjosi yritykselle helpon ja toimivan asiakaspalveluratkaisun.
4.12.2019
Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
Asiakkaiden tukemista tulisi voida tehdä 24/7, taustaprosesseja automatisoida ja tehostaa sekä saada tasalaatuisuutta koko asioinnin tekemiseen.
27.9.2019
Milloin on oikea hetki panostaa tekoälyyn asiakaspalvelussa?
eGainin toimitusjohtaja Ashu Roy kehottaa ottamaan tekoälyn käyttöön ensin pienissä, helpoissa ongelmissa. Juuri nyt on myös oikea hetki panostaa siihen.
27.3.2018
Tietämyskanta vie ELY-keskusta kohti verkkoitsepalvelua
Pirkanmaan ELY-keskus koostaa asiakaspalvelun tietoa uudenlaisella tavalla. Visio on selvä: käyttäjäystävällinen sekä asiakaslähtöinen verkkoitsepalvelu.
12.9.2017
”Tekoäly tässä hei, kuinka voin palvella?”
Älykkäät tietämyskannat ja tekoäly tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Se voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia.
18.5.2017
Tekstiviesti elää uutta renessanssia hyötyviestinnässä
"Pakettisi on noudettavissa." Yritysten ja kuluttajien välisten hyötytekstiviestien määrä Elisan verkossa on kaksinkertaistunut kahdessa vuodessa.
22.4.2017
Chat toi Kellopuodille ison kaupan heti ensimmäisenä päivänä
Kellopuoti halusi olla lähempänä asiakasta ja otti käyttöön chat-palvelun. Asiakaspalvelu parani kuin huomaamatta ja kauppa käy paremmin,
20.3.2017
Chatin pieni ikkuna avaa uusia mahdollisuuksia pk-yrityksen myyntiin
Chat-palvelu nähdään usein vain mahdollisuutena vastata asiakkaan kysymyksiin, mutta se on paljon muutakin. Tässä viisi loistavaa syytä panostaa chattiin
6.2.2017
ISS vie aulapalvelut digiaikaan
ISS Palvelut Oy:n työntekijät ovat tärkeässä roolissa monen yhteisön asiakaskohtaamisten alkumetreillä. ISS panostaa kohtaamisiin myös uuden teknologian tuella.
2.10.2015
Digitalisoituva Verohallinto
Pitkän linjan tietohallintojohtaja Markku Heikura yllättyi siirtyessään Verohallinnon palvelukseen – verokarhuhan on varsin asiakaslähtöinen!
10.9.2015