Digitaalinen asiakaspalvelu

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?  
Blogit

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaspalvelukokemus?  

Millainen on sinulle viimeksi positiivisen muistijäljen jättänyt asiakaspalvelukokemus? Osattiinko asiasi ratkaista jopa nopeammin kuin olit toivonutkaan?

Onnistunut digiloikka B2B-myynnissä
Blogit

Miten tehdä onnistunut digiloikka B2B-myynnissä?

Onnistunut digiloikka B2B-myynnissä - miten se tehdään? Listasimme muutamia vinkkejä myynnin digiloikkaan omien kokemuksiemme pohjalta meillä Elisalla.

Pirkanmaan Osuuskauppa ravintola-alusta ja hyvinvoinnin digipalvelu
Case

Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle

Pirkanmaan Osuuskauppa ja Elisa kehittivät yhdessä Minun Sokos -digipalvelun ja Prisma Pirkkalan ruokamaailman asiointipalvelun Pirkanmaan Osuuskaupalle

Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan
Blogit

Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan

Mietityttääkö yrityksesi asiakaspalvelun työkalujen ajanmukaisuus, asiakas- ja työtekijätyytyväisyys tai asiakaskokemuksen nykytila? Olet oikeilla jäljillä!

Selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla
Yleinen

Tuo selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla

Koronaviruksen luoma poikkeustila on hajauttanut myynti- ja asiakaspalveluorganisaatiot kotitoimistoihin ja siirtänyt asioinnin verkkokauppoihin.

Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä
Blogit

Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä

Elämme parhaillaan poikkeuksellista aikaa, jossa joudumme johtamaan yrityksiä kahden vakavan kysymyksen äärellä: kuinka suojata henkilöstön ja asiakkaiden

Elisa Ring ja Bygghemma
Case

Ring, ring ja rautakauppa vastaa

Nopeasti kasvava Bygghemma Finland haluaa iskeä kiinni online-rautakauppaan. Elisa Ring tarjosi yritykselle helpon ja toimivan asiakaspalveluratkaisun.

Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin
Blogit

Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksin

Asiakkaiden tukemista tulisi voida tehdä 24/7, taustaprosesseja automatisoida ja tehostaa sekä saada tasalaatuisuutta koko asioinnin tekemiseen.

Ashu Roy
Yleinen

Milloin on oikea hetki panostaa tekoälyyn asiakaspalvelussa?

eGainin toimitusjohtaja Ashu Roy kehottaa ottamaan tekoälyn käyttöön ensin pienissä, helpoissa ongelmissa. Juuri nyt on myös oikea hetki panostaa siihen.

Tietämyskanta vie ELY-keskusta kohti verkkoitsepalvelua
Yleinen

Tietämyskanta vie ELY-keskusta kohti verkkoitsepalvelua

Pirkanmaan ELY-keskus koostaa asiakaspalvelun tietoa uudenlaisella tavalla. Visio on selvä: käyttäjäystävällinen sekä asiakaslähtöinen verkkoitsepalvelu.

Digitaalinen asiakaspalvelija
Yleinen

”Tekoäly tässä hei, kuinka voin palvella?”

Älykkäät tietämyskannat ja tekoäly tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Se voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia.

Tekstiviesti elää uutta renessanssia
Yleinen

Tekstiviesti elää uutta renessanssia hyötyviestinnässä

"Pakettisi on noudettavissa." Yritysten ja kuluttajien välisten hyötytekstiviestien määrä Elisan verkossa on kaksinkertaistunut kahdessa vuodessa.

Case

Chat toi Kellopuodille ison kaupan heti ensimmäisenä päivänä

Kellopuoti halusi olla lähempänä asiakasta ja otti käyttöön chat-palvelun. Asiakaspalvelu parani kuin huomaamatta ja kauppa käy paremmin,

Chatin pieni ikkuna parantaa myyntiä
Vinkit

Chatin pieni ikkuna avaa uusia mahdollisuuksia pk-yrityksen myyntiin

Chat-palvelu nähdään usein vain mahdollisuutena vastata asiakkaan kysymyksiin, mutta se on paljon muutakin. Tässä viisi loistavaa syytä panostaa chattiin

ISS vie aulapalvelut digiaikaan
Yleinen

ISS vie aulapalvelut digiaikaan

ISS Palvelut Oy:n työntekijät ovat tärkeässä roolissa monen yhteisön asiakaskohtaamisten alkumetreillä. ISS panostaa kohtaamisiin myös uuden teknologian tuella.

Digitalisoituva Verohallinto
Yleinen

Digitalisoituva Verohallinto

Pitkän linjan tietohallintojohtaja Markku Heikura yllättyi siirtyessään Verohallinnon palvelukseen – verokarhuhan on varsin asiakaslähtöinen!