Asiakaspalvelu - Page 2

Asiointi tulee keskittymään entistä enemmän mobiiliin tulevina vuosina
16.12.2021
Lukuaika 2 min

Konekuutio digitalisoi konevuokrausta fiksuilla IT-valinnoilla
14.12.2021
Lukuaika 2 min

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
7.10.2021
Lukuaika 3 min

IT-palvelujen automaatio parantaa asiakaskokemusta
9.6.2021
Lukuaika 3 min

Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
15.4.2021
Lukuaika 3 min

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
13.4.2021
Lukuaika 2 min

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
15.3.2021
Lukuaika 4 min

Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa
24.2.2021
Lukuaika 2 min

Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
23.2.2021
Lukuaika 3 min

Yrittäjä ei jää yksin Elisan asiakkaana
19.2.2021
Lukuaika 3 min

Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
8.2.2021
Lukuaika 3 min

Yrittäjä, hanki asiakkaat sieltä, missä he jo ovat
27.1.2021
Lukuaika 2 min

Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan
12.11.2020
Lukuaika 2 min

Puhebotti tekee asiakaspalvelusta brändin kirkkaimman tähden
16.9.2020
Lukuaika 3 min

Puhebotti auttaa kiireestä eroon
10.7.2020
Lukuaika 2 min

Yritykset ovat ottaneet digiloikan koronapandemian aikana
9.6.2020
Lukuaika 2 min

Tehosta asiakasviestintää ja digitalisoi asiakasprosesseja tekstiviestien avulla
25.5.2020
Lukuaika 2 min

Tuo selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla
20.3.2020
Lukuaika 2 min

Anna asiakaspalvelun loistaa etätöissä
Elämme parhaillaan poikkeuksellista aikaa, jossa joudumme johtamaan yrityksiä kahden vakavan kysymyksen äärellä: kuinka suojata henkilöstön ja asiakkaiden terveys ja samanaikaisesti varmistaa yrityksen toimintojen jatkuvuus ja aktiivinen asiakastyö. Molempiin tarvitaan yhteisiä … Jatka lukemista
16.3.2020
Lukuaika 2 min

Ring, ring ja rautakauppa vastaa
4.12.2019
Lukuaika 2 min

Elisa ICT Day 2019: Tekoäly muuttaa toimialoja yllättävillä tavoilla
18.11.2019
Lukuaika 2 min