Asiakaspalvelu - Page 3

Keskustelisitko sinä robotin kanssa?
27.9.2019
Lukuaika 2 min

Bookings varaa, yrittäjä tekee
3.7.2019
Lukuaika 2 min

Optikko on ihmistä varten
20.2.2019
Lukuaika 2 min

Milloin on oikea hetki panostaa tekoälyyn asiakaspalvelussa?
27.3.2018
Lukuaika 3 min

”Tekoäly tässä hei, kuinka voin palvella?”
18.5.2017
Lukuaika 4 min

Chatin pieni ikkuna avaa uusia mahdollisuuksia pk-yrityksen myyntiin
6.2.2017
Lukuaika 2 min

Näkökulma: ”Ketterä kuin KetTu”
Pitkiä asiakassuhteita voi kuvata sanalla kumppanuus. Asiakas oppii luottamaan toimittajaan ja toimittaja oppii tuntemaan asiakkaan järjestelmät. Kumppanuuteen liittyvä voimakas henkilöityminen on kuitenkin kaksiteräinen miekka. Kun asiantuntija, kutsutaan häntä vaikka Lenniksi, … Jatka lukemista
2.11.2016
Lukuaika 2 min

5 askelta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
6.9.2016
Lukuaika 2 min

Liikkuva leffateatteri tuo elämyksiä yllättäviin paikkoihin
18.11.2015
Lukuaika 2 min

Puhetta puhelimesta
Kasvuhakuinen karkkikauppias arvostaa monikanavaisuutta
2.11.2015
Lukuaika 2 min

Yksikanavaisuudesta kaikkikanavaisuuteen
16.10.2015
Lukuaika < 1 min

ISS vie aulapalvelut digiaikaan
2.10.2015
Lukuaika 2 min

Mobiilia vaikuttamista ostopolun varrella
16.9.2015
Lukuaika 2 min

Tulevaisuuden terveyspalvelu löytyy jo Hämeenlinnasta
Hämäläiset eivät hidastele kun on terveys kyseessä. Hämeenlinnalainen minunterveyteni.fi-palvelu yhdistää uudella tavalla asiakkaiden itse omalle terveystililleen tuottamaa tietoa potilastietojärjestelmän tietoon. Asiakaslähtöinen palvelu tukee yksilöllisempää hoitoa tehostaen samalla terveydenhuollon prosesseja. Suomalainen … Jatka lukemista
10.9.2015
Lukuaika 2 min

Digitalisoituva Verohallinto
10.9.2015
Lukuaika 2 min

Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media
1.9.2015
Lukuaika 2 min

ICT-uudistus toi EK:lle ja jäsenille räätälöidymmät palvelut pienemmin kustannuksin
16.5.2015
Lukuaika 2 min

Matka kokoukseen 220 kilometriä vai kaksi minuuttia?
9.5.2015
Lukuaika 2 min

Digitaalinen vallankumous on täällä
15.4.2015
Lukuaika < 1 min

Video mahdollistaa asiakaskäyntien oikea-aikaisuuden ja tuo säästöä
15.4.2015
Lukuaika < 1 min

Yritysviestintää monikanavaisesti
13.4.2015
Lukuaika < 1 min