Etätyö on hyvä mahdollisuus kaikille niille työntekijöille, joiden työ ei ole paikkaan sidottua. Tutustu artikkeleihimme aiheesta!
Keva luottaa Elisan asiantuntemukseen työasemainfransa kehittämisessä
Keva on ulkoistanut laajan valikoiman työasemainfransa palveluita Elisalle. Yhteistyö alkoi vuonna 2014 ja on tiivistynyt entisestään viime vuosina.
1.9.2020
Tekniikalla voi tukea johtamiskulttuurin muutosta
Elisan johtoryhmä otti käyttöön edistyneet videoneuvottelulaitteet etäjohtamisen vuorovaikutteisuuden parantamiseksi ja debatin mahdollistamiseksi jory-työssä.
26.6.2020
Yritykset ovat ottaneet digiloikan koronapandemian aikana
Suomalaiset yritykset ovat digitalisoineet ketterästi liiketoimintaansa ja siirtyneet tehokkaasti etätyön käytäntöihin koronapandemian aikana.
9.6.2020
Etätyö edellyttää digitaalista peruskuntoa ja toimivia työkaluja
Kun liiketoiminta siirtyy verkkoon, pienen yrityksen menestys riippuu siitä, miten hyvin asiakas kyetään tavoittamaan ja kohtaamaan digitaalisesti.
14.5.2020
Mitä olet aina halunnut tietää Teamsista?
Saimme supersuositun Etätyön tehoviikkojen webinaarisarjan aikana valtavan paljon kysymyksiä Teamsin ja muiden Microsoft 365 -palveluun kuuluvien
30.4.2020
Näin alueelliset tapahtumat muutettiin virtuaaliksi
Elisa ICT Aamut kokosivat alan asiantuntijoita yhteen eri puolilla Suomea. Korona muutti hetkessä kaiken.
21.4.2020
Onhan käytössäsi tietoturvallinen videoneuvottelu?
Onnistunut tietoturvallinen videoneuvottelun ratkaisu edellyttää, että se palvelee yrityksen tarpeita, on käyttäjille yksinkertainen ja toimintavarma.
Poikkeustila on verkkorikollisten kulta-aikaa
Kun etätyöt ja verkossa tapahtuva viestintä lisääntyvät, verkkorikollisilla on yhä enemmän mahdollisuuksia. Etätyökulttuurista huolehtimisen tärkeys korostuu.
17.4.2020
Etätyön tehoviikot -webinaarisarja
Elisan etätyön tehoviikoilla käydään läpi erilaisia etätyöaiheita maksuttomissa webinaareissa maalis-huhtikuulla.
9.4.2020
Hajautetun työn malli tuli jäädäkseen
Uusi normaali vaatii etäneuvotteluvälineitä, jotka taipuvat kaikkiin kohtaamisiin. Tietohallinnon tehtävänä on näyttää suunta ja varmistaa uudenlaista
6.4.2020
Digityökaluilla kilpailukykyä – poikkeusolojen ajanjakson voi käyttää koulutukseen
Yritys voi parantaa osaamistaan nopeallakin koulutuksella. Elisalta löytyy koulutusta yrityksen kaikkiin digitarpeisiin.
3.4.2020
Toimiva IT on poikkeusoloissa yritystoiminnan perusta
Etänä toteutettava IT-tuki pitää huolen siitä, että pienten ja keskisuurten yritysten tietojärjestelmät toimivat poikkeusoloissa luotettavasti ja turvallisesti.
Heinosen perheessä tehdään sujuvasti etätöitä 5G-verkossa
Turkulaisperheessä tehdään etätöitä, käydään etäkoulua ja viihdytään verkossa. Heinosten mielestä paras nettiyhteys toimii niin hyvin, ettei sitä edes huomaa.
Tuo selkeä tilannekuva myynnin etäjohtamiseen Elisa Ringin avulla
Koronaviruksen luoma poikkeustila on hajauttanut myynti- ja asiakaspalveluorganisaatiot kotitoimistoihin ja siirtänyt asioinnin verkkokauppoihin.
20.3.2020
Profit Software siirsi muutamassa päivässä kaikki työntekijät etätöihin – näin se onnistui
Profit Softwaren ripeä muutos etätöihin koronaepidemian takia sai kiitosta työntekijöiltä. Työpaikan hyvä henki näyttäytyy vahvempana kuin koskaan.
Viisi kokeiltua etätyövinkkiä pienten lasten vanhemmille
Monessa suomalaiskodissa pohditaan nyt, miten sovittaa etätyö, lapsiperhearki ja vieläpä poikkeustilanteen asettamat vaatimukset normaaliarkeen.
17.3.2020
Etätyön johtaminen
Etätyön johtaminen on tullut minulle tutuksi, sillä suurin osa tiimistäni toimii eri paikkakunnilla. Myyntiorganisaatiostamme osa työskentelee
Etäjohtaminen globaalissa liiketoimintaympäristössä
Yritysjohdolta vaaditaan kykyä uudistua, rakentaa luottamusta ja kohdata ihmiset videon välityksellä, kun poikkeustilanne pakottaa muutokseen
16.3.2020