Kaikki Ideat-sivuston kirjoitukset aihetunnisteella IT-CX.
Sensoriteknologia ikäihmisen terveydenhuollossa – datan avulla ennakoivaa hoitoa
Ikääntyvä ihminen haluaa kotona asumisessa usein kahta asiaa: että hän voi säilyttää itsenäisyytensä, ja kokea olonsa turvalliseksi kotonaan.
8.6.2021
Väestön ikääntymisen megatrendi haltuun terveydenhuollon digitalisaatiolla
Suurten ikäluokkien ikääntyessä digitalisaatiosta haetaan helpotusta ikäihmisten terveydenhuollon ja palvelutarpeiden haasteisiin ja huoltorakenteen muutokseen.
1.6.2021
Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!
27.4.2021
Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
Kuinka tehdä asioinnista mahdollisimman helppoa niin asiakkaille kuin asiakaspalvelijoille? Lisäämällä mahdollisuuksia ratkaista asiat itsepalveluna.
15.4.2021
Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
Suomenkielinen puheentunnistus on nyt täällä, ja yrityksesi asiakaspalvelussa voisi palvella ihmisten rinnalla puhebotti. Puhebotit helpottavat ja
13.4.2021
Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle – erotu ja menesty kaikkikanavaisella asiakaskokemuksella
Käytätkö paljon resursseja digitaalisen asioinnin ja asiakaspolkujen kehittämiseen? Muistatko kehittää myös fyysisen myymälän asiakaskokemusta?
30.3.2021
Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen
Puheentunnistuksella voidaan ratkaista asiakaspalvelun polttavimmat ongelmat eli pitkät jonotusajat sekä arvokkaan asiakastiedon valuminen hukkaan.
25.3.2021
Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse?
15.3.2021
Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille
Jopa 40 % asiakkaista puhuu mieluummin kuin kirjoittaa. Onneksi suomen kieltä ymmärtävät puhebotit ja muut puheentunnistuksen teknologiat ovat viimein
12.3.2021
Miten tehdä onnistunut digiloikka B2B-myynnissä?
Onnistunut digiloikka B2B-myynnissä - miten se tehdään? Listasimme muutamia vinkkejä myynnin digiloikkaan omien kokemuksiemme pohjalta meillä Elisalla.
24.2.2021
Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja
23.2.2021
Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
Toimiva, suomen kieltä ymmärtävä puhebotti? Kyllä, nykyään se on mahdollista. Suomenkielinen puheentunnistus eli NLP raivaa tietä asiakaspalvelutoiminnoissa.
8.2.2021
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa haluaa osallistaa asiakasomistajiaan. Elisan palvelumuotoilun asiantuntijoiden kanssa syntyi uusi asiakaskuuntelukanava Raati.
3.2.2021
Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa
Yhä useampi kontakti solmitaan verkon kautta tapahtuvissa virtuaalitapahtumissa. Hyvä virtuaalinen tapahtuma on lyhyt ja kohderyhmän tarpeille sopiva.
27.1.2021
Tunnista uudet liiketoimintamahdollisuudet ketterien ja nopeiden kokeilujen avulla
Sanotaan: ”Se, että ei tee mitään, on investointi siihen, että mikään ei muutu.” Valitettavasti muuttumaton yritys on pian myös entinen yritys. Vuosi 2020
26.1.2021
Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle
Pirkanmaan Osuuskauppa ja Elisa kehittivät yhdessä Minun Sokos -digipalvelun ja Prisma Pirkkalan ruokamaailman asiointipalvelun Pirkanmaan Osuuskaupalle
20.1.2021
Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus sekä sen strateginen kehittäminen. Lue, miten saat 360-näkyvyyden asiakastietoon.
15.12.2020
Näin mitataan ja osoitetaan asiakaskokemuksen liiketoimintahyöty
Asiakaskokemukseen panostetaan yrityksissä yhä enemmän niin käytännössä kuin strategiassa. Jotta CX pääsisi myös liikkeenjohdon agendalle, täytyy se osata
8.12.2020