IT-CX

Kaikki Ideat-sivuston kirjoitukset aihetunnisteella IT-CX.

Elisan sensoriteknologia ikäihmisen terveydenhuollossa
Blogit

Sensoriteknologia ikäihmisen terveydenhuollossa – datan avulla ennakoivaa hoitoa

Ikääntyvä ihminen haluaa kotona asumisessa usein kahta asiaa: että hän voi säilyttää itsenäisyytensä, ja kokea olonsa turvalliseksi kotonaan.

Väestön ikääntymisen megatrendi haltuun terveydenhuollon digitalisaatiolla
Blogit

Väestön ikääntymisen megatrendi haltuun terveydenhuollon digitalisaatiolla

Suurten ikäluokkien ikääntyessä digitalisaatiosta haetaan helpotusta ikäihmisten terveydenhuollon ja palvelutarpeiden haasteisiin ja huoltorakenteen muutokseen.

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
Blogit

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?

CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!

Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
Blogit

Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta

Kuinka tehdä asioinnista mahdollisimman helppoa niin asiakkaille kuin asiakaspalvelijoille? Lisäämällä mahdollisuuksia ratkaista asiat itsepalveluna.

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
Yleinen

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa

Suomenkielinen puheentunnistus on nyt täällä, ja yrityksesi asiakaspalvelussa voisi palvella ihmisten rinnalla puhebotti. Puhebotit helpottavat ja

Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle
Blogit

Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle – erotu ja menesty kaikkikanavaisella asiakaskokemuksella

Käytätkö paljon resursseja digitaalisen asioinnin ja asiakaspolkujen kehittämiseen? Muistatko kehittää myös fyysisen myymälän asiakaskokemusta?

Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen
Blogit

Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen

Puheentunnistuksella voidaan ratkaista asiakaspalvelun polttavimmat ongelmat eli pitkät jonotusajat sekä arvokkaan asiakastiedon valuminen hukkaan.

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Blogit

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla

Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse?

Yleinen

Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille

Jopa 40 % asiakkaista puhuu mieluummin kuin kirjoittaa. Onneksi suomen kieltä ymmärtävät puhebotit ja muut puheentunnistuksen teknologiat ovat viimein

Onnistunut digiloikka B2B-myynnissä
Blogit

Miten tehdä onnistunut digiloikka B2B-myynnissä?

Onnistunut digiloikka B2B-myynnissä - miten se tehdään? Listasimme muutamia vinkkejä myynnin digiloikkaan omien kokemuksiemme pohjalta meillä Elisalla.

Yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Blogit

Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti

Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja

Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
Blogit

Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi

Toimiva, suomen kieltä ymmärtävä puhebotti? Kyllä, nykyään se on mahdollista. Suomenkielinen puheentunnistus eli NLP raivaa tietä asiakaspalvelutoiminnoissa.

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
Case

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa haluaa osallistaa asiakasomistajiaan. Elisan palvelumuotoilun asiantuntijoiden kanssa syntyi uusi asiakaskuuntelukanava Raati.

Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa
Vinkit

Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa

Yhä useampi kontakti solmitaan verkon kautta tapahtuvissa virtuaalitapahtumissa. Hyvä virtuaalinen tapahtuma on lyhyt ja kohderyhmän tarpeille sopiva.

Tunnista uudet liiketoimintamahdollisuudet
Blogit

Tunnista uudet liiketoimintamahdollisuudet ketterien ja nopeiden kokeilujen avulla

Sanotaan: ”Se, että ei tee mitään, on investointi siihen, että mikään ei muutu.” Valitettavasti muuttumaton yritys on pian myös entinen yritys. Vuosi 2020

Pirkanmaan Osuuskauppa ravintola-alusta ja hyvinvoinnin digipalvelu
Case

Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle

Pirkanmaan Osuuskauppa ja Elisa kehittivät yhdessä Minun Sokos -digipalvelun ja Prisma Pirkkalan ruokamaailman asiointipalvelun Pirkanmaan Osuuskaupalle

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen
Blogit

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä

Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus sekä sen strateginen kehittäminen. Lue, miten saat 360-näkyvyyden asiakastietoon.

Blogit

Näin mitataan ja osoitetaan asiakaskokemuksen liiketoimintahyöty

Asiakaskokemukseen panostetaan yrityksissä yhä enemmän niin käytännössä kuin strategiassa. Jotta CX pääsisi myös liikkeenjohdon agendalle, täytyy se osata