IT-CX

Kaikki Ideat-sivuston kirjoitukset aihetunnisteella IT-CX.

Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun
Yleinen

Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun

Elisa esitteli asiakaspalvelua helpottavaa Elisa Desk -järjestelmää kevään 2022 Valtio Expossa ja asiakaspalvelun kehittämistä uudenlaisena kokonaisuutena.

Automaattinen puhelinvaihde
Yleinen

Automaattinen puhelinvaihde on paras lääke yrityksen lomastressiin 

Palvelunumeroiden on toimittava lomallakin. Automaattisen puhelinvaihteen ansiosta jokaiseen puheluun ei kuitenkaan tarvitse vastata itse.

Tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
Blogit

Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista

Proaktiivisuus on suunta, johon asiakkaidensa odotukset tunteva yritys vie asiakaspalveluaan. Trendille pontta tuo yhä kasvava datan ja kontaktipisteiden määrä.

Nainen kirjoittaa kynällä vihkoon
Blogit

Arvonluontimalli auttaa kehittämään asiointia ja ratkaisee myös julkisten palveluiden haasteita

Arvonluontimalli ja Lean auttavat kehittämään asiointia asiakaskeskeisempään suuntaan ja luopumaan prosesseista, jotka eivät tuota arvoa asiakkaalle.

Hyvinvointialueelle kustannussäästöjä kotihoidon digitaalisilla palveluilla
Blogit

Hyvinvointialueelle kustannussäästöjä kotihoidon digitaalisilla palveluilla

Digitalisaatio on soteuudistuksessa tärkeä teema: sen avulla voidaan tarjota laajempaa turvallisuutta tuovaa palvelua lisää myös kotihoitoon.

Asiakaskokemuksen sudenkuopat
Blogit

Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa

Kuinka kehittää asiakaskokemusta, ja varmistaa CX-projektien sujuminen jouhevasti? Kerromme kolme tavallista sudenkuoppaa ja keinot välttää ne.

Näin elisalaiset käyttävät 5G-yhteyttä etätöissä
Vinkit

Näin elisalaiset käyttävät 5G-yhteyttä etätöissä

Korona-aika on osoittanut, että tehokas etätyö vaatii hyviä välineitä sekä luotettavaa, nopeaa yhteyttä. Tutustu elisalaisten kokemuksiin!

Asiointi tulee keskittymään entistä enemmän mobiiliin
Blogit

Asiointi tulee keskittymään entistä enemmän mobiiliin tulevina vuosina

Edelläkävijäyritykset tulevat panostamaan siihen, että lähivuosina asiointi voidaan hoitaa alusta loppuun sataprosenttisesti puhelimella, eli mobiilisti. 

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
Blogit

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle

Nykyajan tyypillisenä haasteena toimii, kuinka kaiken asiakasdatan keskeltä kaivetaan merkityksellinen asiakasymmärrys esiin.

Blogit

Kolme askelta kohti asiakaslähtöisempää myynnin mallia

Tässä artikkelissa esittelemme kolme tärkeintä vinkkiä kohti sujuvampaa, asiakaslähtöisempää ja sitä kautta tuottavampaa myynnin arkea.

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
Blogit

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?

Tuleeko asiakasrajapinnasta negatiivista palautetta tai onko myynti laskenut? Oletko huomannut eri asiakaskokemuksen mittareissa laskua?

Blogit

Asioinnin kehitysprojektin onnistunut johtaminen – osallista oikeat ihmiset

Kaikki, jotka osallistuvat tuottamaan arvoa asiakkaille, ovat asioinnin kehittämisen kannalta tärkeitä. Siksi jokaisen heistä tulisi olla mukana

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
Blogit

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?

Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttivat tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä.

Asiakasymmärrys
Blogit

Valjasta asiakasymmärrys uusien palveluiden kehittämisen tueksi

Asiakasymmärrys on polttoaine palveluiden ja tuotteiden kehitykselle. Asiakkaat ansaitaan ratkaisuilla, jotka ovat aidosti asiakkaiden tarpeiden mukaisia.

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
Blogit

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin

Uusien asiakkaiden hankkiminen on kalliimpaa kuin nykyisten pitäminen. Onko yritykselläsi käytössä kaikki keinot asiakaspoistuman (churn) minimoimiseksi?

Digitalisaatiolla vaikuttavuutta vanhusten kotihoitoon
Blogit

Digitalisaatiolla vaikuttavuutta vanhusten kotihoitoon

Vanhusten kotihoidossa digitaalisuudesta on puhuttu paljon, mutta sitä on tehty vielä varsin rajallisesti. Miten kiihdyttää modernien välineiden käyttöä?

Digiasioinnin kehittäminen
Yleinen

Digiasioinnin kehittäminen tehostaa ja parantaa asiakaskokemusta – myös pienillä investoinneilla

Kun asiakaskokemusta kehitetään, olisi hyvä unohtaa vanhat rajoitteet ja sisäiset siilot sekä rakentaa koko asiointipolku asiakas- ja digilähtöisesti.

Yleinen

IT-palvelujen automaatio parantaa asiakaskokemusta

Automaatioratkaisuja ei tehdä asiakaskokemuksen kustannuksella. Palvelun pitää parantua silloin kun asiakaspalvelijana toimii ihmisen sijasta botti.