Myynti ja markkinointi

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
Blogit

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle

Nykyajan tyypillisenä haasteena toimii, kuinka kaiken asiakasdatan keskeltä kaivetaan merkityksellinen asiakasymmärrys esiin.

Blogit

Kolme askelta kohti asiakaslähtöisempää myynnin mallia

Tässä artikkelissa esittelemme kolme tärkeintä vinkkiä kohti sujuvampaa, asiakaslähtöisempää ja sitä kautta tuottavampaa myynnin arkea.

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
Blogit

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?

CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!

Onnistunut digiloikka B2B-myynnissä
Blogit

Miten tehdä onnistunut digiloikka B2B-myynnissä?

Onnistunut digiloikka B2B-myynnissä - miten se tehdään? Listasimme muutamia vinkkejä myynnin digiloikkaan omien kokemuksiemme pohjalta meillä Elisalla.

Data on markkinoinnin uusi valuutta - Katja Bäckström
Yleinen

Data on markkinoinnin uusi valuutta

Datan avulla markkinointi laajenee lähemmäksi myyntiä ja asiakaspalvelua. Jokaisen yrityspäättäjän kannattaa tuntea markkinoinnin uudet termit.

Verkkokaupan trendit
Vinkit

Verkkokaupan yllättävät trendit

Verkkokaupan trendeissä chatin suosio kasvaa. Lue, mitä muuta jokaisen yrittäjän kannattaa tietää verkkokaupan menestymisen tekijöistä.

Jyväskylän Energia Oy ja digitalisaatio
Yleinen

Ketterä energia- ja vesiyhtiö on jo totta

Ketterät ja asiakaslähtöiset kokeilut ovat jo arkipäivää Jyväskylän Energia Oy:ssä, joka on rohkeasti hypännyt mukaan digitalisaatioon.

Kris Hiiemaa - Erply
Yleinen

”Pienyritykset ansaitsevat kaikki samat mahdollisuudet kuin jättiläisetkin”

Tallinnalaisen Erplyn toimitusjohtaja Kris Hiiemaa haluaa pienyrityksille samat toiminnan mahdollisuudet kuin mitä suuryrityksillä jo on.

Myyntijohtaja, näin muutat myynnin kasvukoneeksi
Vinkit

Myyntijohtaja, näin muutat myynnin kasvukoneeksi

Ostaminen on muuttunut: 80 prosenttia myynnistä tapahtuu jo ennen kuin myyjä kohtaa asiakkaan. Myös myynnin pitää muuttua. Mutta miten?

Yleinen

Body Life etsii verkkokaupassa hittituotetta jolla räjäyttää markkinat

Verkkokauppa avasi Body Lifelle mahdollisuudet tavoittaa suuria asiakasryhmiä. Verkkokauppa on ennen kaikkea satsaus tulevaisuuteen. Helsingin

Case

Chat toi Kellopuodille ison kaupan heti ensimmäisenä päivänä

Kellopuoti halusi olla lähempänä asiakasta ja otti käyttöön chat-palvelun. Asiakaspalvelu parani kuin huomaamatta ja kauppa käy paremmin,

5 vinkkiä modernin kaupan rakentamiseen
Vinkit

5 vinkkiä modernin kaupan rakentamiseen

Miten rakentaa moderni kauppa, joka palvelee asiakkaita monipuolisesti ja jossa tieto liikkuu liiketoimintaa edistävällä tavalla? Tutustu vinkkeihimme!

Digimarkkinointi
Blogit

5 tärkeintä uudenvuodenlupausta markkinoijalle

Tässä 5 digimarkkinoinnin vinkkiä, joiden avulla raivaat tiesi suorittajan penkiltä liiketoimintatavoitteita tukevan markkinoinnin johtajan jakkaralle.

5 vinkkiä asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
Vinkit

5 askelta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi

Tyytyväisen asiakkaan resepti sisältää monta ainesosaa, mutta se ei ole kovin monimutkainen. Näillä vinkkeillä leivot uskollisen asiakkaan.

5 tapaa parantaa yrityksesi verkkosivua
Vinkit

5 tapaa parantaa yrityksesi verkkosivua

Kotisivu on ikkuna yrityksen maailmaan. Näkyvyyden ja yritysmielikuvan rakentamisen lisäksi kotisivun avulla voi helposti saada myös uusia asiakkaita.

Omnichannel
Yleinen

Yksikanavaisuudesta kaikkikanavaisuuteen

Vanhan ja nykyisen ostokäyttäytymisen väliin on mahtunut monipolvinen kehitys, jossa kuluttajien valta on kasvanut erityisesti sosiaalisen median myötä.

Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media
Yleinen

Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media

Miljoona maitotuotteista pitävää suomalaista vierailee Valion uudistetussa, käyttäjäkokemuksestaan palkitussa verkkopalvelussa joka kuukausi.

Netiketti tukee digiviestijää - Mirva Saukkola
Vinkit

Netiketti tukee digiviestijää

Videopalaverit, some-kanavat, pikaviestit ja meilit – sähköinen viestintä viuhuu työelämässä. Monikanavaista kommunikointia voidaan tukea selkeillä