Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
Nykyajan tyypillisenä haasteena toimii, kuinka kaiken asiakasdatan keskeltä kaivetaan merkityksellinen asiakasymmärrys esiin.
9.12.2021
Kolme askelta kohti asiakaslähtöisempää myynnin mallia
Tässä artikkelissa esittelemme kolme tärkeintä vinkkiä kohti sujuvampaa, asiakaslähtöisempää ja sitä kautta tuottavampaa myynnin arkea.
23.11.2021
Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!
27.4.2021
Miten tehdä onnistunut digiloikka B2B-myynnissä?
Onnistunut digiloikka B2B-myynnissä - miten se tehdään? Listasimme muutamia vinkkejä myynnin digiloikkaan omien kokemuksiemme pohjalta meillä Elisalla.
24.2.2021
Data on markkinoinnin uusi valuutta
Datan avulla markkinointi laajenee lähemmäksi myyntiä ja asiakaspalvelua. Jokaisen yrityspäättäjän kannattaa tuntea markkinoinnin uudet termit.
11.12.2017
Verkkokaupan yllättävät trendit
Verkkokaupan trendeissä chatin suosio kasvaa. Lue, mitä muuta jokaisen yrittäjän kannattaa tietää verkkokaupan menestymisen tekijöistä.
8.11.2017
Ketterä energia- ja vesiyhtiö on jo totta
Ketterät ja asiakaslähtöiset kokeilut ovat jo arkipäivää Jyväskylän Energia Oy:ssä, joka on rohkeasti hypännyt mukaan digitalisaatioon.
20.10.2017
”Pienyritykset ansaitsevat kaikki samat mahdollisuudet kuin jättiläisetkin”
Tallinnalaisen Erplyn toimitusjohtaja Kris Hiiemaa haluaa pienyrityksille samat toiminnan mahdollisuudet kuin mitä suuryrityksillä jo on.
7.9.2017
Myyntijohtaja, näin muutat myynnin kasvukoneeksi
Ostaminen on muuttunut: 80 prosenttia myynnistä tapahtuu jo ennen kuin myyjä kohtaa asiakkaan. Myös myynnin pitää muuttua. Mutta miten?
29.5.2017
Body Life etsii verkkokaupassa hittituotetta jolla räjäyttää markkinat
Verkkokauppa avasi Body Lifelle mahdollisuudet tavoittaa suuria asiakasryhmiä. Verkkokauppa on ennen kaikkea satsaus tulevaisuuteen. Helsingin
24.4.2017
Chat toi Kellopuodille ison kaupan heti ensimmäisenä päivänä
Kellopuoti halusi olla lähempänä asiakasta ja otti käyttöön chat-palvelun. Asiakaspalvelu parani kuin huomaamatta ja kauppa käy paremmin,
20.3.2017
5 vinkkiä modernin kaupan rakentamiseen
Miten rakentaa moderni kauppa, joka palvelee asiakkaita monipuolisesti ja jossa tieto liikkuu liiketoimintaa edistävällä tavalla? Tutustu vinkkeihimme!
27.1.2017
5 tärkeintä uudenvuodenlupausta markkinoijalle
Tässä 5 digimarkkinoinnin vinkkiä, joiden avulla raivaat tiesi suorittajan penkiltä liiketoimintatavoitteita tukevan markkinoinnin johtajan jakkaralle.
11.1.2017
5 askelta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
Tyytyväisen asiakkaan resepti sisältää monta ainesosaa, mutta se ei ole kovin monimutkainen. Näillä vinkkeillä leivot uskollisen asiakkaan.
6.9.2016
5 tapaa parantaa yrityksesi verkkosivua
Kotisivu on ikkuna yrityksen maailmaan. Näkyvyyden ja yritysmielikuvan rakentamisen lisäksi kotisivun avulla voi helposti saada myös uusia asiakkaita.
2.5.2016
Yksikanavaisuudesta kaikkikanavaisuuteen
Vanhan ja nykyisen ostokäyttäytymisen väliin on mahtunut monipolvinen kehitys, jossa kuluttajien valta on kasvanut erityisesti sosiaalisen median myötä.
16.10.2015
Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media
Miljoona maitotuotteista pitävää suomalaista vierailee Valion uudistetussa, käyttäjäkokemuksestaan palkitussa verkkopalvelussa joka kuukausi.
1.9.2015
Netiketti tukee digiviestijää
Videopalaverit, some-kanavat, pikaviestit ja meilit – sähköinen viestintä viuhuu työelämässä. Monikanavaista kommunikointia voidaan tukea selkeillä
4.5.2015