Elisa Digitaalinen asiakaspalvelu
Johda asiakaskohtaamisia tiedolla
Digitaalinen asiakaspalvelu on älykkäisiin tietämyskantoihin kerääntyneen datan hyödyntämistä monikanavaisissa asiakaskohtaamisissa.
Palveluorganisaatioille on ollut tarjolla erilaisia digitaalisia työkaluja (mm. chat ja video) asiakaspalvelunsa tehostamiseksi jo pitkään.
Suurimman kustannuserän yritysten asiakaspalvelulle aiheuttavat hyödyttömät kontaktit, jotka eivät tuota lisäarvoa yritykselle. Myöskään asiakas ei saa tyydytettyä tarvettaan, kun vastausta hänen haasteeseensa ei ole helposti tarjolla.
Eroon hyödyttömistä kontakteista – tee jokaisesta asiakaskohtaamisesta tuottoisa digitaalisten kyvykkyyksien ja digiasoinnin avulla.
Miten pääset alkuun?
Rakennamme yrityksellesi personoidun asiakaskokemuksen ketterästi neljän viikon mittaisessa työjaksossa.
Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin kerromme lisää!
Tiesitkö tämän digiasioinnista?
60%
Puheluista ohjautuu digiasiointiin, kun se oli hyödynnettävissä*
80%
Nopeampi asiakaskontaktin ratkaisuaika*
Lähde: eGain materiaali, 2019
Elisan kanssa pääset konkretiaan kuukaudessa

Tutustu digiasioinnin case-tarinoihin ja artikkeleihin

Lataa Elisan ilmainen opas digiasioinnista
¹ ²) Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet. Voit milloin tahansa peruuttaa antamasi suostumuksen.
Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.