Henkilöstöviestintä tukee Pirkanmaan Osuuskaupan asiakaskokemusta ja myyntiä
Digitalisaatio jo on arkea niin Pirkanmaan Osuuskaupan asiakkaille kuin henkilökunnallekin. Henkilöstöviestintä ei ole näin isolla toimijalla silti mutkatonta.
28.8.2017
Mobiiliraha avasi Itä-Afrikan innovaatiohanat
Itä-Afrikka näyttää digitaalisen kehityksen nopeudessa esimerkkiä myös länsimaille. Yksi kehityksen tärkeä vauhdittaja on ollut maksamisen digitalisointi.
5.7.2017
Innovaatiokilpailusta vauhtia startupin kasvuun: ”Voitto antoi uskottavuutta”
Elisa IoT Innovation Challenge 2016 -kilpailun voittaneen Emergencen toimitusjohtaja Vesa Aaltonen rohkaisee yrityksiä kilpailuihin. Ne tuovat yritykselle
3.7.2017
Tulevaisuuden tehdas on yksi suuri IoT-ratkaisu
Digitaalisten innovaatioiden valossa Eurooppa näyttää hyvin lupaavalta, uskoo Saksan Aacheniin nousevan European 4.0 Transformation Centerin Rupert Deger.
30.6.2017
Deltabit löysi koulutuksista apua liiketoiminnan digitalisointiin
Tamperelaisen Deltabiin Juha Turunen hakee koulutuksista apua liiketoiminnan digitalisointiin. “Ilman digitalisaatiota jää auttamatta jälkeen.”
29.6.2017
Tutkimus kuluttajien odotuksista: Perinteisten ja digitaalisten kanavien raja on jo hävinnyt
Kesäkuussa 2017 julkaistun tutkimuksen mukaan digitaalinen ja perinteinen asiakasvuorovaikutus sekoittuvat suomalaisten kuluttajien ostoprosessissa.
16.6.2017
Haavi torjuu harmaata taloutta – seuloo tapaturmavakuuttamisen laiminlyöjät
Työtapaturma saattaa sattua kenelle vain ja työtapaturmavakuutus onkin osa suomalaisten sosiaaliturvaa: laki määrää, että työntekijät on vakuutettava.
15.6.2017
NCC:n IT-asiantuntija siirtyi Elisalle – takaisin saatiin kaksi osaajaa
NCC ja Elisa ovat ottaneet käyttöön uudenlaisen yhteistyömuodon: sovellusulkoistus tuo jatkuvuutta, pienentää henkilöriskiä ja kehittää yhteistyötä eteenpäin.
8.6.2017
Digikoulutus teki Radio Vaasan työstä helpompaa
Laiskuus on Radio Vaasan toimitusjohtaja Christer Nybergin mielestä hyvä moottori. Halu arjen helpottamiseen vei digikoulutukseen ja vähensi turhaa työtä.
31.5.2017
Myyntijohtaja, näin muutat myynnin kasvukoneeksi
Ostaminen on muuttunut: 80 prosenttia myynnistä tapahtuu jo ennen kuin myyjä kohtaa asiakkaan. Myös myynnin pitää muuttua. Mutta miten?
29.5.2017
AgroBioHack ideoi digitaalisia ratkaisuja lähiruokatuotantoon
Maatalous on Suomessa miljardibisnes, ja lähiruoka kasvattaa suosiotaan. Miten raaka-aineet löytäisivät helpommin tiensä ravintoloihin tai jatkojalostukseen?
22.5.2017
”Tekoäly tässä hei, kuinka voin palvella?”
Älykkäät tietämyskannat ja tekoäly tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Se voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia.
18.5.2017
Esko Kilpi: Arvo syntyy asiakkaan maailmassa
Digitalisaation myötä asiakkaan arvonmuodostus on määriteltävä uudestaan. Tämä vaatii asiakaskohtaamisista kertyvän datan järjestelmällistä hyödyntämistä.
11.5.2017
”Muutamassa vuodessa opimme paikantamaan aivan kaiken”
Yepzon haluaa, ettei yksikään lapsi, vanhus tai kulkuneuvo katoa vain siksi, ettei sitä voida paikantaa. Haastattelimme yrityksen perustaja Otto Linnaa.
5.5.2017
Interfloran chat – tietoa, suosituksia ja inspiraatiota
Digitalisaatio on Interfloran arkea, yli puolet sen välittämistä kukkatervehdyksistä tilataan verkosta. Chat tuo verkkoon henkilökohtaisen palvelun.
24.4.2017
Tekstiviesti elää uutta renessanssia hyötyviestinnässä
"Pakettisi on noudettavissa." Yritysten ja kuluttajien välisten hyötytekstiviestien määrä Elisan verkossa on kaksinkertaistunut kahdessa vuodessa.
22.4.2017
Googlen Antti Järvinen haastaa kohtaamaan digitaalisen kuluttajan
Suomalaiset tekevät päivittäin 30 miljoonaa Google-hakua – ja ostavat vuodessa yli kahdella miljardilla eurolla ulkomaisista verkkokaupoista.
6.4.2017
Chat toi Kellopuodille ison kaupan heti ensimmäisenä päivänä
Kellopuoti halusi olla lähempänä asiakasta ja otti käyttöön chat-palvelun. Asiakaspalvelu parani kuin huomaamatta ja kauppa käy paremmin,
20.3.2017