Yrittäjille - Page 2







Julkaisimme suomalaisten pk-yritysten digiosaamista selvittäneen tutkimuksen tuloksia viime vuoden lopulla. Halusimme näitä jo perinteisesti selvittää yhdessä Suomen Yrittäjien kanssa, jotta voisimme molemmat kehittää omia palvelujamme vielä paremmin yrittäjien tarpeita vastaaviksi. … Jatka lukemista







Automaattisesti toimiva verkkoajanvaraus vapauttaa yrittäjän puhelimen päästä asiakkaan palvelemiseen. M365:een kuuluva Bookings säästää myös kustannuksia. Mitä vähemmän yrityksessä on työntekijöitä, sitä tärkeämpää on, että he keskittyvät omaan ydinosaamiseensa. Toimistotyön karsimisessa … Jatka lukemista







Kun asiakas tulee vahinkoa kärsineen autonsa kanssa Raahen Autopeltiin, hän odottaa hyvää palvelua, asiantuntevaa apua ja sujuvaa tiedonkulkua. Näitä samoja asioita Raahen Autopelti Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Sarkkila odottaa työtä nopeuttavalta … Jatka lukemista

