Tekstiviesti elää uutta renessanssia hyötyviestinnässä
"Pakettisi on noudettavissa." Yritysten ja kuluttajien välisten hyötytekstiviestien määrä Elisan verkossa on kaksinkertaistunut kahdessa vuodessa.
22.4.2017
Seuraa unelmaasi: 5 tietä yrittäjyyteen
Oman unelman toteuttaminen on monen uuden yrittäjän lähtökohta. Kokenut yrittäjä kokosi 5 vinkkiä, joita seuraamalla unelmastaan voi tehdä todellisuutta.
29.3.2017
Tunnistatko 6 yleisintä IT-ongelmaa?
Tietokonemurheet ovat ikäviä, mutta niistä voi myös oppia. Listasimme kuusi yleisintä IT-ongelmaa, joihin yrittäjät pyytävät Elisan Yritysgurun apua.
28.3.2017
Chat toi Kellopuodille ison kaupan heti ensimmäisenä päivänä
Kellopuoti halusi olla lähempänä asiakasta ja otti käyttöön chat-palvelun. Asiakaspalvelu parani kuin huomaamatta ja kauppa käy paremmin,
20.3.2017
Pidä huolta kehostasi: Tanssille stressi ei voi mitään
Media-alan konkari Elina Yrjölä kertoo pidä huolta -sarjassamme vinkit, joita soveltamalla jokainen voi pitää parempaa huoltoa kehostaan ja jaksamisestaan.
24.2.2017
Chatin pieni ikkuna avaa uusia mahdollisuuksia pk-yrityksen myyntiin
Chat-palvelu nähdään usein vain mahdollisuutena vastata asiakkaan kysymyksiin, mutta se on paljon muutakin. Tässä viisi loistavaa syytä panostaa chattiin
6.2.2017
Tunnetko nämä 10 uuden ajan digitermiä?
Digitermit voivat olla vaikeaselkoisia. Tässä 10 keskeistä termiä, joiden ymmärtäminen auttaa hahmottamaan mistä teknologisen kehityksen eturintamassa puhutaan.
1.2.2017
5 syytä miksi pilvi on pienyrittäjän paras kaveri
Pienyrittäjä pureutuu pilvipalvelujen saloihin. Tutustu PK-yrittäjän kokemuksiin siitä, miksi pilvisiirtymä kannattaa kaiken kokoisille toimijoille.
30.1.2017
5 vinkkiä modernin kaupan rakentamiseen
Miten rakentaa moderni kauppa, joka palvelee asiakkaita monipuolisesti ja jossa tieto liikkuu liiketoimintaa edistävällä tavalla? Tutustu vinkkeihimme!
27.1.2017
5 askelta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
Tyytyväisen asiakkaan resepti sisältää monta ainesosaa, mutta se ei ole kovin monimutkainen. Näillä vinkkeillä leivot uskollisen asiakkaan.
6.9.2016
5 tapaa parantaa yrityksesi verkkosivua
Kotisivu on ikkuna yrityksen maailmaan. Näkyvyyden ja yritysmielikuvan rakentamisen lisäksi kotisivun avulla voi helposti saada myös uusia asiakkaita.
2.5.2016
Esineiden internetistä edullista ja helppoa
Thingsee Onen perustajiin kuuluvat Ville Ylläsjärvi ja Anu Lapola haluavat tehdä yritysten investoinneista esineiden internettiin edullista ja helppoa.
16.11.2015
Suomesta testilaboratorio maailman startupeille
Elisa perusti oman startup-tiimin elokuun lopulla. Mistä Elisan startup-toiminnassa on kyse, ja miten se toimii, Elisan kehitysjohtaja Kimmo Pentikäinen?
5.11.2015
Kasvuhakuinen karkkikauppias arvostaa monikanavaisuutta
Verkkokauppa, sähköposti, chat – ja aina tärkeä puhelinpalvelu. Asiakkailla on mistä valita, kun he haluavat yhteyden yritykseen. Elisan
2.11.2015
Kaikki yritykset ovat teknologiayrityksiä
”Everybody is in the service business”, kuuluu kuuluisa lainaus, joka tuli mieleeni miettiessäni asioiden internettiä (IoT) ja it-palveluyritysten asemaa.
19.10.2015
8 tapaa parantaa yrittäjän tietoturvaa
Tietoturva ei tarkoita pelkkiä palomuureja ja kryptausta vaan kyse on myös inhimillisistä valinnoista. Kun valitset tiedolle alusta asti oikeat
15.10.2015
Tutkimus: Kasvuhakuiset PK-yritykset digitalisaation edelläkävijöitä
Suomalaisissa PK-yrityksissä hyödynnetään digitaalisia työvälineitä vielä heikosti. Iloinen poikkeus löytyi kasvuhakuisista yrityksistä toimialasta riippumatta.
14.10.2015
Automaatio ja offshoring
Globalisaatio ja ICT linkittyvät toisiinsa kahdensuuntaisesti. Nyt käynnissä oleva globalisaation aalto pohjautuu pitkälti ICT:lle ja toisaalta taas juuri
12.10.2015