Tekoäly - Page 2
Tältä sivulta löydät kaikki tekoäly-aiheiset artikkelimme. Tutustu myös sivustollamme Elisa Yrityksille siihen, miten tekoäly voi vahvistaa liiketoimintaasi.
Practical AI -kurssi sopii kaikille – ota tekoälytaidot haltuun
15.8.2023
Lukuaika 2 min
SOK kehittää Elisan ja Microsoftin alustalla kestävää liiketoimintaa
23.2.2023
Lukuaika 3 min
Elisan uusi 5G-ratkaisu tehostaa Helsingin Sataman liikennettä
9.9.2022
Lukuaika 2 min
Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun
2.6.2022
Lukuaika 2 min
Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
14.4.2022
Lukuaika 3 min
Smart Building – älykästä ja ennakoivaa kiinteistönhallintaa S-ryhmässä
29.3.2022
Lukuaika 4 min
Pienestä oivalluksesta johtavaksi teollisuuden digitalisaatiojärjestelmien toimittajaksi
27.8.2021
Lukuaika 2 min
Elisa ICT Day 2020: Automaatio ja tekoäly tuottavat käyttäjälähtöisiä IT-palveluja
8.10.2020
Lukuaika 3 min
Puhebotti tekee asiakaspalvelusta brändin kirkkaimman tähden
16.9.2020
Lukuaika 3 min
Mika Railosalo: Älykäs verkko mukautuu muuttuviin tarpeisiin
21.4.2020
Lukuaika 2 min
Elisa ICT Day 2019: Tekoäly muuttaa toimialoja yllättävillä tavoilla
18.11.2019
Lukuaika 2 min
5G tuo uusia mahdollisuuksia kaikille yrittäjille
1.11.2019
Lukuaika 3 min
Elisa ICT Day 2019: Tekoäly on ihmiskeskeinen tukiäly
Microsoftin Suomen toimitusjohtaja Jussi Tolvanen Elisa ICT Day:ssä: Tekoäly pitää nähdä ihmisten tukiälynä. “Kesällä näin ensimmäisen esimerkin tilanteesta, jossa henkilö pitää keynote-puheenvuoroa hologrammina. Hän puhuu itse englantia ja hänen hologrammissaan … Jatka lukemista
1.11.2019
Lukuaika 2 min
Ohjelmistorobotiikka – oikotie keinoälyn hyötyihin?
17.5.2019
Lukuaika 2 min
Tekoäly, koneoppiminen ja data yritysten liiketoiminnassa
17.5.2019
Lukuaika 2 min
Tekoälykilpailun voittaja ratkaisee kotien WiFi-verkon häiriötä
11.12.2018
Lukuaika 2 min
Data on digitalisaation ja tekoälyn perusta
2.11.2018
Lukuaika 2 min
Ohjelmistorobotit johtavat digitalisaation uudelle tasolle
26.6.2018
Lukuaika 3 min
Milloin on oikea hetki panostaa tekoälyyn asiakaspalvelussa?
27.3.2018
Lukuaika 3 min