Kaikki Ideat-sivuston kirjoitukset aihetunnisteella IT-CX.
Teknologiatrendit yhdistävät tekoälyn ja työntekijäkokemuksen – näitä Elisan Microsoft-asiantuntijat seuraavat
Teknologiatrendit, joita Elisan Microsoft-asiantuntijat seuraavat korostavat tällä hetkellä erityisesti tekoälyä ja työntekijäkokemusta.
24.9.2025
Asiakaspalvelun tehostaminen tekoälyllä auttaa pysymään kasvuvauhdissa PakuOvelle.comilla
Asiakaspalvelun tehostaminen tekoälyllä auttaa PakuOvelle.comia skaalaamaan tekemistä ja varmistamaan asiakaskokemuksen nopeassa kasvussa.
9.6.2025
Teknologiatrendit kietoutuvat tekoälyn ympärille – näitä Elisan Microsoft-asiantuntijat seuraavat
Teknologiatrendit pitävät tekoälyn tiukasti keskiössä. Elisan Microsoft-asiantuntijat koostivat kvartaalin tärkeimmät havainnot artikkeliin.
4.6.2025
Azure-kumppanuus Elisan kanssa tukee Digital Workforcen kasvua
Azure-kumppanuus Elisan kanssa tukee Digital Workforcen liiketoimintaa tuomalla varmuutta jatkuvuudesta ja luomalla kasvulle edellytyksiä.
15.5.2025
Elisan Microsoft-osaaminen näkyy Solteqilla sujuvana IT-arkena
Elisan Microsoft-osaaminen tuo Solteqin IT-arkeen turvaa ja sujuvuutta. Elisan Azure-, M365- ja tietoturvapalvelut tukevat liiketoimintaa.
8.4.2025
Tekoälyratkaisut asiakaspalvelussa ovat VSP:llä jo osa arkea
Tekoälyratkaisut asiakaspalvelussa tekevät VSP:n arjesta sujuvaa. Elisan tekoälyratkaisut parantavat läpimenoaikoja sekä poistavat hukkaa.
11.3.2025
Asiakaspalvelun trendit ohjaavat tekoälykyllästettyyn asiointiin
Asiakaspalvelun trendit ohjaavat arjen nollarutiinien purkamiseen tekoälyn avulla. Lue asiakaspalvelun konkreettisista tekoälyratkaisuista.
12.2.2025
Onnistunut digi- ja tuottavuusloikka vaatii IT:n ja liiketoiminnan vuoropuhelua
Digi- ja tuottavuusloikka vaatii onnistuakseen jatkuvaa vuoropuhelua tietohallinnon ja liiketoiminnan välillä. Syvenny yhteistyöhön blogista
5.12.2024
Tekoälyratkaisu ideasta jalkautukseen: huomioi nämä matkalla
Miten tekoälyratkaisu muotoutuu ideasta käytäntöön? Mitä jalkautuksessa tulee huomioida, keitä osallistaa? Syvenny tekoälyratkaisun matkaan.
14.11.2024
Elisan ja Microsoftin yhteistyösopimus edistää Azure-pilvipalvelun käyttöä suomalaisorganisaatioissa
Elisan ja Microsoftin yhteistyösopimus tukee Azure-pilvipalveluiden käyttöä suomalaisorganisaatioissa liiketoimintahyötyjen saavuttamiseksi
11.11.2024
Näin VR onnistui sitouttamaan käyttäjät tekoälyn hyödyntämiseen
Lue, miten VR onnistui sitouttamaan käyttäjät tekoälyn hyödyntämiseen pilotin aikana. Poimi vinkit onnistuneen tekoälypilotin läpiviemiseen.
29.10.2024
Mietityttääkö Copilot ja sen tietoturva – tietojen luokittelu varmistaa turvallisen käytön
Copilot ja sen tietoturva mietityttävät tekoälyn mahdollisuuksia tavoittelevia yrityksiä. Näin tietojen luokittelu auttaa varmistamaan sen.
15.10.2024
Asiakaspalvelun arki sujuvaksi: vinkit hyvinvoinnista tekoälyyn
Asiakaspalvelun arki heijastuu niin asiakkaisiin, työntekijöihin kuin liiketoimintaan. Tutustu viiteen teemaan, joilla teet arjesta sujuvaa.
26.9.2024
Asiakaspalvelussa onnistuminen tekoälyn avulla
Asiakaspalvelussa onnistuminen tekoälyn avulla: lue, miten tekoäly tukee uusia asiakaspalvelijoita perehdytyksessä, työssä ja resursoinnissa
11.9.2024
Asiakaspalvelun mahdollisuudet – ota vastaan tekoälyn hyökyaalto
Mitkä ovat asiakaspalvelun mahdollisuudet tekoälyn aikakaudella? Lue kuinka tekoäly muuttaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemuksen johtamista.
14.8.2024
Itseasiointi asiakaspalvelussa vahvistuu tekoälyn avulla
Näin itseasiointi asiakaspalvelussa vahvistuu tekoälyn avulla erityisesti asiakaspalvelulle monesti haastavissa puhe- ja sähköpostikanavissa.
8.8.2024
Palvelupyyntöjen rikastaminen tekoälyllä – näin tekoäly hoitaa taustatyöt
Palvelupyyntöjen rikastaminen tekoälyllä nopeuttaa niiden ratkaisua. Asiakkaat saavat parempaa palvelua. Myös työntekijöiden arki helpottuu.
25.6.2024
Tekoäly asiakaspolulla ei näy asiakkaalle mutta sen puute huomataan
Tekoäly asiakaspolulla parantaa asioinnin tehokkuutta asiakkaan sekä asiakaspalvelijan hyödyksi. Lue, miten se vaikuttaa asiakaskokemukseen.
19.6.2024