IT-CX

Kaikki Ideat-sivuston kirjoitukset aihetunnisteella IT-CX.

Kaksi miestä sinisen taustan edessä katsomassa tablettia, teknologiatrendit puhututtavat.
Blogit

Teknologiatrendit yhdistävät tekoälyn ja työntekijäkokemuksen – näitä Elisan Microsoft-asiantuntijat seuraavat

Teknologiatrendit, joita Elisan Microsoft-asiantuntijat seuraavat korostavat tällä hetkellä erityisesti tekoälyä ja työntekijäkokemusta.

Kiharahiuksinen asiakaspalvelija hymyilee kuulokkeet korvilla, asiakaspalvelun tehostaminen tekoälyllä tukee työtä.
Case

Asiakaspalvelun tehostaminen tekoälyllä auttaa pysymään kasvuvauhdissa PakuOvelle.comilla

Asiakaspalvelun tehostaminen tekoälyllä auttaa PakuOvelle.comia skaalaamaan tekemistä ja varmistamaan asiakaskokemuksen nopeassa kasvussa.

Kaksi miestä kävelemässä toimistolla, Elisan logo taustalla. Tekoälytrendit keskustelun aiheena.
Blogit

Teknologiatrendit kietoutuvat tekoälyn ympärille – näitä Elisan Microsoft-asiantuntijat seuraavat

Teknologiatrendit pitävät tekoälyn tiukasti keskiössä. Elisan Microsoft-asiantuntijat koostivat kvartaalin tärkeimmät havainnot artikkeliin.

Mies seisoo kannettavan tietokoneen kanssa konesalissa, Azure-kumppanuus Elisan kanssa tukee onnistumista.
Case

Azure-kumppanuus Elisan kanssa tukee Digital Workforcen kasvua

Azure-kumppanuus Elisan kanssa tukee Digital Workforcen liiketoimintaa tuomalla varmuutta jatkuvuudesta ja luomalla kasvulle edellytyksiä.

Kaksi miestä keskustelevat työpöydän ääressä ja Elisan Microsoft-osaaminen helpottaa heidän arkea.
Case

Elisan Microsoft-osaaminen näkyy Solteqilla sujuvana IT-arkena

Elisan Microsoft-osaaminen tuo Solteqin IT-arkeen turvaa ja sujuvuutta. Elisan Azure-, M365- ja tietoturvapalvelut tukevat liiketoimintaa.

Mies ja nainen istuvat vierekkäin kuulokkeet päässä ja tietävät, miten tekoälyratkaisut asiakaspalvelussa tekevät arjessa sujuvampaa.
Case

Tekoälyratkaisut asiakaspalvelussa ovat VSP:llä jo osa arkea

Tekoälyratkaisut asiakaspalvelussa tekevät VSP:n arjesta sujuvaa. Elisan tekoälyratkaisut parantavat läpimenoaikoja sekä poistavat hukkaa.

Neljä työntekijää istuvat tietokoneiden ääressä kuulokkeet korvissa kun asiakaspalvelun trendit muuttavat arkea.
Blogit

Asiakaspalvelun trendit ohjaavat tekoälykyllästettyyn asiointiin

Asiakaspalvelun trendit ohjaavat arjen nollarutiinien purkamiseen tekoälyn avulla. Lue asiakaspalvelun konkreettisista tekoälyratkaisuista.

Kaksi miestä keskustelevat sinisen taustan edessä digi- ja tuottavuusloikassa onnistumisesta.
Yleinen

Onnistunut digi- ja tuottavuusloikka vaatii IT:n ja liiketoiminnan vuoropuhelua

Digi- ja tuottavuusloikka vaatii onnistuakseen jatkuvaa vuoropuhelua tietohallinnon ja liiketoiminnan välillä. Syvenny yhteistyöhön blogista

Mies kuulokkeet päässä ja puhelin kädessä katsoo sivulle ja hymyilee sinistä taustaa vasten, suunnitelmissa uusi tekoälyratkaisu.
Yleinen

Tekoälyratkaisu ideasta jalkautukseen: huomioi nämä matkalla

Miten tekoälyratkaisu muotoutuu ideasta käytäntöön? Mitä jalkautuksessa tulee huomioida, keitä osallistaa? Syvenny tekoälyratkaisun matkaan.

Nainen sinisellä taustalla katsoo tabletin näyttöä ja lukee tiedotetta Elisan ja Microsoftin yhteistyösopimus
Yleinen

Elisan ja Microsoftin yhteistyösopimus edistää Azure-pilvipalvelun käyttöä suomalaisorganisaatioissa

Elisan ja Microsoftin yhteistyösopimus tukee Azure-pilvipalveluiden käyttöä suomalaisorganisaatioissa liiketoimintahyötyjen saavuttamiseksi

VR:n juna kulkee raiteilla havupuisessa maisemassa. VR ja tekoälyn hyödyntäminen
Case

Näin VR onnistui sitouttamaan käyttäjät tekoälyn hyödyntämiseen

Lue, miten VR onnistui sitouttamaan käyttäjät tekoälyn hyödyntämiseen pilotin aikana. Poimi vinkit onnistuneen tekoälypilotin läpiviemiseen.

Mies istuu sohvalla kannettava tietokone sylissä ja varmistaa tietojen luokittelun tekoälyn tietoturvallista käyttöä varten, keskittyen Copilot ja tietoturva -asioihin.
Yleinen

Mietityttääkö Copilot ja sen tietoturva – tietojen luokittelu varmistaa turvallisen käytön

Copilot ja sen tietoturva mietityttävät tekoälyn mahdollisuuksia tavoittelevia yrityksiä. Näin tietojen luokittelu auttaa varmistamaan sen.

Nainen ja mies työskentelevät asiakaspalvelun arjessa kuulokkeet päässä ja katsovat toisiaan.
Yleinen

Asiakaspalvelun arki sujuvaksi: vinkit hyvinvoinnista tekoälyyn

Asiakaspalvelun arki heijastuu niin asiakkaisiin, työntekijöihin kuin liiketoimintaan. Tutustu viiteen teemaan, joilla teet arjesta sujuvaa.

Hymyilevä nainen kuulokkeet päässä varmistaa, että asiakaspalvelussa onnistuminen tekoälyn avulla auttaa asiakkaita.
Yleinen

Asiakaspalvelussa onnistuminen tekoälyn avulla

Asiakaspalvelussa onnistuminen tekoälyn avulla: lue, miten tekoäly tukee uusia asiakaspalvelijoita perehdytyksessä, työssä ja resursoinnissa

Kaksi asiakaspalvelijaa istuvat valoisassa toimistossa tietokoneiden ääressä ja puhuvat kuulokemikrofoneihin, tutkien samalla asiakaspalvelun mahdollisuuksia.
Blogit

Asiakaspalvelun mahdollisuudet – ota vastaan tekoälyn hyökyaalto

Mitkä ovat asiakaspalvelun mahdollisuudet tekoälyn aikakaudella? Lue kuinka tekoäly muuttaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemuksen johtamista.

Nainen istuu vihreällä sohvalla ja katsoo tabletin ruutua, jolla on itseasioimassa asiakaspalvelussa.
Yleinen

Itseasiointi asiakaspalvelussa vahvistuu tekoälyn avulla

Näin itseasiointi asiakaspalvelussa vahvistuu tekoälyn avulla erityisesti asiakaspalvelulle monesti haastavissa puhe- ja sähköpostikanavissa.

Nainen ja mies katsovat kannettavan tietokoneen ruutua ja tutkivat, kuinka palvelupyyntöjen rikastaminen tekoälyllä toimii.
Yleinen

Palvelupyyntöjen rikastaminen tekoälyllä – näin tekoäly hoitaa taustatyöt

Palvelupyyntöjen rikastaminen tekoälyllä nopeuttaa niiden ratkaisua. Asiakkaat saavat parempaa palvelua. Myös työntekijöiden arki helpottuu.

Nainen makaa sohvalla ja katsoo kannettavan tietokoneen ruutua ja hyötyy tekoälystä asiakaspolulla.
Blogit

Tekoäly asiakaspolulla ei näy asiakkaalle mutta sen puute huomataan

Tekoäly asiakaspolulla parantaa asioinnin tehokkuutta asiakkaan sekä asiakaspalvelijan hyödyksi. Lue, miten se vaikuttaa asiakaskokemukseen.